Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

אני סטודנט שמתחיל ללמוד באוניברסיטה העברית בירושלים וגר ביישוב סמוך לירושלים.

בתור סטודנט חשוב לי מאוד להיות כמה שיותר אקונומי עם ההוצעות וביניהן מן הסתם כל מה שקשור לרכב, לכן ישר קפצו לי העיניים למכוניות מהקטגוריה של הקטנות (סוזוקי אלטו, קיה פיקנטו וכל שאר המכוניות של ה1000 סמ"ק ידניות).

התקציב שלי הוא 50,000 ש"ח ולא איכפת לי לקנות מיד ראשונה או חדשה במידה ויש דבר כזה.

השאלות הן:

1. האם רכב של 1000 סמ"ק יחזיק לי את העליות של ירושלים לאורך זמן או שהוא לא יעמוד בזה?

2. במידה והתשובה היא:" לא , הוא לא יעמוד בזה" , על איזה נפח מנוע אתם ממליצים? ואיזה דגמים ספציפית בהתחשב בפן הכלכלי?

 

חברים אני ממש אודה על עזרה, זאת קניה ראשונה ואני באמת צריך עצה ממומחים שבת שלום

פורסם

אלטו חדשה,העסקה הטובה ביותר.אתמול בעליות מכביש 90 לירושלים נסעה מאחורי אלטו עם 2 אנשים ומידי פעם עקפה אותי במהירויות מכובדות.חברים עם אלטו מהללים גם את אמינותה.כמובן שאני מדבר על הידנית.

פורסם

המיתוס של "אוטו חלש לא יעלה את הקסטל" מזמן לא תקף.

 

כל מי שרוצה שאוטו יהיה מסוגל לעלות שיפוע של 70 מעלות ב200 קמ"ש בהילוך חמישי, צריך להרגע. מה כבר יקרה, תמותו אם תורידו הילוך מחוץ לעיר?

 

מצטרף להמלצה על האלטו. אין עסקה יותר משתלמת מזה. אולי הסיאט MII אם אתה משיג אותה במחיר הנמוך של מתחת ל60 אלף.

 

בכללי, אם אתה רוצה להוסיף עוד 10K, אתה יכול לקנות מיני מהניילונים לבחירתך. אבל הייתי ממליץ אחת משומשת.

פורסם
המיתוס של "אוטו חלש לא יעלה את הקסטל" מזמן לא תקף.

 

כל מי שרוצה שאוטו יהיה מסוגל לעלות שיפוע של 70 מעלות ב200 קמ"ש בהילוך חמישי, צריך להרגע. מה כבר יקרה, תמותו אם תורידו הילוך מחוץ לעיר?

 

מצטרף להמלצה על האלטו. אין עסקה יותר משתלמת מזה. אולי הסיאט MII אם אתה משיג אותה במחיר הנמוך של מתחת ל60 אלף.

 

בכללי, אם אתה רוצה להוסיף עוד 10K, אתה יכול לקנות מיני מהניילונים לבחירתך. אבל הייתי ממליץ אחת משומשת.

 

אהלן. אני מזמן עברתי את הגיל של לנסוע על 170.

אני מתייעץ כי אנשים סיפרו לי שרכבים עם סמ"ק מתחת ל1300 הן לא אופציה בכלל לאיזור ירושלים.

רציתי לשמוע עוד דעות מחבר'ה מבינים.

תודה על הדעה אחי

פורסם

לדעתי סיאט Mii עדיפה על האלטו - חזקה יותר, נוחה יותר ובטוחה יותר וחסכונית מאוד. ביד 2 יש אחת חדשה שלוש דלתות ב-53,000 שקל (יד 0 למיטב הבנתי).

פורסם

ממליץ לך ללכת על משומשת יותר "נורמלית".

 

אתה יכול לקנות בתקציב שלך או טיפל'ה מעל פיאט פנדה מהדגמים החדשים, למשל.

 

אולי יהיה יותר כיפי עבורך בשברולט ספארק, שגם אותה אתה יכול לקנות במודל "כמעט מהניילונים".

 

שתי המכוניות יהיו עם מנוע 1200, 69 כ"ס או 82 כ"ס (בהתאמה). אומרים שהספארק מרגישה חלשה יחסית למנוע רב הסוסים.

 

תבצע השוואה של מכונית מול מכונית באתר ICAR, אתה תבין למה עדיף לנסוע ברכב משומש אבל נורמלי, מאשר חדש ומזעזע.

 

כמו כן אני ממליץ לך לקחת בהשכרה את האלטו ואת המתחרות, ליום אחד. תיסע שעתיים בכל רכב כזה, תבין לבד שזה רכב שפשוט לא שווה לקנות אותו.

פורסם
ממליץ לך ללכת על משומשת יותר "נורמלית".

 

אתה יכול לקנות בתקציב שלך או טיפל'ה מעל פיאט פנדה מהדגמים החדשים, למשל.

 

אולי יהיה יותר כיפי עבורך בשברולט ספארק, שגם אותה אתה יכול לקנות במודל "כמעט מהניילונים".

 

שתי המכוניות יהיו עם מנוע 1200, 69 כ"ס או 82 כ"ס (בהתאמה). אומרים שהספארק מרגישה חלשה יחסית למנוע רב הסוסים.

 

תבצע השוואה של מכונית מול מכונית באתר ICAR, אתה תבין למה עדיף לנסוע ברכב משומש אבל נורמלי, מאשר חדש ומזעזע.

 

כמו כן אני ממליץ לך לקחת בהשכרה את האלטו ואת המתחרות, ליום אחד. תיסע שעתיים בכל רכב כזה, תבין לבד שזה רכב שפשוט לא שווה לקנות אותו.

 

תודה רבה. עזרת לי המון

פורסם
אהלן. אני מזמן עברתי את הגיל של לנסוע על 170.

אני מתייעץ כי אנשים סיפרו לי שרכבים עם סמ"ק מתחת ל1300 הן לא אופציה בכלל לאיזור ירושלים.

רציתי לשמוע עוד דעות מחבר'ה מבינים.

תודה על הדעה אחי

 

לא הייתי בירושלים, אבל הייתי בחיפה. אין שום בעייה לטפס בגבעות שם עם מנוע ה1200 שלי. גם הפיקנטו עם מנוע ה1000 יכולה. ראיתי כאלו. :lol:

פורסם

תקשיב חבר, בתור אחד שהיה גר בירושלים תקופה דיי ארוכה אוטו שטס בעליות זה בדרך כלל 1,600 + או טורבו אבל לפי מה שאני מבין אתה לא צריך את זה.

אם באמת חשוב לך שיסחוב טוב בעליות הייתי ממליץ לך על רכב עם מגדש טורבו אבל במחיר הזה אני אישית לא מכיר אבל אתה יכול לבדוק.

לגבי הסוזוקי היא מגיעה לכל מקום בארץ גם למקומות הגבוהים ביותר! היה את האוטו הזה לדוד שלי ולאיפה שנסענו עם הג'יפ הוא בא - אילת, כינרת, כותל וכו'

אם אתה מצפה לקנות רכב עם מנוע 1,000 סמ"ק ולנסוע 120 בעליות זה לא יקרה אין חייה כזאת פשוט אין אלא אם כן הוא טורבו ואתה בתנופה חח

בסופו של דבר כולם שורדים את העליות אני אישית ממליץ על רכב מגודש אם יש לך את האפשרות (גם ברוב המקרים רכב עם טורבו הוא יותר חסכוני במיוחד במאמצים כמו עליות וכאלה).

 

שיהיה לך המון בהצלחה!!

 

פורסם
תקשיב חבר, בתור אחד שהיה גר בירושלים תקופה דיי ארוכה אוטו שטס בעליות זה בדרך כלל 1,600 + או טורבו אבל לפי מה שאני מבין אתה לא צריך את זה.

אם באמת חשוב לך שיסחוב טוב בעליות הייתי ממליץ לך על רכב עם מגדש טורבו אבל במחיר הזה אני אישית לא מכיר אבל אתה יכול לבדוק.

לגבי הסוזוקי היא מגיעה לכל מקום בארץ גם למקומות הגבוהים ביותר! היה את האוטו הזה לדוד שלי ולאיפה שנסענו עם הג'יפ הוא בא - אילת, כינרת, כותל וכו'

אם אתה מצפה לקנות רכב עם מנוע 1,000 סמ"ק ולנסוע 120 בעליות זה לא יקרה אין חייה כזאת פשוט אין אלא אם כן הוא טורבו ואתה בתנופה חח

בסופו של דבר כולם שורדים את העליות אני אישית ממליץ על רכב מגודש אם יש לך את האפשרות (גם ברוב המקרים רכב עם טורבו הוא יותר חסכוני במיוחד במאמצים כמו עליות וכאלה).

 

שיהיה לך המון בהצלחה!!

 

כמה ליטרים לקילומטר? :lol:

פורסם
כמה ליטרים לקילומטר? :lol:

על איזה רכב אתה מדבר? הסוזוקי? אם כן אז היא עושה 1ל18 בערך, אבל במאמץ של העליות אני מאמין שהיא תשתה קצת יותר.

 

×
×
  • תוכן חדש...