Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נמרוד עדיין מחכות עבורך 2 לוחיות אחד של המפלץ לפני אספנות ואחד של הגרמניה לפני הטסט...

 

תגיד שאתה בא ואביא אותם למפגש בשישי בטוביה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
נמרוד עדיין מחכות עבורך 2 לוחיות אחד של המפלץ לפני אספנות ואחד של הגרמניה לפני הטסט...

 

תגיד שאתה בא ואביא אותם למפגש בשישי בטוביה-רן

 

אם הוא לא יגיע, אני יכולה לסייע ולקחת אותן עבורו והוא יאסוף אותן מבקעת אונו.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בבקשה:

וואו! אין לי מילים, פשוט וואו! אוסף מרשים מאוד, כשאני רואה אותו האוסף שלי מרגיש קטן ועלוב :oops:

לא נורא, אני אוסף רק 4 שנים בערך, יש לי עוד זמן :-D

פורסם

איני אוסף לוחיות רישוי באופן פרטני. אבל הם חלק מהרכבים שברשותי -

 

ראשית רישוי לוחית מעניינת מותקנת על אופניים עם מנוע עזר שברשותי. הלוחית הונפקה/יוצרה בשנת 1948 בקירוב. קיבלתי את המנוע שאליו מחובר מס' הרישוי לפני למעלה מעשור, מן היד הראשונה (שאז היה בן למעלה בן 90 ונפטר מאז) שסיפר לי כי קיבל את המנוע (מנוע גרמני בשם REX) ממכר שהביא לו אותו מגרמניה בכדי לחסוך לו את הנסיעה מגבעתיים לרחוב אלנבי בת"א מידי יום באופניים הדורשות לדווש כל הדרך.

 

הוא סיפר כי שוטר בריטי עצר אותו יום אחד עת נסע על אופניו ודרש ממנו להנפיק רישיון רכב לאופניים וכן לקבל בעצמו רישיון נהיגה. וכך הוא עשה.

 

ולהלן תמונה -

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=345827&stc=1&d=1373443067

PICT0001.JPG

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

עוד לוחית רישוי מעניינת (בכל מקרה אותי :-o ) היא של גיפ מודל 1978 שנמצא ברשותי ועשה עליה בסוף שנות ה-70 מניו יורק.

 

ולהלן תמונה של לוחית הרישוי המקורית -

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=345828&stc=1&d=1373443231

20130518_0911434.jpg

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

נמרוד, האוסף מדהים ויפה!

תודה על השיתוף.

 

יהיה מעניין כשיוחאי שנער (A110 בשם המשתמש, אאל"ט) יכנס לפה, האם יצליח לחדש לך פרטים על לוחיות הרישוי הישראליות או לא...

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם

נמרוד, באוסף הישראלי שלך, חסרה לי לוחית של "מכונה ניידת", כלומר - המספר עם הרקע השחור שישנו על הטרקטורים וכן לוחית אפורה, של מכונית מירוץ.

אלו שתי לוחיות אני חושב שהן "פשוטות" בשביל אספן כמוך, ותקן אותי אם אני טועה, או לחילופין, לא ראיתי אותן באוסף...

 

למען הסר ספק, אני ממש לא בא להקניט. פשוט היום הלכתי לעשות מספר רישוי לדוכסית שלי, ועל הקיר היה להם מיצג שלם של לוחיות, ומייד נזכרתי בשרשור הזה ואמרתי לעצמי שאני חייב לבדוק...

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם
נמרוד, באוסף הישראלי שלך, חסרה לי לוחית של "מכונה ניידת",

 

..

הציטוט שהעלתי הוא משרשור משנת 2007 , ולא כולל את כל הלוחיות.

 

כדי שתנוח דעתך:

20130710_174805-1_zpsbfff74bf.jpg

 

הקיר הישראלי כיום:

20130710_174736_zpsacadc512.jpg

 

שתי לוחיות שקיבלתי לאחרונה, שמעולם לא נעשה בהן שימוש:

20130710_174831_zpsb9cb20ae.jpg

 

נמרוד

פורסם
הציטוט שהעלתי הוא משרשור משנת 2007 , ולא כולל את כל הלוחיות.

 

כדי שתנוח דעתך:

 

עדיין לא נחה דעתי...

לוחית משטרה צבאית?

:p

 

ד"א, הלוחיות החדשות האלו, איך לעזאזל הן נשמרו כ"כ הרבה שנים???

 

ושאלה נוספת...

הגיעה לידי לוחית הרישוי המקורית של הרובר שלי, כך שאני מחזיק ברשותי שלושה סטים של מספרים שלה (נו טוב, רק שניים וחצי).

לוחית הרישוי היתה צבועה בכתום במקור, ובשלב מסויים בחייה מישהו מרח עליה צבע צהוב.

היום הלוחית הזאת מונחת מאחור, מתחת לחלון האחורי.

כעת שנאלת השאלה האם יש לך מושג איך להוריד את הצבע הצהוב?

לחילופין, מה מספר הצבע הכתום של לוחיות הרישוי?

זאת היות ואני שוקל להשתמש במסיר צבע, להסיר את כל הצבע מהלוחית, ולצבוע אותה מחדש בצבע כתום...

 

כמובן שאשמח לקבל ממך גם רעיון אחר בנושא.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

נודניק.....

20130710_193922_zps78d65ca5.jpg

 

8)

 

לא הייתי נוגע בלוחית הצבועה כי היא משקפת היסטוריה מוטורית אוטנטית ישראלית.

 

לאלו שעוד לא נולדו אז, פעם לוחית היתה דבר יקר, ולוחית חדשה עשו רק כשהישנה אבדה או הושמדה לגמרי. אם סתם הצבע דהה או התקלף, היה בכל מכון טסטים צבע עם פחית צבע כתום, פחית צבע שחור ושתי מברשות שהיה צובע מחדש את הלוחית באופן די חובבני.

בשנת 1971, כשעברו ללוחיות צהובות, פשוט צבעו עם מברשת את הכתומות לצהוב.

 

עכשיו חידה. מי יודע למה עברו מלוחיות כתומות לצהובות?

 

נמרוד

פורסם

מסתבר שהשרשורים העוסקים בנושא מחכימים חלק מחברי הפורום :grin:

באותה שנה החל השימוש במצלמות רמזור, אשר לא קלטו את הלוחית הכתובה, לכן עברו ללוחית צהובה

 

עריכה- יש גם אישור מאת פרשנינו לענייני לוחיות :lol:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
נודניק.....

 

לא הייתי נוגע בלוחית הצבועה כי היא משקפת היסטוריה מוטורית אוטנטית ישראלית.

 

עכשיו חידה. מי יודע למה עברו מלוחיות כתומות לצהובות?

 

נמרוד

 

בשרשור של פתרון החידה, כפי שכתבו לעיל, נכתב כי בשנת 58 ביטלו את האותיות.

כלומר, לפי החישוב שלי, לרובר שלי היה מספר קודם לפני המספר הנוכחי שלה...

יש איזו דרך לדעת מה הוא היה?

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

ושאלה קצת יותר רחוקה. מדוע הלוחיות עם אותיות תחיליות (ת - ים - ח ) הגיעו במגוון צבעים ? למה ישנן לוחיות עם אותה התחילית שצבועות בצבעים שונים?

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

אני לא מגדיר את עצמי כאספן של לוחות רישוי .

אבל יש לי כמה וכמה תלויות כקישוט על קורות התקרה בחניה שלי בבית.

רובן ישנות ושייכות לרכבים שהיו במשפחה או אצל חברים.

הראשונה APP היתה לוח הרישוי שהיה של הקדילאק של אבי כשבאה ארצה בשנות החמישים.

P1130757.JPG

P1130756.JPG

P1130755.JPG

P1130754.JPG

P1130753.JPG

P1130752.JPG

P1130751.JPG

P1130750.JPG

שלמה דן גדרון


×
×
  • תוכן חדש...