Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מכיר את המלון חוץ מזה שעברתי בסמוך אליו לא פעם. באף אחת מהפעמים לא ראיתי עדרי נופשים אלא להפך. בהחלט מרשים מבחינת המיקום. אך גם המלון הזה וגם מלון "כרמים" שהוזכר כאן, נחשבים למלונות הפרימיום של רשת ישרוטל. יחד עם מלון "יערות הכרמל". מלון "כרמים" אגב, נפתח אחרי מלון "בראשית".

פורסם

כבר נתנו לך פה כמעט הכל, אני אוסיף את הנקודה שלי.

 

מלון מיוחד. פשוט מיוחד. השאלה פשוטה, אם אתה אוהב דממה יחסית. כלומר אין צוותי בידור או המוני ילדים. זה בדיוק המקום לשבת ליד הבריכה ולקרוא ספר, או לצאת לטיולים באזור. אוכל טוב מאד, ויופי של שירות.

 

אני הייתי שם בדיוק לפני חודש, ואין על המדבר בבוקר ובשקיעה., אבל האמת שקצת השתגעתי אחרי היומיים שהייתי בסופ"ש, כי אני אוהב טיפה אקשן.לדעתי המחיר מופרז מאד, אבל שוב, זה מה שהם רוצים כדי שלא תהיה חגיגה של משפחות במלון.

 

את הכסף אתה משלם על החוויה של להיות בכזה מלון באמצע המדבר על שפת מצוק.

במצב כמו שלך, שאתה "תייר" שבא לארץ ורוצה לחוות יום- יומיים מיוחדים, ויכול להרשות לעצמו, זאת יופי של חוויה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

אין לנו ילדים, ואנחנו אוהבים יחסית שקט, מבחינה כספית אין בעיה, אכן אני מגיע לארץ כ"תייר" (יוצא לי רק פעם בשנה להגיע לארץ).

טוב לראות גם ביקורות חיוביות, אני כנראה אזמין לילה אחד במלון הנ"ל, ועוד לילה בחמת גדר.

פורסם

דאג להזמין את החדר על שם אשתך, תיירים לא משלמים מע"מ.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

תלוי בשערי ההמרה שמוצעים לך כמובן.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ה-2 שקלים שלי, לא ספציפית עבור מלון בראשית אלא בכלליות לגבי מלונות ועלותם-

 

אם אתה ואישתך אוהבים להנות ולנצל את מה שמציע המלון, כל מלון- שווה להשקיע במלון טוב גם אם המחיר יקר.

 

אם אתה ואישתך מנצלים את המלון כדי לשים ראש בלילה ולקום בבוקר ולחרוש את הסביבה- אולי מיותר להשקיע במלון כל כך יקר.

 

בנימה אישית, אני חושב שחלק מחופשה טובה זה גם בית מלון טוב, מההיכרות השטחית שלי עם מלון בראשית מבחינת המיקום שלו הוא מציע נוף שאין לו שני בארץ ומכאן מחירו הגבוהה.

 

אפשר להתווכח על שירות, איכות, רמת אוכל וכד'- עם המיקום קשה מאוד להתווכח.

 

ובכל אופן, מנסיון של חבר- המיקום+ הרמה הטובה של המלון כנראה מצדיקים את המחיר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

1800 שח יוצא כ450 פרנק שווצרי, שזה יחסית יקר אבל עדין בגדר הסביר.

הזמנתי כרגע חדר, מחיר 1500 ש"ח לאחר הורדת המע"מ.

 

לירוי אני מחפש שקט ומדבר, לא נראה לי שיש לי את זה בקרית אתא:lol::lol:

 

עידן אנחנו מתכננים להנות ממה שמציע המלון, וכמובן הסביבה.

 

תודה לכולם על התגובות

פורסם

בגלל שאתם זוג ללא ילדים אני חושב שמאוד תהנו במלון הזה.

אין ספק שזה אחד המקומות הכי טובים בישראל לחופשה רומנטית עם הרבה שקט וזמן איכות אחד עם השניה.

המחיר ללא ספק גבוה מאוד אבל זה לא מלון שבאים אליו כל שנה אלא פעם ב...

הנוף באזור יהיה בהחלט שינוי מהנוף הירוק לו אתם רגילים בחו"ל.

 

לכו על זה, לא תצטערו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הייתי הסופ"ש בנופש משפחתי, שווה למי שיכול להרשות לעצמו. המקום מדהים, החדרים מעולים, השירות מצויין והאוכל פשוט יאמי. לא היו אוכלוסיות בעייתיות, כך שהשקט והסדר מופתיים.

הקטע עם הגולפיות שלוקחות אותך לכל מקום נחמד, אם כי מעט מיותר אם אתה לא נושא מזוודות.

לפני שאתה או האישה מרביצים יציקה, בדוק שהחלונות שפונים לחדר השינה סגורים, אלא אם כן אתה ואשתך בקטע פתוח שלא מסתירים כלום אחד מהשני.

וד"ש ליעלים, חמודים ממש כשהם מסתובים במלון.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...