Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מצאתי רעיון חדש למשחק עם הכלבה -הפרחת בועות סבון (הרעיון הכי זול שהעלתי למשחק איתה, עד עכשיו:-)) .

 

הבעיה היא שהכלבה אוהבת "לאכול" את הבועות וכידוע לכולנו, סבון רעיל.

 

האם יש איזשהו חומר שמהווה תחליף לא רעיל?

 

פעם יצא לי לשמוע על מסיבות בחו"ל, אשר אחת מהאטרקציות, היא הפרחת בועות בטעמים שונים ואני מניח, שלא רעילים.

 

יש למישהו עצה?

 

8420639100018-1.jpg

פורסם

1. סבון לא רעיל.

2. בכמויות שהכלבה "אוכלת", גם אילו היה רעיל, לא היה משפיע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

1. לא ידעתי.

 

2. הכמות היא כבקבוק קטן כל פעם (כמו בתמונה).

 

האם אתה בטוח בעניין?

 

אני לא יודע מהו הסבון המקורי שבבקבוק, אבל אני מתכוון להחליף בסבון כלים.

 

אני טיפה חושש ובריאות הכלבה, היא מעל הכל.

פורסם

אני מקווה מאוד שזה לא רעיל מכיוון שבתור ילד התפוצצו לי מאות כאלו על הפנים בניסיון לייצר בועות על גדולות!

 

בכל מקרה, עשרים שנה אחרי אני בריא (קירח אומנם אבל לא נראה לי שזה קשור לבועות)

פורסם

אתה יכול לייצר בעצמך סבון לבלונים על ידי שימוש בסבון כלים שאינו מכיל חומרים מזיקים, ערבב ביחס של 1:12 עם מים בתוספת של חצי כפית של גליצרין נוזלי. אפשר גם להשתמש בסירופ תירס (corn syrop) במקום הגליצרין אם תמצא כזה בחנות טבע.

פורסם

מה ז"א ללא חומרים מזיקים? (אני לא מבין גדול בעניין...).

 

אשמח להסבר ואפעל לפי ההמלצה שלך. אין לי שום בעיה להשקיע זמן וכסף, בחיפוש אחר הדברים.

 

בחיים לא האמנתי שהכלבה תקפוץ לכאלו גבהים והיום מאוד נהנו בחוץ. שזה רק ימשיך כך! :).

 

 

אני מקווה מאוד שזה לא רעיל מכיוון שבתור ילד התפוצצו לי מאות כאלו על הפנים בניסיון לייצר בועות על גדולות!

 

בכל מקרה, עשרים שנה אחרי אני בריא (קירח אומנם אבל לא נראה לי שזה קשור לבועות)

 

הבעיה היא, שהכלבה ממש בולעת את הבועות, אחת אחר השנייה.

פורסם

בסופו של דבר, מצאתי סבון כלים אקולוגי אצל קרובי משפחה וצירפתי לכך, סירופ רימונים.

 

הכלבה נהנת וקופצת גבוה, אני נהנה שהיא נהנת והחיים ממשיכים הלאה.

 

מי היה מאמין, שהשקעה של שקל וחצי + כמה חומרים ביתיים, תגרום לנו לכזה אושר :).

פורסם

סבוני כלים אקולוגיים לא ממש מקציפים. אלו שכן - נורה אדומה.

לא יודע מה תפקידו של הגליצרין, אולי הוא המקציף. גליצרין קיים בכל סבון שאינו אל סבון, ונחשב בטוח לחלוטין לשימוש. לא יודע מה הדין בבליעה.

סירופ רימונים? שים לה שמן דגים :)

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

בפע הבא תקנה אחד בועות חשמלי, 8 שקלים + סוללות.

מעבר לכך קיים סבון אכיל בטעמים, יקר יותר.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
×
×
  • תוכן חדש...