Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, אני צריך המלצה לקיט קוילאוברים לאיביזה קופרה 2008 ואיפה יש מקום אמין באזור המרכז לשיפורי התנהגות למינהם?

 

תודה מראש על העזרה

פורסם
אוקיי, אני צריך המלצה לקיט קוילאוברים לאיביזה קופרה 2008 ואיפה יש מקום אמין באזור המרכז לשיפורי התנהגות למינהם?

 

תודה מראש על העזרה

 

דבר איתי בפרטי, אני יעזור לך בהכל.

פורסם

אני בזמנו הרכבתי על הקופרה שלי קוילאוברים של V-MAXX בסדנה של E&A.

אחלה קיט באחלה מחיר. ההתנהגות משתפרת פלאים ובצורה מפתיעה - הקופרה נהיית נוחה יותר.

פורסם
אני בזמנו הרכבתי על הקופרה שלי קוילאוברים של V-MAXX בסדנה של E&A.

אחלה קיט באחלה מחיר. ההתנהגות משתפרת פלאים ובצורה מפתיעה - הקופרה נהיית נוחה יותר.

 

נוחה יותר, אוחזת יותר וכיפית יותר.

 

א-ב-ל, הם הרעישו כאילו אין מחר וזה לא היה כיף.

 

הייתי שם עיני לכיוון WEITEC / KW / בילשטיין.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

שיפור ההתנהגות הטוב ביותר לאיביזה הוא סט אנטירולים שמפחית דרמטית את הנטיה לתת היגוי.

 

יש כמה מקומות בהם ניתן להשיג סטים איכותיים, e@a, top rpm, pit stop ואוטוסטור.

פורסם

פיליפ, אתה בטוח יודע מה הבעיות של הרכבים האלה, ואתה אני מאמין יודע אך לפתור חלק מהם.

ולא רק המקומות האלה מוכרים, יש עוד.

פורסם
נוחה יותר, אוחזת יותר וכיפית יותר.

 

א-ב-ל, הם הרעישו כאילו אין מחר וזה לא היה כיף.

 

הייתי שם עיני לכיוון WEITEC / KW / בילשטיין.

 

ברור שיש סטים טובים מהסט הזה של V-MAXX אבל הכל שאלה של תקציב.

בהשקעה לא גדולה הם נותנים תמורה טובה מאד, הם הרעישו רק בעומס חריג... :wink:

×
×
  • תוכן חדש...