Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אזכיר שהמערכת היא כזו:

רדיו דיסק Kenwood KDCBT645U.

קדמיים קומפוננט Infinity Reference 6500CX.

אחוריים 9*6 KFCS6983 Kenwood.

מגבר JBL GTO1004.

סאב JBL GT51204BR.

 

עכשיו הסאב הרבה פעמים לא מוצא חן בעיניי, פעם חזק מדי פעם מרוח וזה גם אחרי ששיניתי קצת את הכיוונים לפי האוזן שלי.

בHU שלי יציאת RCA לסאב, חשבתי אולי לחבר את הסאב למגבר ומהמגבר ישירות ליציאה זו (ולא דרך הפיצול RCA שמחוברים הרמקולים לכניסת מגבר בHU).

 

יש טעם לנסות? או שישמעו עוד יותר גרוע?

 

תודה.

פורסם

יש לך 3 יציאות למגבר במכשיר שלך ,אם יש RCA אחד ומפצלים זה לא מצב אופטימאלי

אני מציע לך לרכוש מגבר 2 ערוצים משומש זול משהו ב-200-300 שח שיגבר את הסאב להוסיף עוד 2

זוגות RCA בסיסיים מבית טוב ,כך תוכל לשלוט דרך המכשיר על כל המערכת ,קדמיים\אחוריים \סאב ,כל אחד בניפרד.

פורסם

אקח זאת בחשבון להמשך, אך כרגע לא באות בחשבון רכישות גדולות.

ההשאלה הייתה המערכת כמו שהיא כרגע לעומת חיבור הסאב לר''ד. האם יש טעם לנסות או שבוודאות חיבור כזה יניב תוצאה פחות טובה?

פורסם

הrca גם של הסאב וגם של הרמקולים עוברים דרך מתאם (הפוך ממפצל הכוונה) ויוצאים בכבל rca אחד למגבר.

 

את החוטים של הרמקולים ליפפו לי ביחד על הקטבים של הרמקול האחורי וכך נוצר מצב שהקדמיים וגם האחוריים מוגברים.

uploadfromtaptalk1386192009398.jpg

uploadfromtaptalk1386192160844.jpg

פורסם

מה זה הסלט הזה?

יציאת רמקולים RCA -> כניסה רגילה במגבר -> רמקולים קידמיים.

יציאת סאב RCA -> מגבר בגישור -> סאב.

יציאת רמקולים חוטים -> רמקולים אחוריים.

 

שום אופציה אחרת לא תאפשר לך למצות את היכולות של הרכיבים הקיימים, ללא שינויי ברכיבים (בעיקר הגברה).

מתחדשת*

פורסם

באמת סלט גדול ולא ברור. הפכת דבר פשוט מאוד לתורה מבבל. למה אתה צריך הגברה לבמה אחורית ? בכל מקרה, תצטרך עוד מגבר בשביל זה. קומבינות זה לא המתכון.

פורסם

מה שקורה זה ככה,

לפני קצת יותר משנה הותקנה כל המערכת אבל עם ר''ד בעל יציאה אחת למגבר.

לאחר כמה זמן החלפתי לרדיו דיסק הנוכחי אך לא שיניתי דברים נוספים, גם לא כיוונים.

המערכת חוברה כך שכל הרכיבים מוגברים, אבל מוזר לי שהתפלאתם על זה כי שמעתי על זה המון פעמים.

פורסם
הrca גם של הסאב וגם של הרמקולים עוברים דרך מתאם (הפוך ממפצל הכוונה) ויוצאים בכבל rca אחד למגבר.

 

את החוטים של הרמקולים ליפפו לי ביחד על הקטבים של הרמקול האחורי וכך נוצר מצב שהקדמיים וגם האחוריים מוגברים.

 

 

קודם כל תבטל את ה"מתאם (הפוך ממפצל) - מה שקורה כאן (לפי מה שהבנתי מהתיאור שלך) ש2 יציאות הופכות ליציאה אחת,

שטות גמורה, הסיגנל שנכנס למגבר מהדבר הזה לא טוב בכלל.

תבטל את ה"מתאם" תוסיף כבל RCA, כך שיגיעו 2 זוגות של RCA למגבר.

עלות של כבל RCA היא לא גדולה.

 

את הליפוף חוטים מהרמקולים האחוריים תנתק.

זה סתם יוצר לך בלאגן, אין צורך לחבר 9*6 למגבר, הם מספיק נצילים כדי להיות מחוברים לHU.

 

פורסם

כפי שאני מבין, התקינו את המערכת בצורה כזאת מאחר ובזמן ההתקנה היה הHU בעל היציאת מגבר 1 בלבד, צודק?

 

אם כבר הזכרת נצילות אז הרמקולים האלה יש להם נצילות נמוכה יחסית של 89DB אבל בכל זאת אקח את עצתך ואנסה לסדר מחדש את החיבורים במערכת כפי שכתב רומק.

כמו שהבנת החוסר של עוד כבל RCA לא נבע מכסף/קמצנות.

תודה על העזרה, כשאשנה אעדכן.

 

סופ"ש נעים.

×
×
  • תוכן חדש...