Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיאט פונטו 2000, ואין לי רמקולים מקדימה על הדלתות.

 

אשמח שתייעצו לי לקומפוננט 6.5" למגש האחורי של הפונטו, הקומפוננט יהיו מחוברים למגבר Mac Audio Z4200

 

תודה רבה.

פורסם
יש לי פיאט פונטו 2000, ואין לי רמקולים מקדימה על הדלתות.

 

אשמח שתייעצו לי לקומפוננט 6.5" למגש האחורי של הפונטו, הקומפוננט יהיו מחוברים למגבר Mac Audio Z4200

 

תודה רבה.

 

למה קומפוננט??

היתרון של קומפוננט על רמקולים (ALL IN ONE)הו רק בדלתות של רכב, כאשר הטויטר יושב למטה על הרמקול התועלת שלו מיזערית.

בקומפוננט לאומת זאת הטויטר מופרד ומותקן בחלקו האליון של הדלת, בכדי לאפשר צליל יות נקי ומפורת.

במגש אחורי אין שום תעם בקומפוננט, אלא אים הם סטאם זרוקים ללא שימוש.

במידה ואתא חושב שזה יתן יותר עוצמה עז תבחר באליפסות איחוטיות, אם זה רק לרקע של צליל מאחורה 2-3 WAY קואקס יבצע עבודה בול.

פורסם

אבל אין לי אופציה לרמקולים על הדלת, ואני מחפש צלילים רכים ואיכותיים.

אז מה שאתה אומר בעצם שעדיף שאני אקנה רמקולים רגילים?

פורסם
למה לא להפתיע ולהשקיע ברמקולים לקדימה במקום אחורה? :roll:

 

כי אין לי לרמקולים על הדלת, בפיאט פונטו יש רמקולים מגוכחים על הדשבורד בגדול של3.5"

פורסם

גבר לקדימה אפשר להתקין בניה לרמקול 6.5, מה שיאפשר קומפוננט טוב בחזית.

במידה ולא תתקין מגבר וסאב אז למגש אליפסות איכויות ותהנה. :-)

×
×
  • תוכן חדש...