Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמי דוד

1. קניתי לפני שלוש שנים פיאט בראבו טורבו 1400 אוטומאטית מהניילון בסוכנות פיאט ראשית בתל אביב. הרכישה נעשתה במסגרת תכנית רילקס שהבטיחה אחריות בלי הגבלת ק"מ וגם התחייבות לרכישה חוזרת במחיר מחירון בסוף התקופה - טרייד אין לרכישת פיאט חדשה.

הרכב אגב נקנה במחיר גבוה - מקביל זה של פורד פוקוס חדשה או טויטה קורולה חדשה.

עכשיו שהסתיימו שלוש השנים, ואחרי 120 אלף ק"מ, מתרחש לי סיוט קטן ואולי מישהו יכול לתת לי עצה - קודם כל בפיאט החליטו לא לייצר או לא לייבא יותר בראבו. אז מנהלת המכירות אמרה לי שאני חייב לבצע טרייד אין ב"סגמנט" של הרכב הישן. אני אומר לה "סבבה, אבל אתם לא מייצרים יותר את הסגמנט"...בקיצור ויכוח עקר...

אחר כך שולחים אותי לסוכנות פיאט בחיפה להתווכח על מחיר המחירון. בחיפה לא מכירים בתכנית הרילקס וממכונית שגם ככה ירדה במחיר באופן כאוב (כמעט 60 אחוז) - מנסים להוריד עוד נתח אחרי נתח אחרי נתח, כל שריטה בצבע הופכת לפגיעת פצצה שמחייבת לדעתם הורדת אלפי שקלים. וכל דבר נעשה בפרצוף חמוץ ובחוסר רצון בולט לשמר לקוח...

מישהו יכול לתת עצה ? יש איזה בעל תפקיד במשרד התחבורה שאחראי על יבואני רכב וחובת קיום הבטחות?

 

2. החלק הנוסף של הסיוט - שלחו אותי לבצע בדיקה באחד ממכוני הבדיקה, על פי בחירתם כמובן. במכון קבעו בין היתר שיש רעשים מחגורת הטיימינג....אבל מה לעשות שחגורת הטיימינג במציאות הוחלפה במוסך המורשה הרשמי בהמון המון כסף לפני חודש.....זאת אומרת שהמכון, אולי כדי לעזור להוריד מחירון, כותבים המצאות. מה אפשר לעשות במקרה כזה?

יש אצל מי להתלונן על מכון בדיקה מסוג זה?

דוד

פורסם

רכב בן 3 עם 120,000 ק"מ ואתה רוצה שיתנו לך מחירון ? :shock::shock::shock:.

גם רכב כמעט מושלם שמגיע לטרייד אין מקבל הפחתת מחיר של 10-15% (העמלה שהטרייד אין צריך להרוויח,לא ?)

עם כל הצער והכאב,הרכב שלך שווה +-30% פחות ממחירון אם לא גרוע מכך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כמו שרשמו קודם - 120,000 ק"מ בשלוש שנים?

 

תבדוק טוב את החוזה טרייד אין עתידי שיש לך (אני מקווה שקיבלת כי אם לא הכל באויר) בטוח יש שם הגבלת ק"מ

STI 2004

 

 

פורסם

2. לא קשור. הם רושמים את זה גם לרכב חדש לחלוטין. לא אישי ולא קומבינה עם היבואן/סוכנות.

1. תעמוד על קבלת מחירון משוקלל לרכבך. אלו תנאי התוכנית.

משכנתא זה קל

פורסם

ואתה עדיין רוצה להמשיך להיות לקוח שלהם?

מכור את הרכב לבד וקנה לך רכב שמתאים לך בלי להיות לקוח שבוי של יבואן ספציפי.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תודה לכל מי שהגיב לשאלה שלי. נתתם לי חומר למחשבה. הדבר היחיד שגרם לי להתמרד קצת הייתה העובדה שהבטיחו טרייד אין במחירון...במחירון לוי יצחק יש הורדה על קילומטראז גבוה, וזה לגטימי...אתה מאבד 11%-10% נוספים בגלל קילומטראז גבוה - אלה חוקי המשחק, אין טענות. העניין הוא שעל הדברים שלא מופיעים במחירון כמו מעיכה קטנה בדלת - מחליטים להוריד שרירותית, ואתה מרגיש כמו המסכנה בפרסומת של הלוטו, שהמוכסניק אומר לה "וואט וואז וואז, וואז", ואין לך שום יכולת להתווכח או להתמקח.

פורסם

כל ההבטחות האלו הן מלל שיווקי ארוז יפה, עם מילים חלולות שבזמן אמת מסוייגות בהמון אותיות קטנות.

 

באותו זמן ישבו מנהל הקריאטיב של משרד הפרסום יחד עם מנהלת השיווק וגלגלו מושגים על הלשון...אחד אמר "RELAX", ווהשני ענה: "קניתי. מריצים מחר קמפיין".

 

צריך לתת משקל שקרוב לאפס במעמד הקנייה לדברים כאלו.

The US manufactured products are 100% USA made

 

(מתוך האתר של אמריקן איגל)

פורסם

אני קניתי רכב והקלטתי את המוכר מםטיח שבעוד שנתיים או 3 אני מקבל מחירון מינוס 5%. כמובן גם תלוי במצב הרכב. שבוע שעבר הגעתי אליו סתם לדבר כי עברה רק שנה ושאלתי אותו בעוד שנה מחירון כן? גמגם ואמר כן פחות 5% ועל פי המצב. (גילוי נאות: יש לי חברה לתמלול והקלטות והוא יודע ושמע איך פונים אלי לקוחות בקשר להקלטת שיחות ואולי בגלל זה הוא חשד שהוא מוקלט כל הזמן :cool: ) מניסיון בזמנו עם סיאט גם הבטיחו והבטיחו וכלום, כשבאתי אחרי שנתיים אז פיתאום זה מחיר בסיס ופחות 3 אלף בלי לדעת על מה ועוד בשיא החוצפה מציעה לי לקנות ממנה חדש. ממליץ את מה שמכתב למעלה למכור לבד ולקנות בלי תלות ביבואן.

החיים הם כמו....

פורסם
תודה לכל מי שהגיב לשאלה שלי. נתתם לי חומר למחשבה. הדבר היחיד שגרם לי להתמרד קצת הייתה העובדה שהבטיחו טרייד אין במחירון...במחירון לוי יצחק יש הורדה על קילומטראז גבוה, וזה לגטימי...אתה מאבד 11%-10% נוספים בגלל קילומטראז גבוה - אלה חוקי המשחק, אין טענות. העניין הוא שעל הדברים שלא מופיעים במחירון כמו מעיכה קטנה בדלת - מחליטים להוריד שרירותית, ואתה מרגיש כמו המסכנה בפרסומת של הלוטו, שהמוכסניק אומר לה "וואט וואז וואז, וואז", ואין לך שום יכולת להתווכח או להתמקח.

 

רילקס של פיאט כלל בתוכו טרייד אין במעמד רכישה, טיפולים ללא עלות עד 100000 ק"מ (שזה הרבה כסף למי שנוסע הרבה), חבילת שטיפות,אחריות ל-3 שנים ללא הגבלת ק"מ (שוב יתרון למי שנוסע הרבה) וגם טרייד אין עתידי במחירון.

רק שלטרייד זה (בדומה לכל טריידאין) היה תקנון ולפי דבריך אתה לא עומד בחלקו לפחות. (הק"מ שם מוגבל ל-17-20 K לשנה, הרכב עם טסט ל-3 חודשים לפחות, רכישה של רכב מאותו סגמנט (שפה באמת אין אז זו לא בעיה שלך כפי שציינת), ללא תאונות וכמובן כפוף לבדיקה.

לדבריך, הרכב שלך נסע יותר מפי 2 מהרשום בתקנון וציינת גם מעיכה בדלת (הוחלפו חלקים ברכב או תוקנו?צמיגים וכו?)

אם תוכל תעלה לפה את הבדיקה ותאמר מה המחיר הכללי שקיבלת על הרכב (+הטבות/הנחות) ומה הפער מול המחירון המשוקלל?

 

על פניו נראה שלא היו מחוייבים לכבד את ההסכם כלל בגלל הק"מ, אך אם הסכימו וקיים פער כלשהו בגלל הבדיקה/אי עמידה בטווח הק"מ, אז זה לשיקולך (כפי שהוצע פה) אם לבצע טרייד או לנסות למכור את רכבך באופן עצמאי.

 

מה שלא יהיה, תעדכן מה נסגר בסוף ובהצלחה.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם

רק דבר אחד קטן, ירידת ערך על קילומטראז' גבוה היא לכל היותר 10%. אי אפשר להוריד יותר מזה. כמובן שזה לפי לוי יצחק.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
שמי דוד

1. קניתי לפני שלוש שנים פיאט בראבו טורבו 1400 אוטומאטית מהניילון בסוכנות פיאט ראשית בתל אביב. הרכישה נעשתה במסגרת תכנית רילקס שהבטיחה אחריות בלי הגבלת ק"מ וגם התחייבות לרכישה חוזרת במחיר מחירון בסוף התקופה - טרייד אין לרכישת פיאט חדשה.

הרכב אגב נקנה במחיר גבוה - מקביל זה של פורד פוקוס חדשה או טויטה קורולה חדשה.

עכשיו שהסתיימו שלוש השנים, ואחרי 120 אלף ק"מ, מתרחש לי סיוט קטן ואולי מישהו יכול לתת לי עצה - קודם כל בפיאט החליטו לא לייצר או לא לייבא יותר בראבו. אז מנהלת המכירות אמרה לי שאני חייב לבצע טרייד אין ב"סגמנט" של הרכב הישן. אני אומר לה "סבבה, אבל אתם לא מייצרים יותר את הסגמנט"...בקיצור ויכוח עקר...

אחר כך שולחים אותי לסוכנות פיאט בחיפה להתווכח על מחיר המחירון. בחיפה לא מכירים בתכנית הרילקס וממכונית שגם ככה ירדה במחיר באופן כאוב (כמעט 60 אחוז) - מנסים להוריד עוד נתח אחרי נתח אחרי נתח, כל שריטה בצבע הופכת לפגיעת פצצה שמחייבת לדעתם הורדת אלפי שקלים. וכל דבר נעשה בפרצוף חמוץ ובחוסר רצון בולט לשמר לקוח...

מישהו יכול לתת עצה ? יש איזה בעל תפקיד במשרד התחבורה שאחראי על יבואני רכב וחובת קיום הבטחות?

 

2. החלק הנוסף של הסיוט - שלחו אותי לבצע בדיקה באחד ממכוני הבדיקה, על פי בחירתם כמובן. במכון קבעו בין היתר שיש רעשים מחגורת הטיימינג....אבל מה לעשות שחגורת הטיימינג במציאות הוחלפה במוסך המורשה הרשמי בהמון המון כסף לפני חודש.....זאת אומרת שהמכון, אולי כדי לעזור להוריד מחירון, כותבים המצאות. מה אפשר לעשות במקרה כזה?

יש אצל מי להתלונן על מכון בדיקה מסוג זה?

דוד

לא מכיר את פרטי התכנית הזו, אלא שאם צודק כאן אחד החברים והתחייבות הטרייד אין מותנה בקילומטראז' מוגבל, אין סיבה אמיתית לטרוניה שלך כלפי היבואן, אלא אם זו נוגעת לעובדה שהוא כנראה מספיק טמבל בכדי להתייחס כבסיס למו"מ להתחייבות הזו שלו שכבר עברה מהעולם.
×
×
  • תוכן חדש...