Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

האם הדבר נשמע תקין?

ב 4 שנים האחרונות השתמשתי רק ברויאל פרפל 10W40, מחליף כל טיפול באיזור ה 8-9 אלף ק"מ.

שקלתי לקנות את ה 5W30 הפעם (גם של RP) , לצערי אין 5W40 בבקבוק גדול ונמאס לי מבקבוקים קטנים.

 

האם יש בעיה לעשות מעבר לשמן הנ"ל? 5W30?

המחיר שלו 290 ש"ח לבקבוק גדול של 4.72

 

לעומת זאת 4 ליטרים של 5W40 יעלו לי 400 שקל.

 

אשמח לעצות, אני לפני טיפול השבוע.

תודה רבה רבה

Opel Adam S 2017

פורסם

האם, במקור, היצרן אישר שימוש גם בשמני 30?

במידה וכן לא תהיה כל בעיית תאימות, אך אם המנוע עייף אתה עלול לחוות צריכת שמן מוגברת ובמקרה קיצוני יותר אף בריחת קומפרסיה וירידה בביצועים.

אם המנוע במצב טוב שמן כזה רק ישפר את אופן עבודתו ויטיב עם הביצועים וצריכת הדלק.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא ידוע לי האם היצרן מאשר שימוש בצמיגות הנ"ל.

מבחינת מנוע עייף - גמע 195 אלף ק"מ, נסעתי עד כה כ 8000 ק"מ במהלכו השתמשתי בכחצי ליטר / קצת יותר, של קווארט נוסף שהוכנס למנוע, סה"כ כ 4+ קווארט (היתה נזילה קטנה שטופלה עקב מכסה שסתומים בלוי).

כרגע המדיד מורה על בין מינימום למקסימום - באמצע.

 

בד"כ - 4 ליטר מספיקים לי לכ- 10K עד הטיפול הבא, אולי קצת יותר שמן.

 

יש לך מושג האם מומלץ הצמיגות הנ"ל? לגבי ספר רכב לא ידוע לי, מה שאני יודע שזה מנוע 4G92

 

ולפי הטבלה כאן אני מבין שזה 10W40

http://cararac.com/engine_oil/mitsubishi/carisma.html

 

ומשום מה אני קורא ברשת שהמנוע הנ"ל רץ גם עם השמן 5W30.

קצת חושש את האמת.

Opel Adam S 2017

פורסם

אגב, האם השמן

שמן Valvoline SynPower 5W40 5L

 

יתאים לרכב ויעבוד טוב, ויכול להיות שפתרתי את הבעיה?

מלבד זאת קראתי חוו"ד טוב על השמן הנ"ל, ושישנה עוד גרסה לא מוכרת בשם MST.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...