Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך צרבת את הרומים? דרך SP FLASH TOOL?

מקווה שלא סימנת את הPRELOADER...

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
איך צרבת את הרומים? דרך SP FLASH TOOL?

מקווה שלא סימנת את הPRELOADER...

 

צרבתי דרך Odin.

 

 

לא סימנתי שום דבר מעבר ל auto reboot.

 

לאחר הצריבה זה עבד טוב במשך יום.

 

 

 

תודה.

 

 

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה.

 

הטלפון הזה עדיין זרקו אצלי באותו מצב.

 

יש לי עוד גלאקסי S2 שעבד מצויין, אבל עכשיו נשבר לו המסך. זה מכשיר כבר קצת בלוי בן כ 3 שנים.

 

 

האם אפשר לפרק ממנו את הלוח אם, ולהעביר למכשיר השני (זה שמדובר השירשור) - שהוא חדש לגמרי?

 

חוץ מלהעביר פיזית את הלוח אם, איזה עוד פעולת צריך לבצע על מנת שזה יעבוד?

 

תודה.

 

 

פורסם
סתם שאלה מה דגם המכשיר במדוייק? יש לי תחושה שאתה צורב רומים של I9100 על I9100G.

או, אם המכשיר הגיע מארה"ב, זה יכול להיות איזשהו דגם אמריקאי/קנדי אקזוטי, כמו SGH-I997 או משהו (במיוחד אם אין לו מקש בית פיזי, אז זה כנראה הוא).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

זה מכשיר גלאקסי 2 I9100 זהה לאלו שנמכרים בארץ, עם כפתור בית פיזי.

 

בכל מקרה, לא מדובר בבריק, אלא ככל הנראה בבעית חומרה, כיוון שאחרי שהיה זרוק תקופה, ניסיתי להפעיל אותו, עבד כמה דקות (עדיין עם תקלת נעילת מסך) ואז שוב הפסיק לעבוד.

 

כל זה היה לפני חצי שנה.

 

עכשיו נשבר לי מסך בעוד מכשיר גלאקסי 2 (שנקנה בארץ ועבד טוב) , ואני רוצה להעביר את הבורד שלו למכשיר החדש (זה שמדובר בשירשור), כך שלפחות אחד מהם יהיה תקין.

 

האם אפשרי ומה צריך לעשות חוץ מהעברת בורד פיזית?

 

 

פורסם

אפשרי בהחלט. יותר פשוט להעביר את המסך של החדש לישן במקום השבור. אתה מקבל את אותו האפקט. גם העברת הבורד לפלאפון החדש אפשרית, אין פה התעסקות רבה. הבורד נשלף בשלמותו, מכשיר פשוט מאוד.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

החלפתי בורד, הכל תקין. כותב את ההודעה הזו מהטלפון המתוקן :o

 

מה שכן, הטלפון שהגיע מחו"ל אכן התגלה כממוחזר. הברד לא היה מחוזק עם ברגים, אמורים להיות שני ברגים, שניהם היו חסרים. וכמובן סימני פירוק נוספים ומדבקה של מעבדה על הבורד.

 

#&*%&!

 

 

×
×
  • תוכן חדש...