Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מתעניין בלוחיות ממונאקו, למי שמכיר - לוחית עם רקע לבן ו4 תווים שכתובים בכחול.

הבעיה היא שאין איפה להשיג אחת כזאת מהשנים האחרונות

פורסם

טוב לראות שיש אנשים שאוהבים לוחיות :)

 

הנה האוסף הצנוע שלי

 

הכי יקרות לי זה 5432 - ליטא סובייטית

18075 - סומלילנד

 

2048980.jpg

פוסט עם כל הלוחיות היפות http://bit.ly/1w7byAl

מנהל קבוצת "לוחיות רישוי יפות" בפייסבוק

זה חתיכת פריק שואו מה שהולך פה
פורסם
מאיפה אתה מוצא את כל הלוחיות האלו, אם אפשר לשאול?

 

הוא מפרק ממכוניות ישנות שמקבלות מספר חדש:wink:

שלמה דן גדרון

פורסם

נימרוד, יש סיפור כלשהו מאחורי לוחית של SFOR 377 של כוחות השלום בבוסניה והרצגובינה?

פוסט עם כל הלוחיות היפות http://bit.ly/1w7byAl

מנהל קבוצת "לוחיות רישוי יפות" בפייסבוק

זה חתיכת פריק שואו מה שהולך פה
פורסם

את הלוחית החלפתי לפני יותר מעשור עם מישהו ששירת שם.

 

בשנת 1998 התחילו להטביע לוחיות ישראליות עם דמוי euroband שזה הפס הכחול עם הדגל ואותיות המדינה. זה הפך את הלוחית הישראלית למבוקשת מאוד אצל אספנים בחו"ל, ואני הייתי ספק יחיד... הייתי בקשר עם כמה מגרשי גרוטאות בארץ ועברתי מדי פעם לאסוף שלל. במשך כמה שנים עשיתי החלפות מעולות תמורת הלוחיות הישראליות הרגילות האלה - ה SFOR היא אחת מהן.

 

נמרוד

פורסם

בשנת 1998 התחילו להטביע לוחיות ישראליות עם דמוי euroband שזה הפס הכחול עם הדגל ואותיות המדינה. זה הפך את הלוחית הישראלית למבוקשת מאוד אצל אספנים בחו"ל, ואני הייתי ספק יחיד... הייתי בקשר עם כמה מגרשי גרוטאות בארץ ועברתי מדי פעם לאסוף שלל. במשך כמה שנים עשיתי החלפות מעולות תמורת הלוחיות הישראליות הרגילות האלה - ה SFOR היא אחת מהן.

 

נמרוד

 

עוררת את סקרנותי וגרמת לי להיכנס ל eBay לראות באיזה מחירים לוחיות רישוי נמכרות.

בהתחלה הגעתי לכאן: http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=license+plate&_pgn=2&_skc=50&rt=nc

יש כאן אין סוף אפשרויות, הסכומים לא יעשו את המוכרים עשירים, גן עדן לאספנים.

 

ואז חיפשתי לוחיות ישראליות והגעתי לכאן: http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=license+plate&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=israel+license+plate&_sacat=0

גם כאן יש היצע וכצפוי הישראלים יותר גרידים, המחירים שדורשים עבור לוחיות ישראליות גבוהים יותר מהאחרים.

 

ואז נכנסתי לאחד המוכרים שנראה לי בעל כמות פריטי אספנות אדירה ונתקלתי בחוברות פורנו משנות ה70 :lol:

http://www.ebay.com/itm/israel-Hebrew-vintage-erotic-bool-magazine-1976-/120858615487?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c23bc1ebf

http://www.ebay.com/itm/israel-Hebrew-vintage-erotic-bool-magazine-1977-/110823894100?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19cd9e6c54

הסתדרו כאן יפה גם לפני שהיה אינטרנט :wink:

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז


×
×
  • תוכן חדש...