Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מעוניין לקנות את הרכב הנ"ל ולסוע איתו גם בשטח

השאלה האם לקנות גיפ"ערום" ןלמגן אתו עם הזמן או לקנות אחד שכבר ממוגן ו/או מוגבה

מה דעתכם?

פורסם

אני נסעתי בשטח לא קל עם ג'ימני מוגבה ולא ממוגן, ולא קרה לו כלום. הג'ימני בנוי יחסית מוגן מבחינת רוב המכלולים שלו, וגם אם רוצים למגן אין צורך במיגון מלא אלא רק למיכל דלק ולעוד רכיב (מתנצלת, עבר הזמן-פרח הזיכרון).

אגב, קניתי אותו גם עם נעילה אחורית קבועה, והורדתי אחרי חצי שנה כי סבלתי ממנה בנסיעה מנהלתית והסתדרתי בלעדיה בשטח.

 

השאלה האם לקנות ממוגן/מוגבה או לא היא שאלה יותר פילוסופית ממה שנדמה. יש כאלה שאוהבים לקנות ג'יפ "נקי" ולשדרג אותו בעצמם, לפי הצרכים שלהם והבחירות שלהם, ויש כאלה שחושבים שיותר משתלם להם לקנות אחד שמישהו כבר שדרג לפניהם.

אז מצד אחד- ג'ימני ממוגן ומוגבה סביר להניח שהיה בשטח לא קל כמה וכמה פעמים, ולכן צריך להיבדק בהתאם. גם איכות ההגבהה חשובה- הגבהה בעזרת קפיצים ובולמים מתאימים, ולא ספייסרים או רק בולמים.

מצד שני- ג'ימני "נקי" במצב מצויין שהעלות שלו + שדרוגים מגיעה לעלות של ג'ימני במצב פחות טוב שהשדרוגים כבר קיימים עליו, עדיף.

אם אתה מוצא ג'ימני במצב מצויין ללא התוספות האלה, שקלל במחיר גם את מחיר התוספות שאתה רוצה להרכיב לו ולפי זה תחליט האם לקנות.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
לא לרדת לשטח בלי מיגון!

תשקיע במיגון ותחסוך כסף בתיקונים יקרים יותר...

 

ניתן להשמיע אזעקת הרגעה.

אפשר, וזה סבבה לגמרי לטייל בלי שום מיגון.

מכירים את הרכב, את המקומות והאתגרים, ואז מחליטים על מה להוציא את הכסף.

 

בלי כל הדראמה הזו.

 

הח"מ טייל בכל הארץ כולל מעלות קשים בדרום עם פאג'רו 97' ארוך, לא ממוגן, וחזר בשלם ובלי נזקים לכתוב על כך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הגימני נמוך, והטרנספר חשוף, חבל לשבור משהו. אמנם הגי'מני לא כל כך כבד, אבל טונה שנוחתת על הטרנספר לא עושה לו טוב. ואם לא הטרספר יישבר, אז התושבת שלו תיקרע, ומבחינת יכולת הנסיעה - אפס.

 

אם אתה מתכוון לאתגר את הרכב, תמגן. בלי סירנות ובלי צפירות הרגעה, אבל תמגן לפני ולא אחרי.

dirty old man

need love too

פורסם

הנקודה הרגישה יחסית היא הטרנספר.

המיגון שלו לא יקר.

מצד שני, אני טיילתי 3 שנים בלי מיגון ועם צמיגים מקוריים בכיף.

תלוי איזה אתגרים אתה מחפש, כמה סיכון אתה מוכן לקחת ועד כמה אתה אוהב להשתולל.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

עדיף בלי מיגון.עם מיגון הרכב לא זז בשטח.מספיק הגבהה ולדעת היכן לעבור.

אגב את הגימיני של אחי אם אני לא טועה קנינו ממיקה.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

עדיף, עם מיגון ועם נעילה ועם צמיגי שטח ועם הגבהה ובולמים.

לתת עצה שעדיף בלי מיגון היא קצת "בעייתית"

אם יקרה לו נזק, אתה תשלם?

מיגון טרנספר לא גורע מכלום והקטנת מרווח הגחון שולית.

החיסרון של המיגון הוא שהוא נותן תחושה של "לא פגיע" וגורם לנהגים להקל ראש.

גם עם מיגון, אתה עשוי לגרום לנזק.

 

תתחיל בטיולים קלים עם ליווי והדרכה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
עדיף בלי מיגון.עם מיגון הרכב לא זז בשטח.מספיק הגבהה ולדעת היכן לעבור.

אגב את הגימיני של אחי אם אני לא טועה קנינו ממיקה.

חבר, לא מדובר על מיגון נגד ירי טנקים, שמכביד על המנוע בגלל המשקל הרב [והמנוע הזעיר], אלא על פלטות אלומיניום ששוקלות ביחד כמו פק"ל קפה ושני כיסאות נוח.

dirty old man

need love too

פורסם

בתור בעלים טריים של ג'ימני אתרום את חלקי - קניתי ג'ימני "עירום", הדבר היחיד שלא מקורי בו הוא בולמי מונרו עייפים מ2006 שפעם נתנו גובה והיום יותר נמוכים מהמקוריים אפילו.

אחרי שעות רבות של קריאה בפורומים ייעודיים, תוכנית השדרוגים שלי כוללת צמיגי שטח, מיגון טראנספר + אוזני מוטות רדיוס והגבהה ל2"/2.5".

כמובן שצריך להוסיף לזה יישור קו די עצבני, כי אין משהו יותר גרוע משבר בשטח.

 

לשאלתך - האם לקנות סטנדרטי או משופר - אין תשובה, זה הכל עניין של השקפה.

אם התכנון הוא לקנות רכב וכבר בחודש הראשון לשפוך עליו 10K בשדרוגים, עדיף לקנות כזה משודרג מראש, כי אף אחד לא מחשב עלות מלאה של שיפורים בתוך מחיר הרכב, בד"כ חצי מהשווי המקורי או חדש.

אם אתה כמוני ומעדיף לעשות את הדברים האלה לאט-לאט, לאורך כל תקופת הבעלות, עדיף לקנות אחד "נקי".

 

אם וכאשר תקנה, תוסיף את שני הקישורים האלה למועדפים:

https://www.facebook.com/groups/163778877018358/?hc_location=stream

http://www.jeepolog.com/forums/forumdisplay.php?f=20

 

בדיקת קניה - אך ורק אצל זוקילנד, ד"ר מורי או סלמן. מכוני בדיקה רגילים פשוט לא יודעים לבדוק את הרכב הזה לעומק. (מניסיון)

 

בהצלחה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
לא לרדת לשטח בלי מיגון!

תשקיע במיגון ותחסוך כסף בתיקונים יקרים יותר...

 

+1

 

אני לא מטייל בשום גיפ בלי מיגון

×
×
  • תוכן חדש...