Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך לבחור רכב 7 מקומות בעבודה (ליסינג).

המבחר: מזדה 5, סיטרואן פיקסו, פז'ו 5008, שברולט אורלנדו, ואם קצת מאמץ אפשר להתעקש על מיצובישי OUTLANDER בסיסי (לא 4X4).

 

כרגע יש אצלי כרכב חלופי שברולט אורלנדו שעל פניו נראה טוב (חזק, מאובזר, דיזל) אבל המושבים הקדמיים גמרו לי ולאשתי שישבה לידי את הגב אחרי נסיעה של 300 ק"מ (הלוך ושוב עם הפסקה).

 

א. אשמח לשמוע המלצות לגבי שני הרכבים לטוב ולרע, כולל משמעות של גיר CVT.

ב. אפשר גם להתייחס לרכבים האחרים במבחר, כאשר סיטרואן פיקסו כבר היה לי ואני לא סובל את הגיר הרובטי שמנדנד את הרכב.

 

תודה

 

נדב

פורסם

שלום נדב

דבר ראשון תריץ פה חיפוש בפורומים על רכב 7 מקומות. תמצא פה הרבה מידע מפורט.

אנסה לתמצת את דעתי (ויש רבים שיחלקו עליה)

1. אורלנדו- רכב 7 מקומות צר ולכן הוא רק 6 מקומות. מנוע דיזל ששותה כמו מנוע בנזין. למרות זאת המנוע שקט.

2. סיטרואן C4 פיקאסו / גארנד פיקאסו - זה יופי של רכב, נח ומאובזר כהלכה אלמלא הגיר המעצבן שלו ,הוא יכול היה להיות מושלם.

3. פגו 5008 - זהה לפיקאסו (אותה חברה PSA ולכן חולקים הרבה מהמכלולים :מנוע,מושבים) אבל! ב5008 שמו גיר אוטומטי רגיל (6 הילוכים) ולכן זה יופי של אוטו. גם נח לישיבה בנסיעה ארוכה.

4. רנו גארנד סניק - למעט בעיות חשמל שנפוצות ברנו הייתי מהמר עליו גם כן כרכב מצויין. הסניק הקודמת לא הייתה תמיד מניעה בבוקר. המוסך לא מצא סיבה. סניק 2013 עדיין לא עשתה לי בעיות אבל ימים יגידו. זו גם החסכונית מבין הרשימה . גם פה גיר יפני 6 הילוכים אוטומטי.

5. מדזע 5 - כמו האורלנדו רכב צר . גם הוא 6 מקומות . מעבר לכך הוא אמין וטוב. יש המזדעזעים מהעיצוב המיושן (ועל כן שמה)

6. מיצובישי גראנדיס : זה רכב ארוך יותר (להבדיל מחמשת הקודמים). גם כן רכב טוב ואמין. קצת שתיין (מנוע 2400) - אבל ליסינג - למי אכפת....

7. מיצובישי אוטלנדר : גם פה רכב טוב אבל צר. למעשה 6 מקומות. יתרונו ברישמה שהוא 4X4 - אם זה חשוב לך.

8. רמות אחרות : יותר יקרות :סיאט אלהמברה, פורד SMAX וסיטרואן C8 . שמועות אומרות שעוד כמה שנים תגיע לפה פורד cMAX ויש גם את VW טוראן. נהגתי רק על ה SMAX . יופי של רכב (רק שים לב שאין לו גלגל רזרבי - אבל ליסינג - למי אכפת)

9. אופל זאפירה - רכב שסובל ממחסור בכח (מנוע 1.4 קצת קטן עליו) ליצרן יש גם גרסאות חזקות. חוצמזה רכב חביב מאד.

10. פיאט 500L - לא נהגתי. לא יודע מה לכתוב.

 

 

בהכללה:הצרפתיות בעלות קפיצים "רכים" יותר מהיפניות.

(לתשומת לבך : שאני כותב צר אני לא באמת מודד את רוחב הרכב, אני בודק כמה כסאות תינוק ניתן להכניס בשורה 2). ייתכן שלך זה לא חשוב.

פורסם

לא הבנתי מההודעה שלך אם אתה צריך רכב 7 מקומות או שסתם נפלו עליך ו"דחפו" לך רכב 7 מקומות כשאתה בכלל לא צריך כזה.

 

כי אם זה המצב ואתה לא באמת צריך 7 מקומות ישיבה, אז ההאוטלנדר הוא בחירה טובה.

אם אתה צריך 7 מקומות אז ה-5008 הוא בחירה מצויינת לדעתי. יש לו מנוע טורבו מצוין, גיר אוטומטי 6 הילוכים (לא רובוטי כמו בפיקאסו) ומרווח פנים טוב. רק שים לב שצריכת הדלק שלו גבוהה משל האאוטלנדר, מה שאומר שאם אתה משלם על הדלק כדאי לשקול את האורלנדו. הוא קצת פחות מרווח אבל צריכת הדלק שלו יכולה להיות טובה הרבה יותר בנסיעה רגועה. רכב לא רע אבל מפנים הוא קצת אפור מידי. בחורף האחרון חברי הפורום עשו עליו מספר נסיעות מבחן, אתה מוזמן לקרוא את הרשמים שלהם כאן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אם יצאת "גמור" מנהיגה באורלנדו, אז לפי דעתי רד ממנו, זה הפרמטר הכי חשוב.

מזדה 5, קצת חלש, קצת צפוף, קצת מיושן מבפנים...נוותר.

מיצובישי אאוטלנדר, לא נהגתי או נסעתי בו, אבל רכב גדול וכבד על מנוע 2 ליטר אטמוספרי וגיר רציף זה מתכון להמון רעש ומעט תאוצה, במיוחד כשהרכב עמוס. השאלה כמה זה מפריע לך...

 

כנראה שהפיז'ו 5008 הוא המתאים ביותר לך, הוא אחיו התאום של הסיטרואן פיקאסו רק עם גיר אוטומטי רגיל, תא נוסעים שמתוכנן חכם (בשונה מהאורלנדו) ובנוי מחומרים נאים (בשונה מהמאזדה) ועם מנוע טורבו עם הרבה ממונט בסל"ד נמוך (בשונה מהאאוטלנדר).

 

אני הייתי בודק את הרנו גראנד סניק דיזל, הוא מרווח, נוח מאוד ומאוד חסכוני בדלק בלי להתפשר יותר מידי בביצועים.

×
×
  • תוכן חדש...