Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מיתעניין בקשר לצביעת אוטו

אני רוצה לדעת כמה יעלה לי (בערך) לצבוע את כל הרכב לצבע המקור+פחחות קלה

לרכב סיטרואן ZX נפח מנוע: 1400

שנה:94

5 דל'

צבע:כחול כהה

תודה על העזרה :-D

פורסם

יעלה לך בסביבות 2000 כולל הכל במזומן, יש צבעי אחד בצפון - הכי זול שיש (משמעותית),אמין מאוד,יש לו עובד,ועובד ממש איכותי,אתה נותן לו עוד 50 ש"ח טיפ לעובד שלו,הוא משקיע חבל על הזמן. ועבודה מקצועית.

 

אני לא זוכר את הרחוב אבל ,אם אתה מגיע מכיוון חיפה לכיוון הקריות ,פניה ראשונה לכיוון קריית חיים לוקחים שמאלה ,בכיכר הוא נמצא מצד שמאל,קוראים לו חנן.

 

בכל אופן לפני שאתה מחליט אני מציע לבדוק אצלו.

 

בהצלחה.

פורסם

M&T אני גר ברמלה

ממש לא קרוב לצפון

אם יש המלצות למוסכים באיזור שלי (תל אביב,חולון,ראשל"צ,פתח תיקווה...וכו')אני אשמח לישמוע

פורסם
M&T אני גר ברמלה

ממש לא קרוב לצפון

אם יש המלצות למוסכים באיזור שלי (תל אביב,חולון,ראשל"צ,פתח תיקווה...וכו')אני אשמח לישמוע

ברחובות יש פחח מצויין הוא צמוד למוסך מכבי

אני אישית ביקרתי אצלו כמה פעמים הוא מאוד נחמד ועושה עבודה מעולה.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

שלום.

 

בימים אלא ממש אני צובעה את האותו (קורולה 93) ואני יכול להגיד קצת מיניסיון שאם ערבים (בלי ליפגועה) צובעים אז זה 2500 ש"ח ואם זה איזה מוסכניק בעל רמה טובה זה יכול להגיעה אפילו ל5500 ש"ח (כמובן יש יוצאים מן הכלל, ויש קומבינות :twisted: )

 

ג'ניה.

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

×
×
  • תוכן חדש...