Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 206 כבר שנתיים (השבוע שנתיים. מזל טוב לנו)

כבר כשקניתי אותה הצבע בגג לא היה מושלם. זה אוטו שנצבע כולו ע"י הבעלים הקודם (בחאפריות שלא ברא השטן, לטעמי) והצבע בגג התחיל להתפוצץ. אבל ממש לא היה נורא כמו שזה נהיה עם הזמן אצלי. האוטו חונה כל הזמן בשמש. במשך כמה חודשים הייתי מקפיד ומכסה אותו, אבל הכיסוי התייבש והתחיל להיקרע אז עזבתי את זה.

בקיצור לפני כמה חודשים החלטתי שאני לא יכול לסבול את הגג במצב הזה יותר ואני אנסה לתקן, ושאם לא אצליח- זה בטח לא יהיה יותר מכוער.

 

אז נתחיל ב2 תמונות של הלפני:

 

z9z4.jpg

 

khi6.jpg

 

כמו שאתם רואים המצב קשה.

אז לקחתי נייר מים 600 והתחלתי לשייף כמו מניאק. ולשייף ולשייך ולשייף, ואחרי ארבעה ימים הגעתי לתוצאה הזו:

 

n7gl.jpg

 

meqj.jpg

 

הגעתי להבנה שאני לא אצליח יותר מזה, כי כבר בכמה נקודות רואים את הפח, ושכנראה זו לא הדרך.

הנה, רק שתבינו, ההבדל באותה נקודה, לפני ואחרי השיוף.

לפני:

 

vqf3.jpg

 

אחרי:

 

m8s4.jpg

 

ותמונה של הכל בסוף היום:

 

wa2x.jpg

 

עכשיו, זה היה באפריל, הפעם האחרונה שהיה לי קצת זמן פנוי. עכשיו שוב יש לי, אז אני רוצה לתקן את זה. האתמול שטפתי את האוטו וראיתי שזה החמיר מאז אפריל. הנה תמונה:

 

m850.jpg

 

עכשיו, זה שזה החמיר- זה כבר גרוע, אבל גרוע מכך- מכסה המנוע שלי נראה זוועה! וזה דבר שלא היה לפני שנתיים!

הנה תמונה של מכסה המנוע:

 

rh3k.jpg

 

דבר נוסף, ומדאיג לא פחות: הפיצוצים האלה התפשטו אל מעבר לתחומי הגג, ופלשו גם לקורות העליונות! כמו שאתם יכולים לראות 2 תמונות למעלה.

 

איך אני עוצר את הטירוף הזה?!

 

עכשיו, אני יודע שזה היה פוסט קצת היסטרי, אבל אני מאוד עצוב, כי אני מאוד אוהב את האוטו הזה, אבל איכשהו יוצא שכל פעם שאני מנסה לתקן משהו בו, אני מקלקל משהו אחר.

לדוגמא, רציתי להשחיר מחדש כל מיני דברים באוטו שפעם היו שחורים, ועכשיו הם אפור דהוי, אז התחלתי לצבוע את הפלסטיק שמפריד בין החלון הקדמי לאחורי, את ידיות הדלתות, ואת הפלסטיר שמכסה את המרזבים בגג.

 

התוצאה- נכון, הצבע שלהם עכשיו שחור, אבל בהכנת האוטו לצביעה, שמתי מסקינטייפ על הגבולות של החלק שאני רוצה לצבוע, ואז עיתונים לשאר האיזורים הסמוכים. אז מסתבר שעיתון (או לפחות, עמוד אחד של עיתון) זה לא מספיק להגן על הצבע של האוטו מפני ספריי שחור, אז יש לי רסס של נקודות על כמעט כל האוטו, ואמנם לא רואים, אבל מרגישים. בהחלט מרגישים. ואחרי שאתמול עשיתי וקס, העברתי את היד על הצבע וזה לא נעים כמו תמיד. מרגישים חספוס קל.

 

אז איך אני מתקן את זה? עברתי היום עם טרפנטין על כל הרסיסים שהיו על החלונות, וזה די הוריד אותם. אבל על הצבע אני מפחד לנסות טרפנטין. מה דעתכם? יעשה את העבודה בלי לז**ן לי את הצבע של האוטו?

 

 

ומה עושים לגבי הגג? ומכסה המנוע? והקורות העליונות?

לצבוע זה לא כל כך אופציה בשבילי כי הלכתי לקבל הצעת מחיר על הגג ומכסה המנוע, רציתי לצבוע אותן בשחור (מט או מבריק- לא יודע. מה דעתכם?) ובכך להימנע מצביעת כל האוטו, כי אם יצבעו לפי קוד הצבע יראו הבדלים מטורפים בכל האוטו, ואני לא רוצה את זה. בקיצור, ההצעה היא 900 שקלים. וזה יקר לי מדי. אז חשבתי לצבוע בעצמי. עם פחיות ספריי. מה דעתכם?

 

 

ולסיכום, אחרי החפירה האינסופית הזו באמצע הלילה, מה עושים?!

איך אני מתקן את הגג? איך אני מתקן את מכסה המנוע? איך אני מתקן את קורות האורך? איך אני מסיר את רסיסי הצבע המורגשים מהפח?

אם אני צובע את הרכב- האם את כולו? איך אפשר להוזיל עלויות? אם לא את כולו, אלא רק את מכסה המנוע והגג- מה עם הקורות? והאם לצבוע לבד? ובאיזה צבע?

 

המון שאלות, המון מלל, נקווה שלפחות שלושה מטורפים מספיק שיקראו הכל, לפחות שניים שיגיבו, ולפחות אחד שגם יענה תשובה מועילה.

 

תודה רבה לכולכם, ובברכת לילה טוב ושהצבע תמיד יהיה כמו ביום שיצא מהמפעל,

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

קודם כל תרגע,

תשתה קצת מים ותנשום.

בסה"כ מדובר על שכבת הציפוי של הצבע [סוג של לכה] שבפיג'ו לא ממש השקיעו ואחרי כמה שנים מתחיל להתקלף ולהתפוצץ ויש בועות וכל מה שאתה כבר מכיר,

 

אם זה ממש ממש מפריע לך תלך לצבעי ובקש הצעת מחיר .

לדעתי האישית אם זה כל כך מפריע לך זה שווה את ההשקעה ואת השקט.

 

בכל מקרה אל תצבע עם פחיות צבע כי זה רק יעשה יותר גרוע ! [הצבע יתייבש ויקבל הרגשה מאוד גבשושית ולא נעימה וגם יתקלף].

 

[אני נשארתי עם הפיצוצים, יותר חשוב לי המצב המכני של הרכב ].

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אין לך יותר מידי בררות, לך לפחח.

גם אם היה לך טיפת ידע והיית רוצה לצבוע לבד לדעתי המחיר היה מגיע ל 500 +- שקל.

ההצעה של 900 ש"ח נשמע מחיר מעולה.

 

ממליץ לך לבצע צביעה בהקדם,יש לך חלקי פח חסופים = חלודה.

פורסם

באמת קצת נסחפת.

 

קודם כל, אם היית שואל לפני ששייפת את הגג אז כנראה שהייתי יכול להפנות אותך למוצר שמתיימר לחדש את הלכה. מוצר חדש בארץ, עדיין לא ראיתי במו עיניי את התוצאות שהוא מספק, אבל בתמונות הוא נראה טוב. עכשיו זה כבר לא משנה, שייפת את כל שכבת הלכה והרסת הכל.

 

האופציות שלך בגדול הן:

 

1. צביעה של הגג ומכסה המנוע אצל פחח - סדר גודל של 1000-2000 ש"ח, תלוי בטיב העבודה שאתה רוצה.

2. צביעה עצמאית של הגג עם ספריי צבע. סדר גודל של 500 ש"ח ואם יש לך יד טובה התוצאה תתקרב לתוצאה שיתן לך פחח בינוני מינוס.

3. מדבקת קרבון על כל הגג ומכסה המנוע. לא זוכר מחירים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
באמת קצת נסחפת.

 

קודם כל, אם היית שואל לפני ששייפת את הגג אז כנראה שהייתי יכול להפנות אותך למוצר שמתיימר לחדש את הלכה. מוצר חדש בארץ, עדיין לא ראיתי במו עיניי את התוצאות שהוא מספק, אבל בתמונות הוא נראה טוב. עכשיו זה כבר לא משנה, שייפת את כל שכבת הלכה והרסת הכל.

 

האופציות שלך בגדול הן:

 

1. צביעה של הגג ומכסה המנוע אצל פחח - סדר גודל של 1000-2000 ש"ח, תלוי בטיב העבודה שאתה רוצה.

2. צביעה עצמאית של הגג עם ספריי צבע. סדר גודל של 500 ש"ח ואם יש לך יד טובה התוצאה תתקרב לתוצאה שיתן לך פחח בינוני מינוס.

3. מדבקת קרבון על כל הגג ומכסה המנוע. לא זוכר מחירים.

מדבקת ויניל דורשת צבע בצע טוב, פה הצבע במצב גרוע ++.

על איזה מוצר מדובר שמחדש את הלקה?אשמח לשמוע.

פורסם

בעלות זניחה של כ150 ש"ח, אתה יכול לנסות לבצע את העבודה לבד.

 

פרוייקט שנעשה לפני כשנה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=432053

 

ואם לא יילך? אז תקח את ההצעה של ה900 ש"ח.

 

תגייס חבר, ארגז בירות והרבה זמן פנוי (חופש מהלימודים), בגדי עבודה ומצלמה לצלם את התהליך!

בהצלחה.

פורסם
בעלות זניחה של כ150 ש"ח, אתה יכול לנסות לבצע את העבודה לבד.

 

פרוייקט שנעשה לפני כשנה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=432053

 

ואם לא יילך? אז תקח את ההצעה של ה900 ש"ח.

 

תגייס חבר, ארגז בירות והרבה זמן פנוי (חופש מהלימודים), בגדי עבודה ומצלמה לצלם את התהליך!

בהצלחה.

אני דיי בטוח שלמכסה מנוע + גג הוא יצטרך לפחות 3 ספריי צבע ו 3 ספריי לקה אם לא יותר.

פורסם

תודה על התגובות חברים.

לגבי מדבקת קרבון- באמת הבנתי שצריך שהצבע יהיה תקין. לא במצב טוב- אבל בטח לא שיש מתכת חשופה.

אז מה לגבי צביעה בספריי של פריימר, שיוף והחלקה, ועל זה להדביק קרבון? מי יודע מחירים? כל מה שמצאתי באיביי זה למדבקות קטנות מדי ואז אצטרך לחבר אותן על הגג ויראו את התפר. אני רוצה מדבקה בגודל שיכסה את כל הגג בחתיכה אחת.

 

לגבי צביעה- הפחח של ה900 ש"ח אמר לי שאם אני רוצה- אני מוזמן לנסות בעצמי- ואם לא הלך, לחזור אליו, לשלם 900 שקל והוא יצבע. אולי מישהו מכיר אותו ויודע לחוות דעתו על האיכות? "ד ר פחחות וצבע", רחוב היובלים 18 הוד השרון.

 

אם אני צובע בעצמי- צבע מקורי של הרכב או שחור?

אם צבע מקורי- מה לעשות ע"מ שלא יראו הבדלים משמעותיים?

אם שחור- מט או מבריק?

 

ומה לגבי שאר השאלות? על רסיסי הצבע, הטרפנטין וכאלה?

 

תודה

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

תעשה ניסיון על הגג או על מכסה המנוע. אם התוצאה תספק אותך אתה יכול להמשיך לכל הרכב כך שלא יהיו הבדלי צבעים.

אם תמשיך לכל הרכב אתה תפטר גם מרסיסי הצבע, רק אם תעשה הכנה טובה ותשייף טוב.

ובאותה נשימה תוכל לחדש את הצבע לכל הפלסטיקים החיצוניים.

פורסם

אני הדבקתי קרבון על לכה מתקלפת אין בעיה עם זה.

יותר מזה הקרבון נדבק כ"כ חזק שהייתי צריך להשתמש בטינר כדי להוריד את השאריות דבק מהצבע.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

קרבון באמת נראה לי כמו אחלה פיתרון. אבל נראה לי שבכל זאת ארסס צבע בסיס לפני ההדבקה. הרי נזק זה לא יגרום, אז במקרה הגרוע זה לא נתן כלום, במקרה הטוב זה קנה לי עוד כמה שנים לפני שהחלודה תגיע לרכב...

 

מה דעתכם?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

לא חייבים צבע במצב תקין לפני הדבקת הקרבון. כן צריך לוודא שפני השטח לא מתקלפים, מה שאדון X מטוס כבר עשה.

אם לא שפשפת את הצבע אל מתחת לשכבת צבע הבסיס אז אין חשש ממשי מחלודה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מציע לך להתחיל לקלף את אזור הלקה עם נייר מים קצת יותר גס שלא ישארו המון סימנים לבנים,אחר כך תעבור עם טינר ותנקה את השאריות.

 

בשלב הבא תצבע בצבע פריימיר תעשה פוליש עדין ותדביק ויניל.

דרך אגב חבר שלי עם אותו בעיה כמו שלך הלך לאיזה פחח ערבי וצבע לו את מכסה המנוע ב 150 ש"ח.

פורסם

צביקה- כמו שאתה יכול לראות בתמונה, כן הגעתי מעבר לשכבת הבסיס לדעתי...

 

 

 

meqj.jpg

 

 

 

אז לשייף עוד עד שהכל חלק? או שאין צורך?

 

שגיא- חובה פוליש?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
×
×
  • תוכן חדש...