Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כיף לראות, לפעמים אני רוצה וואגית בת 3 + רק כדי לטפל אצל רון.

 

לפות"ש אם באמת נפתר ע"י החלפת טרמוסטט באמת תנסה לקבל זיכוי.

 

אמרו לי שזה לא הטרמוסטט בגלל שזה מכני ולא חשמלי אז אין מצב שזה יעשה בעיות

אז החליפו שוב את חיישן החום..ואם הבעיה תחזור על עצמה זה בעיה בתוך המחשב אולי נשרף איזה ג'וק או משו

ככה אמרו

  • ספונסר פורום
פורסם

הסברת להם את הקשר בין השניים כפי שתארתי לך כאן ?

בכל זאת אם אין לך שם עם מי לדבר אז אתה מוזמן להגיע אלינו .

 

אני מוכן להחליף אצלך את הטרמוסטט לבדיקה

אם זה פותר את הבעיה תשלם

אם לא אז לא תשלם .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
הסברת להם את הקשר בין השניים כפי שתארתי לך כאן ?

בכל זאת אם אין לך שם עם מי לדבר אז אתה מוזמן להגיע אלינו .

 

אני מוכן להחליף אצלך את הטרמוסטט לבדיקה

אם זה פותר את הבעיה תשלם

אם לא אז לא תשלם .

 

שוב נדלקה הנורה

הסברתי להם , הם אמרו שאין בכלל קשר בין השניים...בגלל שזה טרמוסטט מכני ...אם זה היה חשמלי זה היה יכול להיות הבעיה

אבל בגלל שזה מכני אמרו אין קשר בכלל.

כשהם חיברו למחשב הסתכלתי והיה רשום

Engine Coolant Temperature Sensor 1

 

הייתי מגיע אלייך אבל אני גר רחוק כשעתיים וחצי מתל אביב...אני גר בצפון

פורסם

יש לך כבר דיאגנוזה של מכונאי אחר (רון). אתה יכול פשוט לקחת הימור ולהחליף את הטרמוסטט. מצד שני ההודעה שאתה ראית שונה מההודעה שעליה מדבר רון.

פורסם
שוב נדלקה הנורה

הסברתי להם , הם אמרו שאין בכלל קשר בין השניים...בגלל שזה טרמוסטט מכני ...אם זה היה חשמלי זה היה יכול להיות הבעיה

אבל בגלל שזה מכני אמרו אין קשר בכלל.

כשהם חיברו למחשב הסתכלתי והיה רשום

Engine Coolant Temperature Sensor 1

 

הייתי מגיע אלייך אבל אני גר רחוק כשעתיים וחצי מתל אביב...אני גר בצפון

 

עדיין שווה לך להגיע לרון,

ומניסיון אישי במיוחד שעזר לי בזמן הקשה בחיי - רון האדם עצמו איש מדהים.

וכמובן אין על המקצוענות שלו.

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...