Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינה משפטית - זה דיון עקר כל עוד אף אחד מאיתנו לא ראה או מכיר את תנאי התקנון.

 

מבחינה צרכנית - למיטב ידיעתי יש עוד יבואנים בארץ חוץ מפיאט (שלא ברור לי איזה רכב שלהם כדאי בכלל לקנות היום...)

פורסם
מבחינה משפטית - זה דיון עקר כל עוד אף אחד מאיתנו לא ראה או מכיר את תנאי התקנון.

 

מבחינה צרכנית - למיטב ידיעתי יש עוד יבואנים בארץ חוץ מפיאט (שלא ברור לי איזה רכב שלהם כדאי בכלל לקנות היום...)

 

קרא את תגובתו הראשונה של SLUZON -הוא הסביר מה בדיוק מגבלות התקנון-ק"מ/אחריות וכו'.

אם נכונים הנתונים שהוא ציין,לפותח הנושא אין קייס וא ני גם לא מכיר טריייד אין כלשהו (למעט אולי טרייד מוביל של פיאט) שלא ישחט אותו חזק במחיר לאור הק"מ המכובד שהרכב עבר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
מבחינה משפטית - זה דיון עקר כל עוד אף אחד מאיתנו לא ראה או מכיר את תנאי התקנון.

 

מבחינה צרכנית - למיטב ידיעתי יש עוד יבואנים בארץ חוץ מפיאט (שלא ברור לי איזה רכב שלהם כדאי בכלל לקנות היום...)

 

צודק, כדאי להציץ בתקנון, גם אם התנאים על פניהם נראים ככאלו שנכללים בכל התחייבות לטרייד אין. אז היום כשיש לנו הכל ברשת, גם התקנון הזה נמצא שם ולפיו רכב בנזין שעבר בממוצע מעל 17K ק"מ בשנה, מוחרג מהתכנית הזו.

פורסם

לפותח השרשור, ממליץ לך לוותר על סוכנות המשנה בחיפה ולפנות לסוכנות המרכזית בתל אביב. שם בצעת את העסקה ושם גם יושבים האנשים שיכולים לקבל את ההחלטות.

×
×
  • תוכן חדש...