Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם, אני ממש צריך את עזרתכם - תודה מראש :)

אני מצרף תמונה של החלק שנפגם (עקב זמן ואולי כי הרכב לא נסע כ שנה והפלסטיק התייבש), השאלה היא מה זה החלק הזה? מה הוא עושה? במוסך אמרו לי משהו לא כל-כך ברור (בגדול - אמרו שאם אני רוצה אז צריך להחליף את החלק כי הוא נהרס ואי אפשר "להדביק" את זה אבל - חבל על הכסף...), הוא יוצא מהצינור המרכזי של האוויר לאחר פילטר אוויר ויש 2 חיבורים זה שלמטה יותר מחובר וזה שלמעלה לא (ויש אפשרות לוויסות של הווינטיל הזה), כרגע הוא פשוט מווסט למטה עד הסוף (מצב "כמעט סגור").

 

האם זה חלק חשוב?

לשם מה הוא נועד?

האם יש קשר לחימום בתוף הרכב (חימום אוויר פנימי לא עובד ובירושלים קר בלילות - המזגן תקין :) האם יש קשר למערכת החימום והחלק הנ"ל?).

כמה עולה חלק כזה (תנו לי את שמו, אני מרגיש טיפשי :oops:

הצילום פה (לא הצלחתי להחדיר אותה לאתר הפורום ונתקלתי בבעיה גם לתת קישור כי אני "חדש בפורום" בקיצור התאכזבתי קצת מההתנהלות של הפורום מבחינה תכנית, פשוט הקלידו את הכתובת בחלון חדש :twisted: :twisted: :twisted:

dropbox.com/s/6tc313obs4a1zg3/manoa-kfits.jpg

תודה רבה!!!

פורסם

לא צריך להתאכזב מהתמהלות של הפורום. זה שאתה חדש לא אומר שאין לך אפשאות לעלות קבצים.

 

זה מאוד פשוט:

 

1. הקטן את התמונה לגודל עד 500K.

2. במהלך כתיבת ההודעה זהה בחלק התחתון של המסך לחצן "נהל קבצים מצורפים"

3. תעלה דרכו תמונות מהמחשב שלך,אפשר לעלות עד 8 תמונות בהודעה אחת.

4. אין צורך לתת קישורים לשרת קבצים חיצוני.

5. ברוך הבא לאתר.

6. בהצלחה :o

 

 

פורסם

זהו מגבר הטורים של המזגן, עם הברז אתה מכוון את הטורים הרצויים לך בהפעלת המזגן .

בעם היציאה השבורה מובילה לסעפת היניקה וכעת יש משיכת אוויר כבועה מהצינור - יש לסתום אותו עד שתחליף את הברז.

חיים יוד.

פורסם
לא צריך להתאכזב מהתמהלות של הפורום. זה שאתה חדש לא אומר שאין לך אפשאות לעלות קבצים.

 

זה מאוד פשוט:

 

1. הקטן את התמונה לגודל עד 500K.

2. במהלך כתיבת ההודעה זהה בחלק התחתון של המסך לחצן "נהל קבצים מצורפים"

3. תעלה דרכו תמונות מהמחשב שלך,אפשר לעלות עד 8 תמונות בהודעה אחת.

4. אין צורך לתת קישורים לשרת קבצים חיצוני.

5. ברוך הבא לאתר.

6. בהצלחה :o

 

אני לא אידיוט :) אני עשית בדיוק ככה, אפילו ניסיתי פורמטים שונים (EXPORT TO WEB... מהפוטושופ), אני כנראה נתקלתי בעומס שרת - כי היה כמה ERROR 404 בדרך, לא משנה - העיקר שענו לי :) תודה!

פורסם
זהו מגבר הטורים של המזגן, עם הברז אתה מכוון את הטורים הרצויים לך בהפעלת המזגן .

בעם היציאה השבורה מובילה לסעפת היניקה וכעת יש משיכת אוויר כבועה מהצינור - יש לסתום אותו עד שתחליף את הברז.

חיים יוד.

 

תודה רבה לך!!! אני סותם אותה כבר עכשיו לגמרי. את הברז אני יחליף כבר בקיץ, יש לחלק הזה שם? היית מזמין אותו ברשת ועושה את ה"עבודה" לבד... "מגבר טורים של מזגן" לא נשמע כשם של חלק, אבל אני ינסה בכל מקרה :?

תודה רבה לך חיים ושתהיה לכולנו שנה טובה יותר וללא בעיות מכאניות כלל (חשמל גם נכלל ב "ללא בעיות") :)

פורסם
אני לא אידיוט :) אני עשית בדיוק ככה, אפילו ניסיתי פורמטים שונים (EXPORT TO WEB... מהפוטושופ), אני כנראה נתקלתי בעומס שרת - כי היה כמה ERROR 404 בדרך, לא משנה - העיקר שענו לי :) תודה!

 

מצטער. יש הרבה משתמשים חדשים שלא מכירים את זה.

 

 

מתברר שקיימת כרגע בעיה כללית בהעלת קבצים לאתר, לא רק אצלך.

 

יסודר בקרוב.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...