Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שלום.

 

במרץ יוצא לי להגיע לארץ עם אשתי לשבוע, ולרגל יום הולדתה החלטתי לפנק אותה בלילה במלון.

לאחר חיפוש בגוגל, וכאן באתר, קיבלתי התרשמות יחסית שלילית, הרבה ביקורות שליליות מהשירות ועד האוכל.

לצערי אחי הראה לאשתי תמונות, והיא גם רוצה :shock: :shock:

האם מישהו היה במלון לאחרונה ויכול לתת ביקורת חיובית לפני שיורד לי סכום נכבד מהחשבון? :lol: :lol:

פורסם

אני לא יודע כמה אתה משלם, אבל הייתי בו פעמיים. זה ה-מלון בארץ.

לוקח בהליכה, בלי מאמץ, את יערות הכרמל ודומיו.

אישית, אני מאוד אוהב ומטייל באיזור, כך שאני מרגיש בסביבה הזו בבית.

יש רק מלון אחד בארץ עם אוכל יותר טוב, וזה המלון הסקוטי בטבריה. (אוכל לא כשר).

הצוות יוצא מגדרו לתת לך הרגשה טובה, השירות מצויין, אני לא יודע איך אפשר להתלונן על המקום הזה. כאמור - הייתי בו פעמיים, בשתי הפעמים המלון, הצוות, האוכל, האווירה - 10/10.

אין עוד מלון כזה, עם מיקום כזה. דמיין את עצמך בבריכה, נשען על סף הבריכה ומשקיף על המכתש.

מומלץ בחום.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תודה על החיזוק :lol:

אוכל לא כשר זה לא מהווה בעיה לי או לה.

המחיר הוא בסביבות ה1800 שח ללילה, ובחלק הזה של הדרום היא עדין לא היתה (רק ים המלח ומצדה).

קראתי הרבה תגובות באינטרנט לגבי השירות והאוכל, בגלל זה קפצתי לשאול :)

התכנון גם טיולי גמלים בשבילה.

  • אחראי פורום
פורסם

גם אני התעניינתי ובגלל הביקורות הבעייתיות לקחתי צעד אחורה אבל לא ירדתי מזה לגמרי.

נתגלח עליך :lol:

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אושרי, המחיר שלו גורם שיהיה יותר מקום פנוי, והוא מצמצם מידית את קהל היעד שלו.

לדוגמא אילת או ים המלח, מאוד קשה למצוא מקום שקט יחסית ושיהיה אפשר להרגע, בלי שיהיו דבוקים אלך הרבה אנשים.

רוב המקומות מפוצצים, וחדר האוכל עמוס ורועש.

מה גם שזה מחיר יחסית סביר, מלון ברמה כמו שהם רושמים יעלה לך בסביבות ה1000 פרנק ללילה פה בשוויץ.

פורסם

שמע, זו ישראל, לא שוויץ ;-)

ואם זה שהוא מתומחר מופרז גורם לך להנות מזה יותר, סבבה, אבל לדעתי המחיר מופרז,

כמובן יחסית למלון ומה שהוא נותן. אני אישית גם לא אהבתי חלק מהיחס והנוקשות מבחינת

קבלת חדרים ושימוש במתקני המלון, אבל זה לא משהו שבגללו הייתי מוותר על מלון.

פורסם

1800 ללילה??? יש נטיפי זהב במים ? הקירות מצופים יהלומים ? על מה ולמה ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

חחח ידעתי שתגיע תגובה כזאת :-D :-D

לגבי המחיר, אין לי מושג למה כל כך יקר.

אני בסה"כ מחפש שקט ביום ההולדת של אשתי, מקום שיהיה אפשר להרגע בו.

בבית של ההורים שלי זה לא יקרה :lol:

פורסם

הייתי לפני מספר ימים במלון "כרמים" ליד אבו-גוש.

 

מלון מעולה לדעתי.

גם יתר החבר'ה שהיו אהבו.

במיוחד כל איזור הספא מושקע במיוחד - בריכה מחוממת, 2 ג'קוזים, 20+ חדרי עיסויים, חמאם וכו'.

אם אוהבים ספא - לדעתי מומלץ ביותר.

 

וגם יותר קרוב למרכז הארץ ממצפה רמון אם זה חשוב.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
חחח ידעתי שתגיע תגובה כזאת :-D :-D

לגבי המחיר, אין לי מושג למה כל כך יקר.

אני בסה"כ מחפש שקט ביום ההולדת של אשתי, מקום שיהיה אפשר להרגע בו.

בבית של ההורים שלי זה לא יקרה :lol:

 

תנינים לא מדברים-עכשיו זה התקופה

http://www.spavillage.co.il/

פורסם

תשמע, שנה שעברה התמזל מזלי לבקר במלון הזה באמצעות שובר מתנה שקיבלנו מהעבודה לסופ״ש שם.

 

אין בכלל ספק שזה ה-מלון הכי טוב בארץ, הוא חדש מאוד, הושקעו בו המון כספים ורואים את זה בכל פינה של המלון, החל מהחדרים המאוד מפוארים, מאובזרים ומפנקים ועד לבריכה המדהימה והפינות השונות שיש במלון פשוט לשבת ולהירגע מול הנוף המדהים הזה של המכתש.

אגב יתרון משמעותי נוסף, המלון לחלוטין לא פונה למשפחות וכל מני סוגי אוכלוסיות בסגנון קלאב הוטל ובניו, אז תלוי גם מה מחפשים.

 

השאלה העיקרית היא ״האם זה שווה את הכסף״? וזו שאלה קשה מאוד, אם לא הייתי מקבל את השובר לנופש קרוב לוודאי שמעולם לא הייתי חושב לבלות שם, עכשיו כשביקרתי ואני מכיר את התמורה ויודע כמה היא טובה זו שאלה הרבה יותר קשה.. לדעתי זה גבולי.

 

אם יזדמן לך להגיע לשם, המסעדה במלון לא פחות ממעולה (250₪ לאדם אם אני זוכר נכון), בשבת מבשלים על פתיליות אז אני לא יודע להמליץ עליה כי אכלנו מחוץ למלון.

פורסם

הייתי במלון לפני כמה חודשים, במסגרת אירוע שאורגן על ידי סמל"ת לבעלי אבארט'.

האירוע היה על חשבון היבואן, ולכן ולא שילמתי שקל.

אישית, אני מאוד נהנתי מהשהייה במלון. מה שהופך את המקום הזה למיוחד ממש הוא הקרבה שלו, הנוף, השקט, זה שבאמת לא ראינו שם משפחות עם ילדים קטנים (אולי כי תפסנו את רוב חדרי המלון גם :) ). החדרים שם בנוים כך שמכל בניין רואים את העמק המדברים ואת ההרים שאמחוריו, וזו תמונה עוצרת נשימה ממש, לכל מי שאוהב סוג כזה של נופים. חוץ מזה, אחד מהחבר'ה שם אפילו צילם זוג איילים מגיעים לשתות מהבריכה ליד החדר שלו - משהו שכנראה לא יקרה בהרבה מקומות אחרים.

מעבר לזה, יוצא לי לעיתים לקרוא תלונות על גסות רוח של עובדים במלונות הישראלים השונים, בעיקר באיילת, וגם אני נתקלתי בזה שם, אבל בבראשית כל חבר צוות שיצא לי לפנות אליו היה ממש אדיב ונחמד, מה שגם תרם להרגשה הטובה שם.

גם האוכל היה די טוב, גם בערב וגם בבוקר, ודי הופתעתי לטובה מהמבחר והטריות של כל מה שהוגש בבוקר. כמובן ששוב, מעבר אוכל עצמו, היה מאוד נחמד לשבת שם ולבהות בשמש העולה מעל המדבר עם כוס הקפה הראשונה של הבוקר ביד :)

 

עכשיו החלקים הבעייתים: קודם כל, אני לא יודע מה יש לעשות שם יותר מלילה אחד, אלא אם מבלים המון זמן במסאז'ים או טיול במדבר שסביב. מעבר לזה, 1800 זה סכום ענק. לדעתי, זה מחיר גבוהה מדי, כי זה די גובל במחירים של מלונות של 4-5 כוכבים במרכזי בירות אירופאיות שונות, שלעיתים יכולים לתת תמורה טובה יותר לכסף (אם לרגע נתעלם מהשונים במקומים). אבל הבעיה הזו היא לא רק של "בראשית", אלא של חלק די גדול ממלונות ישראל שמספקים תמורה פחות טובה למחיר מהמתחרים שלהם מחול.

 

בשורה התחתונה, אם בסך הכל השיקול הכלכלי לא כ"כ חשוב לך, אני חושב שכן שווה להגיע לשם ללילה, גם אם רק בשביל הנוף של הזריחה והשקיעה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...