Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה היוקון שלי לאחר צביעה יסודית לאחר עיון מסוים בחומר כאן רכשתי באופיס דיפו את החומר בתמונה המצורפת האם אני יכול להשתמש בו על פי ההוראות למרות שהאוטו אחרי צבע? ואם מישהו בבקשה יכול להזכיר לי איזה חומר ניתן למרוח כדי ליצור שכבת מגן אמיתית על הצבע החדש

תמונה.JPG

תמונהlklkl.JPG

לו הכלבים יכלו לדבר סיפוריהם הלא מתוחכמים היו מעצבים מחדש את טרגדית המין האנושי

פורסם

כמה זמן עבר מאז הצביעה של הרכב?

בגדול מומלץ שתתן לצבע לשבת כמה שבועות טובים על הרכב, אפילו חודש, לפני שאתה מיישם הגנה כלשהי.

לאיחוי וייבוש מקסימלי, של כל שכבות הצבע.

בהנחה שאתה שוטף את הרכב כל שבוע (שבועיים גם בסדר) , הספריי וקס הזה יתן לך הגנה חביבה.

הוא לא עמיד במיוחד, ורצוי שתרסס אותו לאחר כל שטיפה שניה.

אבל הוא התחלה לא רעה.

 

אגב רכב יפה :)

מתגעגע לג׳ימיני הבורדו שהייתה לנו בצעירותי.

"יאללה בירי".

פורסם

עדיין מחפש חומר שישמור על הצבע איזה שהיא שכבת הגנה מסיבית העלויות לא חשובות.

לו הכלבים יכלו לדבר סיפוריהם הלא מתוחכמים היו מעצבים מחדש את טרגדית המין האנושי

פורסם

יש מגוון ציפויים שניתן לעשות לרכב לאחר צבע:

 

http://www.detailing.co.il/category/%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99-nano-ceramic-1#.UpIyxMTWO1c

 

חלקם עמידים יותר וחלקם פחות מה שחשוב זה לעשות את הציפוי רק לאחר חודש כמו שנאמר לתת לצבע להתייבש לגמרי ורק לאחר מכן לבצע את הציפוי.

כמו כן רצוי שבעל מקצוע יעשה את הציפוי.

פורסם

תודה על התשובות . איזה מוזר באוטו דיפו המוצר הזה עלה לי 65 שקלים ובאתר הוא עולה 21....

לו הכלבים יכלו לדבר סיפוריהם הלא מתוחכמים היו מעצבים מחדש את טרגדית המין האנושי

פורסם

הייתי קונה אבל הם שולחים רק בתוך בריטניה.... 495 יורו טוב שלא הגזמת.

בכל מקרה תודה על התשובות המהירות. רובכם נהדרים .

לו הכלבים יכלו לדבר סיפוריהם הלא מתוחכמים היו מעצבים מחדש את טרגדית המין האנושי

פורסם

לי אין מה להגזים, אתה זה ציינת שהעלות לא חשובה, אז קיבלת אופציה שיכולה להתאים למישהו שהעלות לא חשובה לו.

אם תתן טווח מחיר נוכל להמליץ לך על מוצר לא "מוגזם".

"יאללה בירי".

פורסם

לא היה לי מושג שחומרים לדיטיילינג יכולים להגיע לכזה מחיר.אתה יודע לא כולם שוחים באותה בריכה.. אהיה יותר מדיוק עד 1000 שקלים חומר טוב שיגן על הצבע טוב ובאמת.

לו הכלבים יכלו לדבר סיפוריהם הלא מתוחכמים היו מעצבים מחדש את טרגדית המין האנושי

×
×
  • תוכן חדש...