Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב נכנס לטיפול בו לכאורה הוחלפו תושבת מנוע ותושבת גיר עקב רעשים מוזרים.

בערב הרכב התחיל לגמגם, פתחתי את המכסה מנוע, ובלי שום הבנה נראה כאילו חסרים חלקים (צירפתי תמונה).

 

בבוקר ה"גמגום" נעלם, אך הרעש חזר והפעם במוסך אומרים שזה כנראה האגזוז.

 

Photo%2001-09-13%2C%2019%2020%2048.jpg

 

ברור לי שאי אפשר לתקן תקלה בהתכתבות, ולכן אני רק שואל, האם בתמונה של המנוע הכל תקין ונורמלי? ככה זה צריך להיות? אני מזהה שני שקעים שמיועדים לברגים שהם ריקים (צד שמאל למעלה), וכל המנוע ניתן להזזה יחסית בקלות עם היד וכשהוא מונע, הוא רועד יותר מכפי שאני זוכר שמנועים רועדים.

 

אודה לכל תגובה.

פורסם

לי בולט שחסר כיסוי הפלסטיק האפור

 

עודף רעידות קשה לדבג בהתכתבות - אם המנוע לא עובד "עגול" הוא אכן הורס את התושבות

 

בני כמה הפלגים והשמן?

פורסם

תודה על התגובה!

 

כמו שחשבתי כנראה שבאמת חסר חלק. האם הכיסוי האפור קריטי? יש חלקים אחרים שנראים שחסרים שם? משהו שאמור להיות מחובר ולא מחובר כמו שצריך?

פורסם

1. חסר הכיסוי פלסטיק- החורים שאתה רואה שחסר בהם משהו- זה לכיסוי. הוא ממש לא קריטי.

2. התושבות מנוע המגאן גמישות וזה תקין. האם הוחלפו כל ה3?

3. לבדוק מצתים וכוללים מתי הוחלפו. האם דולקות איזה שהם מנורות בלוח?

BassHead:vamp:

פורסם

בכל מקרה, ברכב הזה ישנה תופעה, שהפחית בידוד של האגזוז נוגעת בצינור.

פשוט תתכופף אל מתחת לרכב, באיזור דלת אחורית שמאל ותבדוק או תסדר ביד. הכי קל כשהרכב מונע. זה מרעיש ב"צורה מבהילה" ומבלבל.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

עדכון:

כולכם צדקתם - הפלאגים היו בעייתיים והוחלפו, והאגזוז עשה את הרעש המוזר.

בינתיים עושה רושם שהכל בסדר.

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...