Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

נדלק לי נורת מנוע ברכב פולו GTI 2007 ובחברה אמרו לי שזה חיישן חום

והחליפו לי אותה. אחרי כמה שעות נדלקה שוב ושוב כשהלכתי למוסך אמרו שזה אותה תקלה והחליפו כבלים

שהולכים לחיישן וכיבו לי את התקלה במחשב. ואחרי כמה ימים נדלקה שוב ועל אותה תקלה.

ואז שוב נסעתי לחברה

ואמרו שזה אותה תקלה והחליפו לי דברים במחשב ראשים וכו'. וכיבו לי במחשב את התקלה

ואז אחרי 24 שעות התקלה אותה תקלה חזרה.

מה יכול להיות הבעיה?

ואיך אפשר לסדר את זה?

תודה.

פורסם

פתרון אין לי אבל זה פשוט נשמע רע שמוסך הוא אינו מקצועי בעליל ולא יודע לעשות אנליזה ולבדוק את סיבת התקלה, מקווה שלא יתחיל לך מרתון של שיטת מצליח על האוטו.

  • ספונסר פורום
פורסם

התקלה אצלך הינה בווסת החום של המנוע שהוא הטרמוסטט

יחידת הבקרה יודעת בכמה זמן המנוע אמור להגיע לטמפרטורת העבודה

ולהישאר שם .

אם עובר זמן ממושך והמנוע לא מגיע לטמפרטורת עבודה או שטמפרטורת העבודה

יורדת לאחר שהגיע לתווך הרצוי אז יחידת הבקרה מפרשת את זה כתקלה בחיישן החום של המנוע .

במקרה כזה יופיע הקודcoolant temperature sensor g62

 

טרמוסטט של יצרן מקורי כולל עבודה ונוזל קרור עולה אצלנו 450 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

מוסך רון תודה זה מה שאמרו לי בדיוק

אבל התקלה חוזרת על עצמה שוב ושוב כל פעם

וכן משלמים כל הזמן כי מחליפים תמיד משו אחר אבל התקלה זה אותה תקלה

פורסם

והסכמת לשלם כל פעם בלי לקבל זיכוי מלא על החלקים שהחליפו ולא גרמו לתקלה?! :shock:

ממליץ לך לא לחזור לאותו מוסך - זה שהוא מוסך מורשה של VW ממש לא מחייב שמקצוענות חונה שם

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
מה הקוד תקלה שעלה בסריקה?

 

בנוסף, עשית טיפול או תיקון כלשהו בשנה האחרונה ומתי? יכול להיות שטמפרטורת נוזל הקירור המדווחת תקינה אבל לא יציבה מסיבה כלשהי (משאבת מים, מאוורר?), וצריך לבדוק מה קורה עם הטמפרטורה לאורך זמן.

  • ספונסר פורום
פורסם
מוסך רון תודה זה מה שאמרו לי בדיוק

אבל התקלה חוזרת על עצמה שוב ושוב כל פעם

וכן משלמים כל הזמן כי מחליפים תמיד משו אחר אבל התקלה זה אותה תקלה

 

לא הבנתי ,את הטרמוסטט החליפו לך ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
לא הבנתי ,את הטרמוסטט החליפו לך ?

 

לא את הטרמוסטט, הוא החליף את החיישן חום, בית פיוז (אמר שעשה קצר) ,סופיות וחוטים...

אבל לא את הטרמוסטט ושילמתי מעל 1100 שקל

  • ספונסר פורום
פורסם

אז כמו שאמרתי לך הבעיה אצלך הינה בטרמוסטט ,תחליף אותו והבעיה תיפתר .

זה לא חדש לי שבמוסכי החברה לא יודעים לפתור בעיות פשוטות ,תנסה לקבל זיכוי עבור

הכסף ששילמת .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
אז כמו שאמרתי לך הבעיה אצלך הינה בטרמוסטט ,תחליף אותו והבעיה תיפתר .

זה לא חדש לי שבמוסכי החברה לא יודעים לפתור בעיות פשוטות ,תנסה לקבל זיכוי עבור

הכסף ששילמת .

 

תודה רבה מוסך רון

עזרת לי מאוד

פורסם

כיף לראות, לפעמים אני רוצה וואגית בת 3 + רק כדי לטפל אצל רון.

 

לפות"ש אם באמת נפתר ע"י החלפת טרמוסטט באמת תנסה לקבל זיכוי.

×
×
  • תוכן חדש...