Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי יוגב,

 

אחת המערכות עם הרכיבים שגורמים להזיל ריר ושאני מוכן להגיע לדרום ישירות רק כדי להאזין לה לכשתסיים את הכל.

 

רק שאלה-האם במהלך ההתקנה המתקין המסתורי הזה לחש/אמר/צעק אי אלו משפטים משונים בעלי ניב מזרחי פרימיטיבי לא מובן בעליל? אם כן-זכית! :lol: מתקין בהחלט אחד ומיוחד. :inlove:

 

יוגב- אל תפסח על דבר בכל הקשור לנפחים,זויות וכיוונים נכונים.

 

שא ברכה והנאה ממערכת החלומות הזאת.

 

ליאור

פורסם

תתחדש .... כייף לראות מתקין מקצועי שיש לו כבוד למקצוע

 

מפרגן לישראל מכל הלב

 

לצערי אין הרבה מתקינים כמוך

פורסם

קומפוננטים האלה לעומת הפוקל בריליום זה כמו שני קווים מקבילים שלעולם לא ייפגשו. אין פלא שאתה מרגיש שינוי מהותי.

תתחדש, סט מעניין בהחלט.

פורסם

תודה על הפירגון חברים ..

ארזה-נזרקו לאויר כמה סילסולים בעלי ניב מזרחי ..

המקינטוש נמכר בצער רעב

היום יגיעו הקורות אחרי שישראל עמל קשות עליהן

תמונות יעלו בערב

שבוע טוב

pioneer.p99

genesis dual mono/genesis four Channel

dynaudio esotar 2 - 3way

genesis miniblock/genesis audiophile

פורסם

שזה יהיה מוכן אני וליאור בדרך לשמוע.

תתחדש אחלה סט אפ.

הייתי שוקל לאוסיף ליין דרייבר של טרו כי הפראוט של הפיוניר על הפנים, זה גם אחת הסיבות שמכרתי את שלי.

HU:Grunding GX3800 ,Amp Speakers :Ausidon.Vrx 4.300 SUB:Hertz es 300 old MidBass:Carwales CL6.5 3L MidRange:Carwales CL 3  Tweeter:  Carwales CL1+RIbbon amt

פורסם

אחלה ציוד!

תתחדש.

אני לא הייתי משווה את דינאודיו לפוקל. אופי הצליל די שונה.

מקווה לשמוע את המערכת מתישהו.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

×
×
  • תוכן חדש...