Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני קומה שניה (ואחרונה) בלי מעלית, קטן עליך.

אם אישתי מסתדרת לבד בבוקר עם הילד והתיק שלו + התיק שלה אז מי אנחנו שנתלונן?

 

נו יופי, וכשאמרתי שכדאי לכם להישאר עם הקליאו ספורט כל הפורום התנפל עליי. :lol:

פורסם

דריש, אין לה בעיות לעלות קצת מדרגות, אבל אין מצב שהיא (או אני למען האמת) מוותרת על עוד דלת מאחורה.

למען האמת הדבר שהכי מפריע לי במדרגות זה העליה עם הקניות.

תמיד היו לי מעליות ורק פה גליתי את נפלאות ה"נגלות".

 

אוף טופיק קטן.

אני מחפש "לשפר דיור" בתקופה זו והמחירים בקריית השרון פשוט הפכו מגוחחים!

כל כך מגוחחים שאני פוזל לכיוון חדרה (עד שאישתי מביא לי כפה שמסדרת את הפזילה).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אם אתם לא חייבים להיות צמודים להורים או לעבודה במזרח העיר, האופציות הכי טובות לשיפור הדיור נמצאות ביישובים שבצד השני של כביש 4, בין צומת השרון לצומת דרור.

 

עיר ימים, אגמים ושאר השכונות החדשות הן בעיקר מלכודת דבש שמיועדת למשוך אנשים מבחוץ ולתרום להכנסות העירייה מהארנונה הגבוהה שאין בעדה תמורה בעליל. התושבים שנהנים כיום מיחס עלות-תועלת אופטימלי הם ככה"נ אלו שגרים בדירות משופצות בבניינים החדשים יחסית (בני 20) של קריית נורדאו ונאות גולדה, כלומר גם משלמים ארנונה נמוכה וגם נהנים מכל היתרונות היחסיים שיש לנתניה להציע (במיוחד דרום העיר, עם הגישה הקלה לשני הכבישים העיקריים).

 

לגבי חדרה אני פשוט לא יודע, אולי זו דווקא אופציה לא רעה.

פורסם

כמו שרשמתי קודם, ניתן ואפשרי לגור בבניין ללא מעלית ,גם עם ילדים.

אחרי שגרים בבניין עם מעלית, אני חושב שמבחינה מנטלית זה כמעט בלתי אפשרי לחזור לבניין ללא מעלית, בטח מבחירה.

חזרנו אתמול מטיול בצפון וישר עלה לי בראש השרשור הזה, כמות הציוד שהעמסתי במעלית גרם לי לחשוב אם הייתי נוסע שוב אם היה צורך להעלות את הכל במדרגות בנגלות... :wink:

פורסם

תודה לכל המגיבים שתרמו מזמנם ומניסיונם.

לאחר שראינו היום את הדירה, ולאחר שיחה עם חבר טוב, שגם כן גר בדירה במצב מצויין במחיר נוח ברמת השרון (קרוב להורי אישתו), בקומה שנייה ללא מעלית, הוחלט לקחת את הדירה.

לכל יתרונותיה של הדירה, מצטרף יתרון משמעותי בעינינו והוא היות בעל הבית הדוד שלי, מה שהכריע את הכף לטובת הדירה.

 

שוב- תודה רבה :-P

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
תודה לכל המגיבים שתרמו מזמנם ומניסיונם.

לאחר שראינו היום את הדירה, ולאחר שיחה עם חבר טוב, שגם כן גר בדירה במצב מצויין במחיר נוח ברמת השרון (קרוב להורי אישתו), בקומה שנייה ללא מעלית, הוחלט לקחת את הדירה.

לכל יתרונותיה של הדירה, מצטרף יתרון משמעותי בעינינו והוא היות בעל הבית הדוד שלי, מה שהכריע את הכף לטובת הדירה.

 

שוב- תודה רבה :-P

תתחדש ותהנה.

לטובת היחסים עם הדוד - שמור על רכושו. יתכן שתזקק לסיועו עוד שנים ארוכות.

ד"א - יתרון נוסף של בית עם מדרגות הוא שיפור הכושר הגופני. אני חש זאת טוב מאד בדירה החדשה שלי (ואני ממש לא בטטת כורסא).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

קופיקו ועלילות הנדל"ן (או: הסאגה ממשיכה)



לאחרונה נודע לי שהדירה המדוברת עומדת בפני תמ"א 38, בשנה ומשהו הקרובה.

לא ידוע מה היקף התמ"א ומתי תתחיל העבודה. למיטב הבנתי יכול להיווצר מצב שגרים ממש בתוך אתר בנייה. מכיוון שאנחנו לא רוצים לעבור ואחרי שנה לעבור שוב, חיפשנו ומצאנו עוד דירה, 4 חדרים, משופצת וממוזגת, ממש בובה של דירה.

אך אבוי (בכל דירה יש איזה אבוי)- בעוד כחצי שנה בערך תוקם מעלית בבניין (הדירה קומה ראשונה).

ולשאלת רה"מ- מה זה אומר לגור (עם תינוקת קטנה, כזכור) בבניין שנבנית בו מעלית. האם הרעש נסבל? האם חפירות וחציבות מתבצעות רק בשלב הראשון?

האם יש מישהו שיצא לו לגור בבניין שנבנית בו מעלית? (חיצונית או פנימית)

שוב, נשמח ונודה מאוד על כל טיפ ופיסת אינפורמציה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...