Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלושה שבועות עם יפיפיה איטלקיה העונה לשם פיאט בראבו


adamL
שימו לב! השרשור הזה בן 3908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תתחדש על שניהם!

 

 

הרכב והכי חשוב הקטנטנצ'יק לעתיד :thumbup:

 

תודה רבה!

ותודה רבה על התגובות, בהחלט מעודד ומשכנע כי הבחירה הייתה טובה.

אין צורך בחתימה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה.לטעמי סמלת פיספסו בענק עם הרכב הזה,יכלו למכור כמויות נאות ומגוון גרסאות,למי שלא רוצה להיות בעדר של המשפחטומטיות היפניות/קוריאניות.

צודק ב-100%. אני פשוט לא מבין איך הם פספסו את העובדה שהיה להם רכב טוב יותר מהמתחרים במחיר נמוך יותר, ופשוט לא פרסמו אותו כמעט.

 

אכן אוטו מקסים. קצת מתקשה להבין את הפותח שמשבח את הכיסאות בבראבו, שהם לדעתי נקודת תורפה מסיבית באוטו הזה

אני לא התרשמתי כך - לדעתי המושבים בבראבו רגילים לגמרי.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לכל מה שנאמר, לכל מי שמחפש, החזרתי בראבו של אלבר עם 58kkm אחרי שנתיים וחצי בערך ננהגה רק על ידי ונשמרה כאילו מדובר ברכב פרטי שלי. 1701178.

שחורה, בוצע טיפול 60 במוסך פיאט ״יחדיו״ ברעננה, הוחלף גם מצבר לחדש.

 

אריק

בשיפוצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, בחירה מצויינת.

לדעתי, מדובר באחד הפספוסים הכי גדולים של העם היושב בציון.

לפחות כיד שניה יודעים להעריך את העתרונות של הבראבו.

חבל רק שנמכרה כמות קטנה ממנה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

אני גם רוצה לשדרג את הגרנדה פונטו שלי לבראבו בעתיד,

אך הבעיה העיקרית היא שאני לא מצליח למצוא טורבו ידניות.

לא מספיק שהבראבו נמכרה בכמות קטנה, הטורבו הידניות בכלל נדירות.

כל הטורבו שאני רואה ביד2 הן רובוטיות, וכל הידניות שאני רואה הן 1.4 אטמוספרי.

 

אין לי שום בעיה עם הרובוטי של פיאט, להפך, היתה בבעלותי שנתיים פונטו ספייס רובוטית,

אך אני פשוט מעדיף ידני.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק ב-100%. אני פשוט לא מבין איך הם פספסו את העובדה שהיה להם רכב טוב יותר מהמתחרים במחיר נמוך יותר, ופשוט לא פרסמו אותו כמעט.

 

 

אני לא התרשמתי כך - לדעתי המושבים בבראבו רגילים לגמרי.

 

דני

 

אני נוהג לא מעט בדיוק באוטו כזה ידני והמושבים שלו קטנים וקצרים מדי, עם גב נוקשה וזוית מטופשת של המסעד. ואני מכיר גם כמה מכוניות אחרות ובאף אחת אני לא מוצא את עצמי מחפש כל הזמן תנוחת ישיבה טובה יותר במהלך הנסיעה. וזה מרגיז, לא רק בגלל שזה פוגם בחווית הנהיגה באוטו מרנין למדי, אלא בגלל שהסיבה האפשרית היחידה היא רשלנות וחוסר איכפתיות, שהרי עיצוב נכון אינו ענין של עלויות או הוצאות נוספות, פשוט תכנון יותר מוקפד זה הכל. קל וחומר כשאצל האחות אלפא עושים כיסאות נהדרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ומה אני אגיד לך...עשית לי חשק גם לבראבו:twisted:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני בערך שנה ו-20K ק"מ רכשנו בראבו מודל 2009. בנתיים מלבד בעיות של בלאי מעט מעל שהייתי רגיל אליו עם הטויוטה הישנה שלנו, האוטו נהדר.

 

יצא לי לאחרונה במשך שלושה חודשים לנהוג גם בפוקוס חדשה (1.6 אטמ' עם גיר רובוטי 6 הילוכים) המכונית שהוכתרה (לפחות עד לפני שנה) "כמשפחתית הטובה ביותר" על ידי מגזין רכב ישראלי גדול. בנוסף בשביל קצת פרופורציה נהגתי גם לאחרונה 4100 ק"מ ברכב גדול וחזק (קרייזלר 300 עם מנוע 5.7 - למעשה זאת המשפחתית הכי גדולה של קונצרן פיאט).

 

אז ככה --

* הגיר החד-מצמדי בבראבו לא חלק כמו בפוקוס, אבל מהיר וחד יותר, התפעול שלו כמובן כיפי יותר מאשר בגרסה הבסיסית של הפוקוס (עם כפתור +/- דבילי בצד הידית בפוקוס לעומת מיקום משובח של הידית בפיאט + כפתורים מאחורי ההגה).

* המושבים בפוקוס נוחים יותר, חומרי הריפוד בפיאט טובים יותר. המושב בפיאט מעט קצר מדי, התמיכה בגב התחתון מעט לוקה. לאשתי ד"א אין תלונות - זה כנראה מאוד אינדיווידואלי (גם בקרייזלר 300C עם כורסאות העור הרחבות ו-12 כיווני מושב לא הצלחתי למצוא תנוחה שתעשה חסד מוחלט עם כאבי הגב התחתון שלי).

* הבראבו הרבה-הרבה יותר זריזה. הפיאט מושכת מ-1700-1800 סל"ד באופן שלא יאמן, התאוצה מעמידה לא רעה בכלל ותאוצות הביניים ממש מרשימות יחסית לסיווג הרכב (ראש בראש מול 1.6 "סטנדרטיות"). מנוע ה-1.4 טורבו של פיאט הוא פנינה אמיתית, גם בגרסה הבסיסית שלו (120 כ"ס).

* צריכת הדלק דומה. בערך 1:11 בפרופיל עירוני/פקקים/מדי פעם רגעי חסד של כביש פתוח.

* ההגה של הפוקוס עם יותר "משקל". ההגה החשמלי של הבראבו מדויק יותר ואני מעדיף אותו (אני יודע שיש בזה משום חילול הקודש).

* ועוד חילול הקודש - הבראבו מרגישה גם חדה יותר בפניות.

* תא המטען די דומה בנפח (עם יתרון קל לבראבו לפי דעתי) אבל נוח יותר להטענה בפוקוס.

* כפתורי ההגה בפורד מצויינים ובאופן כללי נוחות התפעול ואיכות הכפתורים בפוקוס קצת טובים יותר. איכות השמע בבראבו מצוינת, הרבה יותר טובה מאשר בפוקוס הבסיסית וטובה באופן כללי.

* הבראבו הרבה, אבל ממש הרבה, יותר יפה מהפוקוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...