Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין לרכוש מגבר במקום ה-1004 שיש לי עכשיו.

הוא יגביר סט של פוקל ה-ps165, וסאב בריון של פיוניר (שיוחלף בקרוב).

תקציב עד 3000 שקלים לחדש או משומש.

חשבתי על Rockford t600-4.

הרכב הוא טיוטה קורולה 2003 שלפי דעתי לא צריכה בידוד כמו רכבים ישנים יותר. (למרות שעוד מעט גם את זה אני אעשה)

יש למישהו עוד המלצות למגבר סביב המחיר הזה?

אני מחפש איכות בעיקרון אבל לא יזיק גם קצת יותר עוצמה. שומע את כל סוגי המוזיקה.

 

תודה מראש,

עומרי.

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם רכבים חדשים יותר מהקורולה שלך ייהנו מבידוד אקוסטי טוב יותר. לחן אמית יש קומפוננט כזה עם איביזה משנתון דומה, שאל אותו לגבי השיפור שחל אחרי ביצוע הבידוד.

שקלת לפצל את התקציב ל2 ערוצים ומונובלוק?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כן אפשרי לפצל.

אני לא אומר שלא יהיה שיפור עם איטום, אני יודע שכן. פשוט כרגע זה לא הזמן.

איזה אופציות יש לי במקרה של פיצול?

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

מגבר שני ערוצים טוב כדוגמת ה jl audio 300/2 או הסלסטרה fa 2150.

לגבי מונו, הם דיי נדירים אבל לדעתי ה jl 500/1 הוא קנייה בטוחה.

 

בכל אופן בפורום המכירה יש עוד המון אופציות לא רעות בכלל, תחפש שם קצת, אם משהו יתפוס לך את העיין, שאל.

 

נ.ב חבל שאתה מוןתר על הבידוד, לפחות בדלתות, כמה שעות וזה נגמר, שווה.

SCANSPEAK

פורסם

יותר עניין של תקציב מאשר זמן. לא כרגע.

איך הaudison lrx4.1?

Over kill לרמקולים שלי?

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

overkill זה כל אופציה כמעט.

לא צריך משומשים ב 3 אלף כדי למצות את הציוד שלך.

או שתהנה מחדש, או שתחסוך כסף ותשקיע בשיפור חלקים אחרים או שתשקיע הכל במטרה לשדרוג עתידי רציני.

פורסם

לא מדובר ב3000 שקלים עבור יד שנייה.

מדובר בהרבה פחות. את השאר אני ישקיע באיטום או בסאב חדש.

בכל מקרה את המגבר חייב להחליף הוא ממש לא מה שאני מחפש.

השדרוג יהיה משמעותי לדעתי, לא?

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

קודם כל אתה צריך להחליט מה התקציב להגברה, או מה התקציב באופן כללי ומה קיים אצלך כרגע.

 

אם 3k, רק להגברה אז ההצעה הקודמת שלי.

עם איזה hu אתה?

SCANSPEAK

פורסם

אז בוא נקרא לזה שדרוג של 3000 שיבוא שלב שלב. נתחיל במגבר.

כרגע יש לי הזדמנות לרכוש את המגבר הזה יד שנייה במחיר נמוך מהתקציב המקורי.

אני עם hu דאבל דין של פיוניר 2450bt שכרגע אני מרוצה ממנו. הרמקולים הקדמיים של פוקל וסאב גם של פיוניר וגם הוא יוחלף בשדרוג הבא.

הקומפוננט הזה היה השדרוג האחרון שלי, שהחליף סט בינוני של אינפיניטי.

לפי הביקורות שאני רואה המגבר הזה די טוב ויהווה שדרוג משמעותי ממה שיש לי.

יש תחלופות יותר טובות לדעתך?

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

כל אחד משני מגברי השני ערוצים שהוצעו יהיה טוב מאוד לקומפוננט.

לגבי מונו- קשה להמליץ בלי שיש כיוון של סאב ובלי כיוון לעוצמה שאתה רוצה.

אם לסגור הכל במגבר אחד- ה lrx סבבה, גם זאפקו ריפרנס 1000.4 טוב, גם עוד אופציות, אבל עדיף מונו ושני ערוצים, ככה תמצה טוב יותר את התקציב, תשיג יותר לכל ייעוד.

פורסם

נכון לעכשיו אני מעוניין רק במגבר אחד. אז אני אלך על הlrx.

תודה רבה לכולם.

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

למה אתה מתכוון ביקר מידי?

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

lrx לא רע, אבל יותר טוב על הנייר מאשר במציאות, גם באיכות וגם בעוצמה.

חדש לא מצדיק את המחיר, ביד שניה זה תלוי מה האפשרויות האחרות .


×
×
  • תוכן חדש...