Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 2 קופות גמל אצל הראל (הראל עצמה תעוז, שקלי קצר).

א. מה דעתכם עליה? האם להישאר שם? לשנות? לא מבין בזה הרבה...

ב. האם נכון הדבר שביטוח חיים יש לעשות רק אחד? שכן במיקרה של חס וחלילה, המוטב יכול לקבל רק חיסכון אחד ולא את כולם....?

ג. יש לי מהעבודה ביטוח מנהלים. מה בינו ובין הקופות שציינתי? האם כדאי למשוך הכספים מהקופות הנ,ל ולהעביר לביטוח המנהלים? אל האחרון המעביד מפריש כמובן כל חודש.

ד. מתי בכלל אזכה לראות את הכסף? הקופות נוצרו ב- 2009 והקודמת ב- 1994. שתיהן לא פעילות.

פורסם
יש לי 2 קופות גמל אצל הראל (הראל עצמה תעוז, שקלי קצר).

א. מה דעתכם עליה? האם להישאר שם? לשנות? לא מבין בזה הרבה...

ב. האם נכון הדבר שביטוח חיים יש לעשות רק אחד? שכן במיקרה של חס וחלילה, המוטב יכול לקבל רק חיסכון אחד ולא את כולם....?

ג. יש לי מהעבודה ביטוח מנהלים. מה בינו ובין הקופות שציינתי? האם כדאי למשוך הכספים מהקופות הנ,ל ולהעביר לביטוח המנהלים? אל האחרון המעביד מפריש כמובן כל חודש.

ד. מתי בכלל אזכה לראות את הכסף? הקופות נוצרו ב- 2009 והקודמת ב- 1994. שתיהן לא פעילות.

 

א. לא מתמצא בקופות אלה. זה עניין ליועץ השקעות.

ב. דורש בדיקה. דומני שמדובר בפיצוי ולא שיפוי ולכן אין בעיה של כפל ביטוח, אבל, שוב, דורש ייעוץ אצל סוכן ביטוח.

ג. דורש ייעוץ פנסיוני מקיף. קיימת שאלה האם ביטוח המנהלים הוא המוצר המתאים לך , ואם כן - איזה ביטוח מנהלים. את שאלת העברת קופות הגמל תפתור רק לאחר שתחליט מה המוצר הפנסיוני המתאים לך.

ד. כספים שופקדוו עד 31.12.2007 נזילים 15 שנים לאחר פתיחת הקופה. כספים שהופקדו החל ב-1.1.2008 - עם פרישתך, וגם במצב זה יתכן שתוכללמשוך את הכסף רק במסגרת קצבה (תלוי בתוכניות חסכון אחרות שיש לך לעת פרישה). יש גם עוד כל מיני כללים שמסבכים את הנושא, לגבי חלק מהתקופות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...