Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סביר להניח שאתה:

 

  1. מזיק לגימור של הג'אנט.
  2. מזיק לצמיגים שלך.
  3. פוגע בקלות בשכבת הלכה ( clearcoat) אשר מגנה על צבע הרכב.
  4. פוגע בידיים שלך.
  5. ואם נשמת חלקיקים ממנו אז גם פוגע באברים אחרים בצורה מזערית.

 

אבל חסכת 20-25 ש"ח שהם גם משהו.

 

בהצלחה

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בדילול של החומר לא קורה כלום.

יודעים מה?

אני עושה פרוייקט בשבילכם.

פעם בחודש אני מנקה את החישוקים עם הדבר הזה.

אני מתעד ומעלה לפה.

נראה מה יקרה בעוד שנה.

פורסם
בדילול של החומר לא קורה כלום.

יודעים מה?

אני עושה פרוייקט בשבילכם.

פעם בחודש אני מנקה את החישוקים עם הדבר הזה.

אני מתעד ומעלה לפה.

נראה מה יקרה בעוד שנה.

 

אם זה יתקלף לך בסוף עוד ידיחו אותך מהפורום עם כל התגובות כאלו :shock:

אבל אחלה גלגל הצלה בחרת למרוח את זה לעוד שנה :biglaugh:

הכל בצחוק כמובן.

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם

אוקיי ובהמשך לניסוי שלך אני בא עם שמפו מדולל לרכב ועם טכניקה מוריד יותר לכלוך ממך

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
בדילול של החומר לא קורה כלום.

יודעים מה?

אני עושה פרוייקט בשבילכם.

פעם בחודש אני מנקה את החישוקים עם הדבר הזה.

אני מתעד ומעלה לפה.

נראה מה יקרה בעוד שנה.

 

פעם בחודש לא אפקטיבי, אני שוטף פעם בשבוע/שבועיים.

 

בכול מקרה, בשביל לקנות חומר בכמה גרושים אני אישית לא הייתי לוקח את הסיכון, גלון של APC שמדולל ביחס של 1:10 מספק את כול הצרכים לחומרי ניקוי למשטחים כאלה או אחרים, מספיק בהחלט, ולא שווה את הסיכון הפוטנציאלי.

פורסם

לכלוך ברמה כזו ותוצאה כזו לא דורשים כלל חומר ניקוי.

ספוג ומברשת בלבד.

והרי לכם חסכון. אלא אם 8 דקות עבודה הם יסורים עבורכם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אתם לא מבינים את העניין.

לא מדובר כאן על חסכון בכסף, לא מדובר כאן על התבכיינות ולא מדובר כאן על שרשור סעד.

 

פשוט

מעניין אותי אם החומר הזה עושה את העבודה כמו החומרים היעודיים.

זה הכל.

 

אני לא מנקה את החישוקים כל יום וגם לא כל שבוע.

פעם בחודש זה מספיק לי ואם החומר הזה כשהוא מדולל לא עושה נזק - אז לחיים.

פורסם

אני חושב שאני מבין היטב.

בשביל 12 ש"ח על מכונית שהיא בליסינג ובכל זאת רוצים ג'אנט נקי בלי להזיע בחום הזה, קיבלת תמורה מעולה.

 

וכן, אין ספק שבחומרים ה"מיועדים" רק לרכב יש הרבה פלצנות ומחירים חזיריים. יתכן והדוגמא שלך ממחישה זאת בצורה קיצונית.

 

אנחנו, שטופי המוח והמורעלים, מבועתים מהמחשבה שמיקרון משכבת הלכה יפגע. סוג של קורבנות, ללא ספק.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני לפני 13 שנה הרסתי לחלוטין 4 גאנטים עם אותו החומר בדיוק!!!!! החומר הזה חזק מאד :twisted::twisted:

הייתי צריך לצבוע אותם מחדש ויצא מזעזע כי העיכול של הלכה לא היה אחיד והמשטח לא היה חלק

בקיצור, זה פשוט לא שווה את הסיכון!!

 

הישמרו על נפש ג'אנטכם:-):-) ופשוט אל תנסו את זה בבית!!!

פורסם

אתם עוד לא מבינים מה הפואנטה של פותח השרשור...הכל עניין של משמעות.

לי אישית ממש לא מענינות ההמלצות האלה על הסנט מוריץ, מצידי שישטוף את הג׳אנטים עם 100 אחוז סודה קאוסטית עם חליפת נשימה, זו בעיה שלו.

יש אנשים שהרכב חשוב ומשמעותי בשבילם מכדי לסכן אותו עד כדי כך ויש אנשים שזה להם כקליפת השום.

אם יהיה נזק לג׳אנט... אז הניסוי לא צלח, לא קרה דבר, נתקשר לליסינג נתלונן על בעיה ויחליפו.

יש אנשים שלא באמת מתעניינים בדיטיילינג ובתהליכי עבודה מסודרים... אני די בטוח שמי שמנקה ג׳אנטים עם סנט מוריץ בוודאי לא ישטוף את הרכב עם מגווירס או onr, ובטח שלא ייבש את הרכב עם מגבת של cg ולא יישם ווקס של קולינייט, זה על אותו משקל.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
גם בתמונה האחרונה שהעלת הגאנטים עדיין לא נקיים.

 

אוקיי ובהמשך לניסוי שלך אני בא עם שמפו מדולל לרכב ועם טכניקה מוריד יותר לכלוך ממך

 

התזה על החישוקים, המתנה של דקה ושטיפה עם מים.

בלי שפשוף ובלי להזיע.

אני מאמין שעם מברשת זה יהיה הרבה יותר טוב.

 

12345

פורסם

^

שמע, בתור איש חומרים אני ממש, אבל ממש לא ממליץ לך להשפריץ את החומר הזה על הצמיגים לאורך שנה.

אלא אם כן חברת הליסינג מחליפה לך 4 צמיגים בשנה.. :roll:

בהצלחה.

פורסם
אלון מה הקשר צמיגים?

2 -3 שפריצים על החישוק וזהו.

 

אתה רציני בשאלה שלך? הצמיגים שלך מכוסים בניילון בזמן הניקיון? או שמא אתה מוריד אותם מהגאנט ואז מנקה? החומר מגיע בתצורת תרסיס. כאשר מרסיסים אותו הוא מגיע גם לצמיג וגם למרכב עצמו שזה לא פחות גרוע.

 

יותר מזה, כל המשקעים אשר נוזלים לאחר כמה שניות לאיזה כיוון הם נוזלים? האם הם עוברים דרך החלק התחתון של הצמיג?

 

אתה יודע למה תמיד ממליצים לנקות ראשית את אזור הגלגלים ורק אחרי זה את המרכב?

 

מצרף לך סרטון של חומרי ייעודי (נטול חומרים אגרסיבים ובטוח לשימוש הרבה יותר מהמוצר שלך), שים לב לחלק התחתון של הצמיג.

http://www.youtube.com/watch?v=29uhUyfHiZ0 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

עריכה : "רשמת בהודעה הראשונה "מבלי לשפשף ומבלי להזיע" ועכשיו בחרת "לציין 2/3 שפריצים"

בעזרת 2/3 שפריצים אתה לא יכול להגיע ל70% מהג'אנט שלך. אתה פשוט לא יכול ולכן אתה חייב בהכרח לרסס הרבה יותר (מה שכנראה עשית).

לאחר שניקיתי את הגלגלים שלי אין ספור פעמים עם תרסיסים שונים למדתי שזה ארוך ודורש הרבה מאוד ריסוסים ולכן כיום אני עובד עם מרסס גינה ידני שנותן התזה טובה יותר מאשר התרסיס הרגיל.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:


×
×
  • תוכן חדש...