Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .

הרכב טויוטה יאריס 2003

הבחנתי הצפה קטנה ממש מתחת לכיסא נהג .

לפי בדיקות של האזור זה לא חדר מבחוץ אלה מפתח שיש מתחת לכיסא ריבועי כזה ..

מביצוע חיפוש בפורום של בעיה שכזאת הבנתי שכנראה זה מסתימה בתעלת הניקוז של המזגן או של המגבים משהו .

אני קצת מבולבל , האם זה זה ואם כן כיצד מנקים ומאיפה.

יש בזה משהו...

  • ספונסר פורום
פורסם

פתח מתחת לכסא לא קשור לניקוז של המזגן או המגבים. בחלק מהרכבים יש פתחי ניקוז קטנים ברצפה של הרכב, שבדרך כלל סגורים עם גומי. יכול להיות שאצלך הגומי חסר ונכנסו מים כשנסעת בשלולית.

פורסם
פתח מתחת לכסא לא קשור לניקוז של המזגן או המגבים. בחלק מהרכבים יש פתחי ניקוז קטנים ברצפה של הרכב, שבדרך כלל סגורים עם גומי. יכול להיות שאצלך הגומי חסר ונכנסו מים כשנסעת בשלולית.

 

נאמר וזה זה כיצד אפשר לבדוק שזה באמת זה? ואיך אפשר לתקן איפה מה לקנות וכו

יש בזה משהו...

פורסם

מדובר בחריצים של השלדה הפנימית, אין שם ומעולם לא היה שם גומי.

לאתר נזילות בתוך הרכב זו לא משימה פשוטה, יש צורך להרים את השטיח ולמצוא מהיכן נכנסת הרטיבות, יכול להיות שהיא בכלל מגיעה מלמעלה (מאיזור קיר האש) בגלל ניקוז סתום.

 

אני לא מאמין שזה מגיע משם, אבל בגלל שמדובר בפרוצדורה פשוטה שניתן לעשות בקלות הייתי בודק את הדלתות. אם תתכופף מתחתן תבחין בחורי ניקוז קטנים שיש אליהם גישה נוחה עם שיפוד או מברג דק, שווה להתחיל משם.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מדובר בחריצים של השלדה הפנימית, אין שם ומעולם לא היה שם גומי.

לאתר נזילות בתוך הרכב זו לא משימה פשוטה, יש צורך להרים את השטיח ולמצוא מהיכן נכנסת הרטיבות, יכול להיות שהיא בכלל מגיעה מלמעלה (מאיזור קיר האש) בגלל ניקוז סתום.

 

אני לא מאמין שזה מגיע משם, אבל בגלל שמדובר בפרוצדורה פשוטה שניתן לעשות בקלות הייתי בודק את הדלתות. אם תתכופף מתחתן תבחין בחורי ניקוז קטנים שיש אליהם גישה נוחה עם שיפוד או מברג דק, שווה להתחיל משם.

 

איתמר

 

 

תודה רבה על התשובה.

אפילו אם אין סימן של רטיבות מהן עדיין שווה לבדוק את הדלת?

ושאתה אומר "להתחיל משם" מה הכוונה בלהתחיל לעשות/לראות?

יש בזה משהו...

×
×
  • תוכן חדש...