Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

היום בבוקר גיליתי את הצמיג הקדמי שליד הנהג שטוח ומרוקן לגמרה מאוויר. כשחניתי אתמול בלילה הצמיג נראה בסדר גמור- הצמיגים מקוריים והרכב בן שנה בלבד... בפנצ'ריה לא הצליחו למצוא בו שום פגם, אז ניפחו לי אותו וזהו. מאז נסעתי 120 ק"מ והצמיג לא התרוקן.

 

האם זה אומר שמישהו בלילה איכשהו הוציא את האוויר דרך השסתום של הניפוח (ואז "בהתחשבות" החזיר את הפקק למקום)? או שיש משהו אחר שיכל היה לגרום לזה?

פורסם

בהחלט יכול להיות שמישהו רוקן לך אוויר מהצמיג, אולי חנית בחניה של מישהו?

יכול להיות גם שזה סתם ילדים משועממים

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

הממ... חניתי אתמול ל-20 דקות בחנייה של בעל הבית שלי כדי להעמיס כמה פריטים אבל אחרי זה הזזתי את האוטו בחזרה לרחוב. (לא שזה משנה אבל זאת גם לא רשמית החנייה שלו אלא סמטה צידית שהוא החליט לנכס לעצמו).

 

בנוסף יש עוד איזה שכן קצת משוגע באופן כללי...

 

כמה זמן בערך לוקח לרוקן את כל האוויר מצמיג עד שהוא שוכב שטוח עם הטסה משיקה למדרכה? (מדובר בצמיגים 205/55R16)

פורסם
הממ... חניתי אתמול ל-20 דקות בחנייה של בעל הבית שלי כדי להעמיס כמה פריטים אבל אחרי זה הזזתי את האוטו בחזרה לרחוב. (לא שזה משנה אבל זאת גם לא רשמית החנייה שלו אלא סמטה צידית שהוא החליט לנכס לעצמו).

 

בנוסף יש עוד איזה שכן קצת משוגע באופן כללי...

 

כמה זמן בערך לוקח לרוקן את כל האוויר מצמיג עד שהוא שוכב שטוח עם הטסה משיקה למדרכה? (מדובר בצמיגים 205/55R16)

 

לוקח כדקה להוציא את כל האוויר אולי גם פחות..

זה פעולה פשוטה..

כנראה באמת הוציאו לך את האוויר..

תתנחם בזה שאין לך פנצ'ר..

גמר חתימה טובה וצום קל!

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם

לא כ"כ משנה שזה לא היה פאנצ'ר כי נעשתה בדיוק אותה הפרוצדורה (החלפה לצמיג רזרבי ובדיקה בפאנצ'ריה עליה חוייבתי אותו דבר כמו על פאנצ'ר). חוץ מזה שעכשיו אני בלחץ מהשכנים, מי יודע אילו עוד הפתעות ניתן לצפות מהם אחרי שעושים דבר כזה ועוד יום לפני יום כיפור...

 

גמר חתימה טובה וצום קל גם לך, אבל למי שנטפל לי לצמיג - אין סליחה ואין מחילה! :evil:

פורסם

לא נצמדתי למדרכה, למעשה זאת לא פעם ראשונה שמזיקים לרכב שלי ברחוב הזה השנה וכנראה שמדובר באחד מהשכנים אך אני לא בטוחה מי.

 

יש משהו שאפשר לעשות במצב כזה חוץ מלמכור את הרכב או לעבור דירה? מדובר ברחוב שלא רואים מהבתים הסמוכים בגלל קירות תומכים וגדרות. אני מניחה שאין טעם לערב משטרה כי הם לא מתערבים גם במקרים יותר חמורים.

 

יש אולי איזשהן מצלמות במעגל סגור שניתן להתקין מתוך הרכב עצמו שיעבדו 24 שעות גם כשהרכב חונה?

פורסם
לא כ"כ משנה שזה לא היה פאנצ'ר כי נעשתה בדיוק אותה הפרוצדורה (החלפה לצמיג רזרבי ובדיקה בפאנצ'ריה עליה חוייבתי אותו דבר כמו על פאנצ'ר). חוץ מזה שעכשיו אני בלחץ מהשכנים, מי יודע אילו עוד הפתעות ניתן לצפות מהם אחרי שעושים דבר כזה ועוד יום לפני יום כיפור...

 

גמר חתימה טובה וצום קל גם לך, אבל למי שנטפל לי לצמיג - אין סליחה ואין מחילה! :evil:

 

אם אני רואה שאין אויר בגלגל אני פשוט שולף את הקומפרסור וממלא אויר ובודק את קצב דליפת האויר. אני מעדיף למלא אויר עם הקומפרסור ופשוט לנסוע לפצריה במרחק של 3 ק"מ מאשר להרים את הרכב על ג'ק, לפרק גלגל, להחליף לרזרבי, להוריד את הרכב, להכניס את הגלגל המפונצר לבגא'ז ואז לנסוע לפנצריה. אם הצמיג מחזיק עדיין אויר לאחר הניפוח אני מעדיף ככה.

 

לאחותי נכנס בצמיג מסמר די רציני. למרות זאת לא יצא אויר. לא הגיוני להוציא את המסמר, לראות שיש פנצר, להחליף לרזרבי ואז להגיע לפנצריה, לתקן את הפנצר ושוב פעם להחזיר את הרזרבי במקום. אז השארתי את המסמר ונסעתי ככה לפנצריה. הוא הוציא את המסמר, לא יצא אוויר. הוא פירק את הגלגל וטבל אותו בגיגית מים, לא היו בועות. החזיר את הגלגל למקום.

סה"כ זמן עבודה: 5 דקות.

כלים, ג'ק פלוס פטיש אויר.

עלות 0.00 שקלים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...