Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תדאג רק שהבלמים עצמם יהיו מקוריים של מוטורקראפט

 

בולמים, לא בלמים !!!.........

 

מבקש למחוק את השאלות הקודמות, ולהתרכז רק בשתי הנקודות הבאות [חלפים מקוריים בלבד]:

 

1. בולמים

מצבם: השמאלי נוזל ממש, הימני מראה סימני שחיקה [לדברי המוסך] ולהערכתו יכול לסחוב עוד כחצי שנה אם אחליף רק את שמאל.

 

השאלות:

1.1. האם להחליף רק את השמאלי או את שניהם?

2.1. האם חובה לבצע כיוון פרונט לאחר החלפת בולמ/ים ?

 

2. תושבת מנוע. מצבה: הימנית קרועה. לא מורגשות כלל רעידות ברכב. השתיים האחרות תקינות

 

השאלות:

 

1.1. האם להחליף? האם לחכות? אני לא מרגיש שום דבר לא תקין כרעידות וכו'.

 

 

שורה תחתונה, הסיכוי שאמכור את הרכב בשנה-שנתיים הקרובות גבוה מאד.

 

תודה רבה מראש לכולכם. אתם אחלה. באמת

פורסם
אוי נו באמת

הכוונה הייתה האם שווה לקפוץ לשלושה, שגם הוא מוסך מורשה יבואן,

או כבר ללכת [כמו שתיכננתי] למוסך אמין שאינו מורשה יבואן.

 

?

 

 

מיהרתי לכן אולי לא הייתי ברור.

כוונתי הייתה שכדאי לקפוץ למוסך השלושה למרות שאני זוכר שגם הם לא זולים במיוחד.

 

מעבר לזה,אני מזמן לא מטפל במסכים מורשים-שיקולי עלות שלי בלבד

בפעם האחרונה שביקרתי במוסך מורשה לטויוטה באילת (לפני שנתיים) שילמתי מחירים מופרזים שאני לא מוכן לשלם אותם שוב.

אגב יש לי מוסכניק קבוע מתל אביב (20 שנים) שאני סומך עליו ולרוב תטפל אצלו.

  • ספונסר פורום
פורסם

1. לא מחליפים בולם בודד אלא רק זוג.

1.2 כן, יש לבצע כיוון פרונט.

 

2. אם אין רעידות אז אפשר לחכות עוד קצת. החיסרון היחיד הוא שבעוד כמה זמן תצטרך לחזור למוסך שלא במסגרת הטיפול השוטף אלא לצורך החלפת תושבת בלבד. יש כאלו שזאת בעיה בשבילהם כי הם מפסידים יום עבודה - גם זה שווה כסף.

 

עדיין לא ענית (או לפחות לא ראיתי שענית) על השאלה העיקרית והיא מה עלות הטיפול במוסך כללי שאינו מורשה פורד?

פורסם

 

1. בולמים

מצבם: השמאלי נוזל ממש, הימני מראה סימני שחיקה [לדברי המוסך] ולהערכתו יכול לסחוב עוד כחצי שנה אם אחליף רק את שמאל.

 

השאלות:

1.1. האם להחליף רק את השמאלי או את שניהם?

2.1. האם חובה לבצע כיוון פרונט לאחר החלפת בולמ/ים ?

 

2. תושבת מנוע. מצבה: הימנית קרועה. לא מורגשות כלל רעידות ברכב. השתיים האחרות תקינות

 

השאלות:

 

1.1. האם להחליף? האם לחכות? אני לא מרגיש שום דבר לא תקין כרעידות וכו'.

 

 

1.1. בולמי זעזועים מחיליפים בזוגות, גם אם אחד מהם תקין. הסיבה - עם הזמן הם מתבלים, ולאחר נניח 150.000 ק"מ יש להם בלאי מסויים גם אם אין נזילות. ואז מחילפים את שניהם כדי לקבל מאפייני התנהגות זהים.

2.1 צריך לבצע כיוון פרונט.

 

2. צריך להחליף את התושבת הקרועה. אחרת התושבות האחרות יקרעו יותר מהר.

 

 

פורסם

זה הגיוני בכלל להחליף בולמים בפוקוס 2007?

(קצת מוזר בשבילי שיש לי רכב עם 300KKM עוד מעט ובולמים מקוריים, הם מתים אבל טפו טפו טפו לא נוזלים).

 

כל אופן, למה שלא תיכנס למוסך מורשה שהוא לא יבואן?

חלקים תחליפים זה לא בהכרח חרא, לפעמים זה אותה איכות עם שם שונה. (אני לא יודע מה הולך בפורד).

דעתי האישית, אם הבולמים התחליפים הם מחברה מוכרת, תלך עליהם (כי כמו שזה נראה המקוריים לא מחזיקים הרבה גם ככה).

(אני קצת חושד בניסוח של המוסך, "בולם ימני רואים שחיקה, יכול לסחוב חצי שנה במידה ויוחלף רק השמאלי", קודם כל כמו שאמרו, בצמיגים ובולמים תמיד מחליפים בזוגות, דבר שני לכל מכלול מכאני בעולם הזה קיימת שחיקה).

פורסם
זה הגיוני בכלל להחליף בולמים בפוקוס 2007?

 

(אני קצת חושד בניסוח של המוסך, "בולם ימני רואים שחיקה, יכול לסחוב חצי שנה במידה ויוחלף רק השמאלי", קודם כל כמו שאמרו, בצמיגים ובולמים תמיד מחליפים בזוגות, דבר שני לכל מכלול מכאני בעולם הזה קיימת שחיקה).

 

תודה לעונים

ניר - זה היה ניסוח שלי, לתשובה שלו לשאלתי מה מצבם והאם הכרחי להחליף את שניהם.

לגבי עלויות, לאחר שהם הורידו את ההצעה ל 4,250 - ולאחר בדיקה מול שני מוסכים נוספים, נראה כי אין מנוס מביצוע ההוצאה, בה מחוללי העלות המרכזיים הינם זוג בולמים + כיוון פרונט [אגב, האם הכרחי לבצע כיוון פרונט, או שמספיק לבצע בדיקה וייתכן ויתאפשר להימנע מההוצאה הנוספת?], וכן תושבת - קרועה לדבריהם.

 

בינתיים ביצעו טיפול 105, פלוס נוזל בלמים, פלוס החלפת צינור ואקום ואיפוס מחשב.

אכניס את הרכב ביום חמישי לטיפול הגדול של תושבת ובולמים.

העלויות הצפויות הסופיות:

עבודה

פ/ה תושבת 120

פ/ה בולמים 180*2

כיוון פרונט 250

חלקים

בולמים 767*2

תושבת מנוע 1050

(הנחה נוספת על החלקים - 10%)

 

תוספת מע"מ על הכל

סה"כ צפוי לתשלום - 3,600 ש"ח

 

וזה אחרי הטיפול היום שכלל

שמן, פילטר שמן, החלפת צינור איטום, נוזל ברקסים

סה"כ 720 ש"ח כולל מע"מ לאחר מיקוח ארוך ומתיש

פורסם

לי מפריע מחיר הבולמים ותושבת המנוע, השאר סביר. אני חושב שיש בולמים תחליפיים באיכות טובות לא פחות, בדקת כמה עלות בולמי בילשטיין/זקס התואמים לפוקוס שלך?

פורסם
זה הגיוני בכלל להחליף בולמים בפוקוס 2007?

(קצת מוזר בשבילי שיש לי רכב עם 300KKM עוד מעט ובולמים מקוריים, הם מתים אבל טפו טפו טפו לא נוזלים).

 

כל אופן, למה שלא תיכנס למוסך מורשה שהוא לא יבואן?

חלקים תחליפים זה לא בהכרח חרא, לפעמים זה אותה איכות עם שם שונה. (אני לא יודע מה הולך בפורד).

דעתי האישית, אם הבולמים התחליפים הם מחברה מוכרת, תלך עליהם (כי כמו שזה נראה המקוריים לא מחזיקים הרבה גם ככה).

(אני קצת חושד בניסוח של המוסך, "בולם ימני רואים שחיקה, יכול לסחוב חצי שנה במידה ויוחלף רק השמאלי", קודם כל כמו שאמרו, בצמיגים ובולמים תמיד מחליפים בזוגות, דבר שני לכל מכלול מכאני בעולם הזה קיימת שחיקה).

 

הגיוני מאוד להחליף בלמ''ז לאחר כ-150K ק''מ של נסיעה בכבישי מדינת ישראל .

זה שאתה עם בולמים שעברו של 300K ק''מ דע לך שהרכב אינו בטיחותי מכיוון שבולמים אינם קשורות רק בנוחות או אי נוחות בכביש ונסיעה על פני בורות ומהמורות שקיימים בדרך , אלא אחראים גם על מרחק בלימה ויציבות .

נקודה למחשבה כאשר פעם הבאה תצטרך לבלום לפני מעבר חצייה מוסתר כשמשהו מתפרץ לכביש ...

פורסם

מצטער לא שמתי לב

 

עדיין בכבישי המדינה שלנו נמצאים בורות בכל מקום ובפרט בערי גוש דן דבר שמקצר את חיי הבולמים .

 

כמו כן אם הרכב היה ליסינג בעברו (מה שאינני יודע ) לך תדע איפה נסעו איתו , והאם גם הוא למד את שבילי קק''ל?

פורסם

אכן היה ליסינג

ועובר כל יום מספר במפרים וכן פסי הרעדה במחסום בין אריאל לראש העין....

 

אבל עכשיו כל זה זניח עבורי

אני מוטרד מגמגומי המנוע שהופיעו במוצ"ש - ראה בשרשור הגדול השני

 

החלפתי צינור נשם, אך ללא הועיל.

פורסם
הגיוני מאוד להחליף בלמ''ז לאחר כ-150K ק''מ של נסיעה בכבישי מדינת ישראל .

זה שאתה עם בולמים שעברו של 300K ק''מ דע לך שהרכב אינו בטיחותי מכיוון שבולמים אינם קשורות רק בנוחות או אי נוחות בכביש ונסיעה על פני בורות ומהמורות שקיימים בדרך , אלא אחראים גם על מרחק בלימה ויציבות .

נקודה למחשבה כאשר פעם הבאה תצטרך לבלום לפני מעבר חצייה מוסתר כשמשהו מתפרץ לכביש ...

 

פחות בטיחותי אני מסכים איתך.

לגבי מרחק בלימה וכו' יש לי צמיגים ברמה סבירה-טובה ככה שהרכב בולם בסדר גמור.

אני לא יחליף בולמים עד שאני יזרוק את הרכב לברזל, בעיקר בגלל זה שהם עולים כמעט כמו הרכב, דבר שני כל העיר שלי בורות וכבישים משובשים. (אם אני מתחיל להשקיע בבטיחות ברכב הזה, כדאי שאני כבר יקנה אחד חדש יותר).

אז אני נוסע כמה שיותר בזהירות במקומות שאני לא מכיר.

 

סע לאט בבמפרים ובמהמורות, זה אחראי בין היתר לפיצוץ של הבולם.

 

zvdvd אם החלפת צינור נשם לא עזרה, תחזור למוסך, הבעיה והתשלום עליו.


×
×
  • תוכן חדש...