Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, אני רוצה להיתיעץ לגבי רכישת רכב..

מתלבטת בין שני רכבים: סוזוקי ויטרה, יד ראשונה , 105000 ק"מ , ללא תאונות שנת 2008 ולבין טויוטה ראב4 , שנת 2008 81000 ק"מ יד ראשונה מזוג , נהגת יחידה הרכב רשום על שם החברה שלהם. אני יודעת שיש ירידת ערך 10% עם הרכב רשום על שם חברה.. חלק מההתלבטות שלי זה האם יהיה קושי רב במכירה כשרשום יד ראשונה חברה?...שני הרכבים לדברי המוכרים, לא היו בשטח. טרם ראיתי את הרכבים וטרם לקחתי לבדיקה...

מה עדיף מבינהם ? הרכב עבורי ולא מיועד לשטח .

 

הרבה תודה,

 

סימונה

פורסם

טיוטה (בגלל שלא מיועד לשטח).

 

לגבי רכב חברה. תבדוק במחירון מה המשמעות. אם אתה מאמין שהיתה באמת נהגת יחידה וטופל טוב אז תתמחר את הצעתך בהתאם.

 

לגבי המכירה הלאה אל תדאג יותר מדי. בהנחה שתחזיק את הרכב כמה שנים מה שישחק תפקיד הוא בעיקר מצב הרכב. מה גם שהרישום כרכב חברה יעזור לך בקניה, אז אל תתבאס שבמכירה זה קצת יפריע לך.

פורסם

אם זה לא לשטח, תלכי על הראב 4.

לא יהיה לך נוח עם הסוזוקי בתוך העיר(המתליים ונוחות הנסיעה לא טובים בכביש).

 

אני ממליץ לך על הראב 4 יותר, יש גם את סובארו פורסטר שלדעתי יותר נוח ומאובזר מהראב 4 אך לשיקולך.

פורסם

מעט קונטרה נגדית לשני החבר'ה שכבר ענו לך,

במחיר של ראב4 עירומה תוכלי לרכוש גראנד ויטרה מאובזרת, לי באופן אישי זה היה חשוב ובעצם זה גם מה שהכריע עבורי את הכף (רכשתי גראנד ויטרה בסופו של דבר).

 

בהצלחה,

אלי.

פורסם

 

אני ממליץ לך על הראב 4 יותר, יש גם את סובארו פורסטר שלדעתי יותר נוח ומאובזר מהראב 4 אך לשיקולך.

 

מצטרף לדברי scrubs, הסובארו פורסטר הינו רכב נוח לכביש ולשטח. מוזמנת להתרשם ממבחן הדרכים האחרון שפורסם עליו.

 

אייל מסובארו

פורסם
מצטרף לדברי scrubs, הסובארו פורסטר הינו רכב נוח לכביש ולשטח. מוזמנת להתרשם ממבחן הדרכים האחרון שפורסם עליו.

 

אייל מסובארו

 

אייל.

פותח השרשור מתעניין בכלי רכב משנת 2008.

הייתי סקרן לראות אם מבחן הדרכים האחרון של הפורסטר מתייחס לפורסטר החדש (2013), או מדובר במבחן הדרכים האחרון שנערך לדגם שנמכר בשנת 2008, אולם לא רציתי להרשם לפייספוק כדי לקרוא את הכתבה.

על איזה דגם מדובר?

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם
אייל.

פותח השרשור מתעניין בכלי רכב משנת 2008.

הייתי סקרן לראות אם מבחן הדרכים האחרון של הפורסטר מתייחס לפורסטר החדש (2013), או מדובר במבחן הדרכים האחרון שנערך לדגם שנמכר בשנת 2008, אולם לא רציתי להרשם לפייספוק כדי לקרוא את הכתבה.

על איזה דגם מדובר?

 

 

cars.walla.co.il/?w=/4700/1831307

זה הדגם של שנת 2008-2012

פורסם

תודה.

קראתי את הכתבה, ולא מדובר על הדגם שיצא ב-2008 אלא על אותו הדגם אחרי מתיחת הפנים ב-2011.

אמנם רוב המאפיינים נשארו אולם בוצע שינוי מסויים במנוע שהופך לשתיין קטן יותר יחסית לזה של 2008, מה שלא רלוונטי לשנתון בו מתעניין פותח השרשור.

נראה שהפורסטר החסכוני האמיתי הגיע ב-2013 (ושיש בו סופסוף מערכת הבולמת גלגל מסתבסב), אולם צריך לחכות כ-5 שנים כדי שערכו כמשומש יגיע לרמה הנוכחית של מודל 2008...

עד 27.1.2020 אני עסוק

×
×
  • תוכן חדש...