Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*שלום היום יצא לי ללחוץ ברקס חזק ברכב, ומיד ה-ABS נכנס לפעולה הדוושת ברקס התחילה לרעוד כזה, לפמפם, וכתוצאה העצירה נהיית ארוכה יותר, ככה זה אמור להיות?

בעבר היה לי רכב ללא ABS, אז אולי אני לא רגיל?

*שאלה שניה לחבר יש גם מאזדה לאנטיס שנת 2000, רצינו היום לנקות את המצערת, פתחנו 4 ברגים, ניתקנו הכל. המצערת מסרבת לצאת, דפקתי עליה עם פטיש גומי, אין היא תקועה. ''כאילו היא מרותחת''!

מה עושים?

 

תודה מראש.

פורסם

לגבי "עצירה ארוכה יותר". אתה מדבר על תחושה, לא על משהו שנבדק באופן מדעי /מקצועי ועל כן התשובה מוגבלת.

 

יתכנו בהחלט מקרים שטווח העצירה גדל ואולם בזמן זה יש לך שליטה על היגוי הרכב מה שקשה הרבה יותר לנהג ממוצע ללא מערכת כזו.

 

אם בית המצערת לא משתחררת ואם אכן שחררתם את כל החיזוקים שלה, עדיף אולי שלא להתעקש ובכל מקרה לא לעשות נזק.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מערכת ABS עובדת כמו שצריך, נכון שהיא מגדילה את טווח העצירה אבל יש לך שליטה על היגוי וזה מה שהייא צריכה לעשות

פורסם

המצערת תפוסה בעזרת 4 ברגים (2 אומים ושני ברגים) והיא אמורה לצאת בקלות רבה.

 

אם היא לא יוצאת זה אומר שבעבר היה חכמולוג שמרח חומר אטימה "שרלאק" וכך היא נדבקה.

 

כמה מכות עדינות מאוד עם פטיש קטן מפלסטיק והיא תצא, אם מתעקשת לצאת עדיף שלא לנסות בכוח כדי שלא יגרם לה נזק.

פורסם
המצערת תפוסה בעזרת 4 ברגים (2 אומים ושני ברגים) והיא אמורה לצאת בקלות רבה.

 

אם היא לא יוצאת זה אומר שבעבר היה חכמולוג שמרח חומר אטימה "שרלאק" וכך היא נדבקה.

 

כמה מכות עדינות מאוד עם פטיש קטן מפלסטיק והיא תצא, אם מתעקשת לצאת עדיף שלא לנסות בכוח כדי שלא יגרם לה נזק.

פתחתי בדיוק מה שאמרת 2 אומים למעלה, 2 ברגים למטה, סה''כ 4 ברגים. ניתקתי הכל חיישנים, צינורות מים, צינור אוויר, אני בא למשוך אותה, אין היא לא רוצה לצאת. כאילו היא ''מולחמת''. דפקתי עם פטיש גומי, לא יוצאת כנראה כמו שאתה אומר, מרחו דבק

מה עושים במקרה כזה?

 

תודה רבה.

פורסם

פתחתי כמו שאמרת 2 ברגים ו-2 אומים ניתקתי הכל מסביב דפקתי עם פטיש גומי כל הרכב זז והיא לא רוצה לצאת איך בכל זאת אני מוציא אותה אשמח לאיזה ראיון.

 

תודה.

פורסם
בדקת שאין סימנים לריתוך או דבק כל שהוא ששמו שם בחיבור של המצערת לסעפת?

לא רואה משהו מיוחד היא תפוסה יכול להיות הדבקה.

פורסם
המצערת תפוסה בעזרת 4 ברגים (2 אומים ושני ברגים) והיא אמורה לצאת בקלות רבה.

 

אם היא לא יוצאת זה אומר שבעבר היה חכמולוג שמרח חומר אטימה "שרלאק" וכך היא נדבקה.

 

כמה מכות עדינות מאוד עם פטיש קטן מפלסטיק והיא תצא, אם מתעקשת לצאת עדיף שלא לנסות בכוח כדי שלא יגרם לה נזק.

 

פתחתי כמו שאמרת 2 ברגים ו-2 אומים ניתקתי הכל מסביב דפקתי עם פטיש גומי כל הרכב זז והיא לא רוצה לצאת איך בכל זאת אני מוציא אותה אשמח לאיזה ראיון.

 

תודה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הייתי ממליץ לך לנסות לפרק את המצערת אחרי ששפכת עליה מים רותחים(מבלי שיכנס למנוע דרך המצערת!!) ולאחר מכן לדפוק עליה קלות ובזהירות.

 

אני אומר- או שלא תיגע בה ותבצע ניקוי תוך כדי שהיא מורכבת כי אין מה לעשות זה עדיף על פני נזק שיגרם, או שתפנה למוסך שבעזרת מכונאי מיומן עם ניסיון ידע בדיוק כמה מותר לדפוק ואיך "לנענע" אותה ממקומה עד שתשתחרר, כי לפעמים מה שנראה לך מסובך מאוד עבור בעל מקצוע זה פשוט ויכול לקחת עניין של שניות עד שהוא ישחרר אותה ממקומה.

 

*המצערת עשויה מאלומיניום היא דקה מאוד, אלומיונים שמקבל מכה נשבר כמו זכוכית, ז"א שאין לו גמישות לכן עדיף שתמנע מלהיכנס לבעיות והוצאות מיותרת ברכישת מצערת, ותפנה לבעל מקצוע שידע להתמודד.

 

החומר אטימה SHELLAC (בעברית הרוב מכנים אותו שרלאק), הוא חומר כמו דבש ומיועד לאטמים העשויים מנייר/שעם, החומר עצמו אחרי זמן מה שהוא מתייבש הוא חזק מאוד ועמיד בטמפ' גבוהות ממש קשה לנקות אותו.

האטם של המצערת ברכבך עשוי מפח, ההוראות יצרן הן להחליף את האטם באחד חדש, בכללי לא מורחים את השרלאק על אטם מפח וזה מה שעשו, אם האטם היה עשוי מנייר אז הוא פשוט היה נקרע ויוצא יחד עם החומר הזה, בגלל שהאטם כ"כ חזק הוא ממש דבוק למצערת בעזרת החומר הזה.

×
×
  • תוכן חדש...