Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין צורך להחליף את ה-concert ל-MMI 2G

כל מה שאתה צריך זה פרוססור\מנחת audison bit 10d

זה פרוססור עם כניסות ויציאות אנלוגיות וגם דיגיטליות ,אתה יכול להתחבר ממספר מקורות

את ה-concert ע"י חיבור למנחת של המכשיר כאופציה פחות מועדפת

חיבור של נגן חיצוני כמו אייפוד\אייפון לכניסת ה-AUX האנלוגית ,או חיבור נגן עם יציאת SPDIF

דרך הכניסה הדיגיטלית ,יש לך גם יציאות דיגיטליות למגברים מסידרת הווצ'ה או התיסיס של אודיסון.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה נכון אבל פוגע בנוחות השימוש ביום יום - מה קורה כשהוא מקבל שיחה בטלפון הנייד? צריך כל פעם לעבור SOURCE בפרוססור מהנגן למערכת?



 

במקרה שהוא מחבר סמארטפון בצורה כזו או אחרת זה פחות קריטי באמת אבל נגן - קצת מטריד.

 

גם נושא החיבור של האייפון עצמו בכל כניסה ויציאה מהרכב - לא כולם אוהבים לחיות ככה, לי למשל אין שום בעיה עם זה.

 

אני סה"כ בעד ההצעה של אודיו קינג אבל אני קולט את הראש של פותח השרשור והוא רוצה כמה שיותר לשמור על מקוריות הרכב ועל נוחות השימוש שהיצרן איפשר בו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה מעלה כמה שאלות.

 

כמה פותח השרשור מחפש להתעסק עם המערכת? פרוססור זה התעסקות, שגם מצריכה הבנה, בלי זה סביר להניח שיתאכזב.

 

האם שווה להשקיע סכומים כאלו על ציוד שיופעל על ידי מקור לא איכותי?

SCANSPEAK

פורסם

בני - למה אתה חושב שהמקור לא איכותי?



 

בייחוד אם הוא ישדרג אותו לאחד שיש לו יציאה דיגיטלית?

 

יש לך קיבעון בראש על מערכת מקורית ביחד עם הערך לא איכותי וזה לא נכון בחלק גדול מהמקרים היום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה לא הקיבעון על המערכת המקורית.

 

ברגע שתוסיף מנחת - דיי הרסת.

 

ברגע שתוסיף פרוססור - זה כבר מצריך המון התעסקות וידע.

 

ברגע שהלכת על אופציית היציאה האופטית- תצטרך פרוססור.

 

לעניות דעתי, החלפה של ה hu לאחד דומה עם יציאה אופטית והוספת פרוססור תהיה לא משתלמת לאור העובדה שניתן פשוט להוסיף hu בנוסף למקורי, ככה לשמור על כל הפונקציונליות של הרכב להנות ממקור איכותי ולא להתחיל להסתבך עם פרוססור.

 

הכיון שאני חושב שיהיה טוב בשביל הבחור פה הוא סט פאסיבי, מגבר שני ערוצים משובח, מונו וסאב, לא רואה צורך בפרוססור.

SCANSPEAK

פורסם

נראה שהבחור הזה יודע לחפש את המידע שהוא צריך בצורה יפה מאוד - אני לא אתפלא אם הוא גם ילמד מהר מאוד איך לתפקד עם פרוססור.



 

מעניין מה הוא יחליט בסוף ולאיזה כוון זה יתפתח.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא הייתי ממהר לפסול את jl כהגברה לסט וזה אחרי הרבה נסיון איתם (ועל סטים לא רק כמונו לסאב).

 

לא הייתי קורא לסט של seas אגרסיבי ואפילו לא מתקרב לזה.

 

וכמו שכבר נאמר הרבה תלוי פה במה באמת יספק את הצרכים של פותח השרשור, אנשים ישר זרקו פה שמות כמו סופרימו, סקאן ספיק ומה לא, אולי בשבילו גם סט כמו הייבריד בהתקנה טובה יממש את הצרכים?

לכל אחד יש שמיעה אחרת ולכל אחד הערכה אחרת לכמה טוב הוא צריך לשמוע, הכל יחסי ועניין אינדיבידואלי לגמרי.

הבחור צריך ללכת לשמוע כמה מערכות מכמה רמות ולהחליט עד כמה רחוק הוא רוצה להגיע עם זה.

לפני שמעמיסים עליו פרוססורים ומגברי בוטיק.

פורסם

חברים תודה רבה על כל היחס ועל התשובות, ההערות והארות מהניסיון הרב שיש לכם. תענוג היה לקרוא את ההודעות שלכם מבחוץ, ועוד יותר מעניין להכנס פנימה. לגבי התעסקויות עם פרוססורים וכיוונים למיניהם בעברי הרחוק עבדתי אצל מתקין אבל מכיוון שיש לי שתי ידיים שמאליות, ״המומחיות״ שלי הייתה לכוון את המערכות לאחר ההתקנה (כמובן בסיסיות ובעיקר כיווני טראבל-באס, לעיתים רחוקות אקולייזר). כמובן שחסר לי המון ידע אבל בשבילי ללכת את הדרך זה הכייף האמיתי, לכן גם אם זה לא יהיה מושלם (וזה לא...), נלמד, נכיר אנשים חדשים ונהנה ממוזיקה טובה. מבטיח לעדכן בהתפתחויות כשיהיו. אריק אינשטיין, זמר ענק וגיבור תרבות יהיה זכרך ברוך.

פורסם

לא נכון! אריק איינשטיין? :shock:

 

עצוב לי! זכרונו לברכה :cry:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...