Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במוו אמנם m5 אבל שנת 2006

 

תעבור על זה:

http://www.diymobileaudio.com/forum/build-logs-project-install-gallery/65151-06-m5-build.html

 

אנחנו מדברים כאן על q5 זה צריך להיות לפחות כמה שנים טובות קדימה וגם רכב יוקרה גרמני, למה לא לבדוק טוב טוב קודם כל איזה יציאות יש למערכת הזאת או מי מייצר אותה לפני שבכזאת קלות היא עפה לפח?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין יציאת AUX אופטית בדגמי Concert אלא בדגמי MMI 2G ובדגמים ספציפיים

ראה כאן תחת Compatibility :

http://www.xcarlink.co.uk/product.php?productid=61&cat=4&page=1

 

בכל אופן הבחור יצתרך מנחת\פרוססור

או החלפה של יחידת הראש ,שאני לא מבין בדיוק מה הבעיה להחליף את ה-Concert

 

יש כאן כמה מכשירים אינטגרליים מעניינים

http://www.xcarlink.co.uk/home.php?cat=4

פורסם

תגובה לעניין סוף סוף

 

מה שרציתי לפחות זה לא להתחיל מנקודה שבה ישר שוללים יחידת מקור ועוד בכזה רכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עכשיו היבטתי ברפרוף בלינקים - היציאה שאני מדבר עליה לפי מה שאני מבין נקראת MOST ובגלל זה גם צריך את הממיר לטוסלינק של MOBRIDGE, אולי אפילו שווה לבחון שדרוג למערכת מקורית של Q7 על הQ5 אם זה יוצא זול יותר מלקנות יחידת דאבל דין אפטר מרקט שגם לא תיראה מקורית וגם תהיה פחות או יותר באותם טווחי מחירים.



 

באמת יש שם אופציות מעניינות כפי שמלכינו אמר :-P

 

לשיקול פותח השרשיר - לפחות יש לו כמה וכמה אופציות עכשיו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה לכל מי שענה ובדק - מעריך מאוד. מהמידע שהעלתם החלטתי לחפש יחידת ראש מקורית עם יציאה אופטית (MMI 2G).

המתקין יהיה יוסי אלפיין (כתוצאה מקריאה מרובה עליו בפורום, אני לא מכיר אותו אישית אבל כנראה אכיר בקרוב) אבל הוא עוד לא יודע את זה. מחפירה בפורומים הגעתי להחלטה לייבא את ה-10W7 של Jl עם המגבר מסדרת hd שלהם (750 מונובלוק), זה אמור לספק באס מאוד איכותי ועדיין להשאיר לי מספיק מקום בתא-המטען. קראתי עליו ביקורות מעולות וגם על הf112 שהוא סאב למערכת ביתית שמבוסס עליו. אני אשמח אם מישהו יודע מהיכן להשיג hu מקורי לרכב עם יציאה אופטית, כמו גם להמלצות על שידוך רמקולים ליחידת הבאס בדגש על SQ. שאלה אחרונה - בEBay היה מבצע על המגברים מסדרת HD של JL 750.1+600.4 יחד כמכלול, על ה-750 אני סגור האם המגבר השני מומלץ להנעת הקומפוננטים שעליהם תמליצו (כי למען האמת אין לי מושג). שבוע טוב.

פורסם

את ה 10W7 יש לי, והוא סאב לא פחות ממעולה, למען האמת בין הטובים שאני מכיר.

הקטע עם הסאב הזה, שבתחילת דרכו עשה לי הרבה מפח נפש - זה שצריך לדעת לעבוד איתו - ויותר חשוב להתאים לו סט קדמי שישתלב איתו, בלי זה הוא סתם סאב קטן עם שגעון גדלות :evil::lol:8).

 

אם תשלב לו סט קדמי טוב עם הגברה בריאה (לסט), מדובר בסאב משובח ברמה מאד גבוהה שיודע לשמור על עומק וטונליות בעצמות גבוהות, אם לא - אז תקבל סאב עם ניחוח SPL מובהק, תגביר קצת את הווליום והוא ישלוט ביד רמה על כל המערכת.

 

אז תביא את הסאב, שדרך לו מגבר ראוי, תביא סט קדמי טוב עם הגברה בריאה, ואת כל זה תחבר ל-HU מקורי דרך מנחתים (במקרה הטוב לפרוססור)? - לדעתי בזבוז אדיר.

סאב כזה דורש דיי הרבה מניפולציות, גם קרוס גמיש, TA, כוח, וכנ"ל לגבי כל סט שישתלב איתו, עם HU מקורי - זה מתכון לאכזבה.

 

אני באמת לא מבין למה לא לפרק את HU המקורי?

ושוב אם אתה לא מפרק, עדיף יהיה לך לרכוש סטאפ יותר רגוע ב 3-4K ולהנות ממנו, מאשר להתאכזב מהוצאה של 15K ותוצאה שמזכירה מערכת ששווה 4K.

 

זו דעתי לפחות.

SCANSPEAK

פורסם

סליחה שאני מתערב וטיפה מצנן לך את ההתלהבות, אבל יצא לי לקרוא את כל השרשור ואת התגובות של החבר'ה המלומדים כאן, ואני חייב לציין שאני לא הכי מבין למה לך להוציא 20 אלף שקל על מערכת לאוטו. מה אתה בהופעה של קולדפליי?

אני חס ושלום לא נכנס לך לכיס ומאחל לך שיהיה לך בעזרת השם כמה שתצטרך, ואני מבין אפילו את התחביב שבדבר,

אבל לטעמי, החבר'ה פה אוכלים לך את הראש עם כל מיני פירמות ואיכויות של רמקולים ומגברים שאני בטוח שהם מעולים אבל לא בטוח עד כמה יש לך בתור נהג ממוצע צורך בהם. בסוף תלך ותשקיע בציוד הקצה הזה ותשמע אייל גולן או משה פרץ באיכות MP3 128K או גלגל"צ. אני מאמין שיש הבדל בין מערכת של 1000 שקל לאחת שעולה 5000 אבל למה צריך יותר מזה?

נראה לך שתבחין בהבדל באיכות בדיווח של גלגל"צ על פקקים או בשירים ישראלים שהוקלטו באולפן שהציוד בו שווה הרבה פחות ממה שיהיה לך באוטו. אז תחשוב שוב על מה אתה שופך כסף. האם זה באמת בשביל הסאונד או שבשביל שיהיה לך מותגים באוטו.

תעשה לך מערכת ב-5000 שקל ותתפנק עליה עם ה-HU המובנה של אוודי ותאמין לי שאתה תודה לי. לא צריך יותר מזה.

פורסם

 

מה אתה בהופעה של קולדפליי?

 

 

תעשה לך מערכת ב-5000 שקל ותתפנק עליה עם ה-HU המובנה של אוודי ותאמין לי שאתה תודה לי. לא צריך יותר מזה.

 

כן, זה מרגיש שאתה באמת בהופעה, או באולפן.

 

ומי אמר שלא צריך יותר מזה? אם יש את היכולת אז למה לא?

SCANSPEAK

פורסם

Bengee, אני לא נכנס לבנאדם לכיס ושיעשה מה שבא לו עם הכסף.

אבל הנקודה לטעמי היא ששום מוסיקה שמורידים באינטרנט בצורת mp3 וכדו׳

אינה מגיעה לאיכות כזאת שתמצא את היכולת של מערכת ב-20000 שקל.

ולכן מיותר להוציא כ״כ הרבה. זאת דעתי.

פורסם

אם אתה חושב ש-mp3 320k זה איכות גבוהה אז זה טעות.

כל שיר שעולה לאינטרנט מכווץ ומאבד המון מהאיכות שלו ולכן אין טעם להשקיע בציוד כ״כ יקר שלא מנגן

כמעט שום פורמט למעט mp3 ו-wma.

מבחינתי זה בדיוק כמו לקנות פרארי ולנסוע איתה בפקקים של איילון. בזבוז.

פורסם

ישראל, עם כל הכבוד, אתה מדבר על לא להיכנס לבחור לכיס, אבל זה בדיוק מה שאתה עושה.

מה אכפת לך אם הוא רוצה להוציא 10K, 20K או אפילו 50K על מערכת לרכב גם אם לצורך הענין זה ישמע כמו מערכת ב-1000 (וזה לא)?!

אולי גם מפריע לך שהוא נוהג על Q5...הרי בשביל מה? גם קיה סורנטו תוביל אותו מנקודה א לנקודה ב'.

 

פותח השרשור אפילו לא ציין איזה סוג מוזיקה הוא שומע ומאיזה מקור. ובאינטרנט יש לא רק קבצי MP3 אלא גם קבצי FLAC, RAW WAV ועוד קבצים שאינם דחוסים.

 

יש לבחור תקציב מסוים והוא מעונין למטב את ההשקעה שלו, וזה מה שהאנשים פה מנסים לעשות ולעזור לו.

מצידי שישקיע איזה סכום שבא לו ולו רק בכדי להניע את הכלכלה...:wink:

 

אם אין לך איך לתרום לשרשור, אז בבקשה..

פורסם
תודה רבה לכל מי שענה ובדק - מעריך מאוד. מהמידע שהעלתם החלטתי לחפש יחידת ראש מקורית עם יציאה אופטית (MMI 2G).

המתקין יהיה יוסי אלפיין (כתוצאה מקריאה מרובה עליו בפורום, אני לא מכיר אותו אישית אבל כנראה אכיר בקרוב) אבל הוא עוד לא יודע את זה. מחפירה בפורומים הגעתי להחלטה לייבא את ה-10W7 של Jl עם המגבר מסדרת hd שלהם (750 מונובלוק), זה אמור לספק באס מאוד איכותי ועדיין להשאיר לי מספיק מקום בתא-המטען. קראתי עליו ביקורות מעולות וגם על הf112 שהוא סאב למערכת ביתית שמבוסס עליו. אני אשמח אם מישהו יודע מהיכן להשיג hu מקורי לרכב עם יציאה אופטית, כמו גם להמלצות על שידוך רמקולים ליחידת הבאס בדגש על SQ. שאלה אחרונה - בEBay היה מבצע על המגברים מסדרת HD של JL 750.1+600.4 יחד כמכלול, על ה-750 אני סגור האם המגבר השני מומלץ להנעת הקומפוננטים שעליהם תמליצו (כי למען האמת אין לי מושג). שבוע טוב.

 

הרבה זמן כבר לא יצא לי לראות כאן מישהו שעושה את שיעורי הבית, נקרא לזה ככה.

 

שאפו!

 

סדרת הhd מעולה ולא הייתי חושש להשתמש בשני המגברים, מראש לא כיוונתי כאן להגברת היי אנד או סט היי אנד אבל כן לנסות למצות את המקסימום מיחידת הראש ברכבים כאלה.

 

תריץ חיפוש על פרוססור טוב, לא חסרים היום

מוסקוני

ארק

הליקס

זאפקו

אודיסון

רוקפורד

אלפיין

 

הן כולן חברות שמייצרות היום פרוססורים בטווח מחירים שנכנס כאן לתמונה.

 

יש גם חברות כמו פיוניר, בוויט' ובראקס אבל לא נראה לי שאלו מחוזות שכדאי לך לצעוד אליהם בתקציב הזה או בגלל חוסר תאימות למה שאתה מחפש.

 

אל תשכח שאחרי יחידת הראש שלך אם אתה תרצה להמיר לאופטי או spdif אתה תצטרך ממיר של מו_ברידג' תדאג ותוודא שהוא מסוגל לעבוד עם יחידת הראש שלך.

 

בהצלחה ואל תרוץ כאן מהר מידי, טעויות יכולות להגיע לאלפי שקלים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

Ianosforce תודה על התמיכה והפרגון - אני אכן אתקדם צעד-צעד, אעדכן בהתפתחויות ובתוצאה הסופית בע״ה. עזרת לי להסגר על נושא ההגברה ונראה שאני אלך על שני מגברי jl מסדרת ה-hd.

המקור יהיה מבוסס על ספריית מוסיקה של קבצי Flac שיש לי מכל הסגנונות כ-1T. אני אוהב כמעט את כל סוגי המוסיקה, במיוחד קלאסיקות ישנות.

ישראל 1212 הכוונה היא להרגיש עד כמה שניתן בהופעה של קולדפליי בוומבלי כשאני תקוע בפקקים באיילון, ולא בפרארי ;-)

בעקרון זה לא עניין של צורך אלא של רצון - ואני די מתחבר בהקשר הזה לכל מה ש-Tom 22 רשם.

Bengee כייף לשמוע ממישהו שיש לו את הסאב ומרוצה ממנו כל כך (אני בונה על השיגעון גדלות שציינת :->), הכוונה להחליף hu למקורי עם אפשרות להמרה אופטית וככה לאבד כמה שפחות איכות לפי ההמלצה של Ianosforce, פשוט לא רוצה להרוס את המראה האחיד של הרכב ולאבד את כל אפשרויות השליטה במערכות שלו מלבד הסאונד. בתור מישהו שעובד עם הסאב הזה יש לך המלצה לסט קדמי??

פורסם

לא הייתי הולך על מגבר של JL לבמה הקדמית.

 

אני מבין שקוסם לך להשאיר את הHU הקיים, קיימים כמה וכמה מתקינים בעלי מוניטין מכובד שיוכלו להוסיף לך HU מתאים כך שתוכל לשמור על האופציות של הקיים (פרט לאודיו כמובן), ועדיין להשאיר מראה סופר אסטטי ונקי ברכב, ככה תוכל להנות מכל העולמות, בלי זה יהיה קשה להגיע לתוצאה שמצדיקה את ההוצאה.

 

 

כל מה שרשום מכאן ומטה - דעה אישית שלי שטבולה חזק בהעדפות האישיות שלי.

 

*למיטב הבנתי שימוש ביציאה האופטית מחייב הוספת מתאם חיצוני, מבחינתי זה עוד נק' שיכולה לעשות רק רע לסיגנל מה HU, לא הייתי בונה על זה, חייב לציין שלא ניסיתי.

 

פרוססור- רק במידה ואתה מחליט להכנס לעניין כתחביב, זה המון התעסקות בניואנסים ממש ממש קטנים, לרוב דיי מסורבל, אם אתה מחפש לחבר ולשכוח אל תכנס לזה, בכל אופן זה ממש לא תחליף/תרופה לאות מקור גרוע.

 

הגברה- כדאי להחליט מה הכיוון שלך לפני בחירה, אולי תצטרך מגבר ארבעה ערוצים ומונו, אולי תצטרך שתיים ומונו.

 

סט קדמי - אם אתה הולך על ה W7 אתה דיי חייב סט קדמי אגרסיבי שלא ייתן לסאב למשוך את כל ההצגה, ופה נכנס ענין הטעם האישי ממש חזק, אני הייתי הולך על סקאן ספיק רווליטור, HAT LEGATIA, SEAS או אולי סט של DLS, כמו שכבר אמרתי זה ממש הטעם שלי, ויש עוד שלל אפשריות, כדאי לנסות לשמוע לפני, לראות למה אתה מתחבר יותר.

 

בידוד, חיווט והתקנה נאותה.

SCANSPEAK


×
×
  • תוכן חדש...