Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

zvdvd אם החלפת צינור נשם לא עזרה, תחזור למוסך, הבעיה והתשלום עליו.

 

 

הוא יטען שצינור הנשם היה קרוע/פגום ודרש החלפה בכל מקרה.

אין מצב שהוא יספוג את עלות תיקון הבעיה.

אבל כפי שחיים אמר - קודם שימצאו בכלל את הבעיה

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
1.1. בולמי זעזועים מחיליפים בזוגות, גם אם אחד מהם תקין. הסיבה - עם הזמן הם מתבלים, ולאחר נניח 150.000 ק"מ יש להם בלאי מסויים גם אם אין נזילות. ואז מחילפים את שניהם כדי לקבל מאפייני התנהגות זהים.

2.1 צריך לבצע כיוון פרונט.

 

2. צריך להחליף את התושבת הקרועה. אחרת התושבות האחרות יקרעו יותר מהר.

 

:mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

Guest ישליישלי
פורסם

היי

התושבת מנוע בפורד אכן יקרה, אני מתאר לעצמי שמדובר על התושבת העליונה. זו עם הנוזל.

אך כך טיפ....

קנה באופן עצמאי תושבת עליונה מקורית של מאזדה 3, היא אחד לאחד זהה למקור. עולה כ-800 שקלים

( מדיניות של תמחור ) והופ חסכתה לך 250 שקלים.

ההחלפה שלה פשוטה מאוד וכול מוסך כללי יכול לעשות.

פורסם

אני מציע שתבדוק בחנות חלפים כמה אותם חלקים עולים, ייתכן ותוכל לגרד כמה מאות שקלים מהמחיר הסופי.

המחירים של העבודה סבירים בהחלט למורשה (קיבלתי את אותם המחירים כמעט רק שהם כללו מע"מ ואצלך לא).

פורסם

מעדכן סופית, כפי שעדכנתי בשרשור של גמגומי המנוע -

 

סגרתי עם המוסך המורשה, לאחר דין ודברים ארוך עם מנהל המוסך,

על טיפול הכולל -

 

בולמים קדמיים [תחליפיים אירופאים טובים]* 2, כולל אחריות שלו לטיב המוצר

כיוון פרונט

תושבת מנוע קדמית ימין - מקורית

החלפת סליל הצתה + 4 פלגים + אחריות לשנה על הזיופים / ללא החלפת חוטים

 

סה"כ 4,400 ש"ח ב 12 תשלומים.

 

תגידו לי שזה מחיר סביר, בבקשה....

בתוספת לטיפול 105 שכלל החלפת צינור ואקום - הגעתי לטיפול כולל [ענקי] של 5,300 ש"ח,

וזה אחרי 3,800 ש"ח שנה שעברה [טיפול 90 שכלל טיימינג ובלמים קדמיים*2].

 

האם יש סיכוי שבשנה הבאה אזכה סוף סוף בטיפול קטן ב 500 ש"ח ???

פורסם

מחירי החלפים במוסכים המורשים של היבואן הם שערורייה.

האם ראיתם את הכתבה בחדשות ערוץ 2 בשבוע שעבר??

יבואני הרכב מכריחים את המוסכים לעבוד אך ורק עם החלפים שלהם, והם קובעים להם מחירים מוגזמים.

עכשיו מתחילים לצוץ יבואני חלפים מקבילים, אותו חלק מקורי יכול לעלות חמישית מחיר.

יבואני הרכב מנסים לחסל אותם.

כמו כן, יש את חנויות החלפים המסורתיות, שלפעמים החלק שם זה בדיוק אותו חלק שיצרן הרכב מזמין, ומדביק עליו את השם שלו

 

אני כל השנים טיפלתי במוסך מורשה, עד שלפני שנה היה צריך להחליף זוג כריות של בולמי זעזועים קדמיים.

אחת היתה סדוקה, וכבר זכור לי שהחלפתי אותם לפני כמה שנים.

כל כרית עולה 400 ש"ח לפני מע"מ. אמרתי לעצמי לא יכול להיות, איך כל כך הרבה כסף על חתיכת גומי.

התקשרתי לאחת מחנויות החלפים - אמרו לי 100 שקל ליחידה.

 

פעם החלפתי את התושבות, כל תושבת עלתה 600-700 ש"ח במוסך מורשה.

עכשיו צריך להחליף שוב, כל 4 התושבות יחד עולות 520 ש"ח כולל מע"מ.

 

וזה לא שהתושבות ששמו לי במוסך המורשה החזיקו מעמד מי יודע מה...

ככה גם בולמים אחוריים ששמו לי פעם. נגמרו מהר מאוד, יחסית

 

נ.ב. התעריף לשעת עבודה פחות או יותר דומה

פורסם

אם לפני שנה החלפת פלגים במוסך מורשה ומן הסתם שמו "מקוריים" אז למה להחליף עכשיו שוב ?

האם סליל ההצתה הפגום פגע במצתים או שאולי הייתה חדירת מים לאיזור המצתים ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
אם לפני שנה החלפת פלגים במוסך מורשה ומן הסתם שמו "מקוריים" אז למה להחליף עכשיו שוב ?

האם סליל ההצתה הפגום פגע במצתים או שאולי הייתה חדירת מים לאיזור המצתים ?

 

כפי שחיים כתב, ייתכן והסליל נפגע מהמצתים. כיוון שיחס המחירים אדיר [לטובת הסליל כמובן] לא לוקחים סיכון ומחליפים מצתים.

אגב, הם רצו להחליף גם את כל החיווט, אבל לזה לא הייתי מוכן בשום תוקף.

בהתחלה הוא לא רצה לתת לי אחריות בלי החלפת חיווט, לבסוף אחרי דין ודברים הוא "התפשר" והסכים לתת אחריות לשנה על הסליל, גם ללא החלפת החיווט.

 

בוא נקווה שהתקלות כולן ימוצו בזאת ותשקוט הארץ ארבעים שנה [או לפחות שלוש]

  • ספונסר פורום
פורסם
היי

התושבת מנוע בפורד אכן יקרה, אני מתאר לעצמי שמדובר על התושבת העליונה. זו עם הנוזל.

אך כך טיפ....

קנה באופן עצמאי תושבת עליונה מקורית של מאזדה 3, היא אחד לאחד זהה למקור. עולה כ-800 שקלים

( מדיניות של תמחור ) והופ חסכתה לך 250 שקלים.

ההחלפה שלה פשוטה מאוד וכול מוסך כללי יכול לעשות.

 

רק לידיעה התושבת הימנית של מזדה 3 ופוקוס 2 הם לא אותו דבר אף על פי שהם נראות דומה

ובחנויות החלפים יגידו לך "תרכיב ,כולם מרכיבים את זה " זה לא מתאים .

אם תרכיב תושבת של מזדה על פוקוס אז כל המנוע יזוז 5 ס"מ ימינה או הפוך בהתאמה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
היי

מדובר על התושבת העליונה.

ההחלפה שלה פשוטה מאוד וכול מוסך כללי יכול לעשות.

 

אם תרכיב תושבת של מזדה על פוקוס אז כל המנוע יזוז 5 ס"מ ימינה או הפוך בהתאמה .

 

שאלה קטנה שקשורה לנושא:

 

היום החלפתי בפוקוס שלי את התושבת העליונה.

אחרי שחטפתי שוק מהמחיר, ומצורת העבודה של המכונאי, החלטתי לעשות את זה בעצמי פעם הבאה.

 

חיפשתי בפורום הוראות איך לעשות את זה ולא מצאתי.

(מצאתי הוראות איך להחליף תושבת גיר באודי A6 :))

 

שאלה כללית:

איך בעצם אפשר להחליף את התושבת הזו, לבד בבית ?

 

מחיפוש כללי באינטרנט מצאתי בפורום מסוים שכתבו שצריך להרים את האוטו כדי שהגלגל יהיה באויר וכן להרים את המנוע מתחת לקרטר עם ג'ק.

 

שאלה פרטנית:

למה להרים את הגלגל בכלל ?

לא מספיק לשים ג'ק מתחת לקרטר, להרים טיפה (2-3 ס"מ) ואז לפתוח את הברגים ולהחליף תושבת ?

(בהנחה שבאמת קודם מרימים ואח"כ פותחים את הברגים)

 

 

אגב, איפה שתי התושבות האחרות נמצאות ?

(חיפשתי את השמאלית ואת האחורית ולא מצאתי)

 

תודה רבה


×
×
  • תוכן חדש...