Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

 

היום שילמתי 3100 ש״ח עבור החלפת רפידות וצלחות מקוריים במוסך סקודה.

 

.הסכום נראה לי גבוה מדי. האם אני צודק?

 

תודה.

פורסם

מחיר מטורף מאוד עבור צלחות ורפידות קדמיות!.

 

היה עדיף להרכיב צלחות תחליפיות+ רפידות תחליפות מאיכות טובה, היה עולה רבע ממה ששילמת.

פורסם
מחיר מטורף מאוד עבור צלחות ורפידות קדמיות!.

 

היה עדיף להרכיב צלחות תחליפיות+ רפידות תחליפות מאיכות טובה, היה עולה רבע ממה ששילמת.

 

גם אחוריות! מצטער על הניסוח המטעה. איך משתנה עתה תשובתך?

 

תודה.

פורסם

אני חושב שמשתנה מ"מטורף" ל"גבוה למדי".

אין כמעט מה לפרק בשביל החלקים האלה (גלגלים וקאליפר). שעה צריכה להספיק כדי להחליף את הצלחות והרפידות בכל הגלגלים בלי לחץ.

 

המוסכים גובים מחיר מופקע לחלקים (הן מקוריים והן תחליפיים) בנוסף לשעתון עבודה שגם הוא לא זול.

פורסם

תבדוק בחשבונית, אם עבודה חייבו אותך בין 650 ל 800 שח והשאר זה חלקים מקוריים ומעמ אז המחיר תקין, זא החלקים עצמם יקרים אבל אין ברירה, אם היית דורש תחליפי( אם אפשר) המחיר היה נמוך יותר.

 

בקיצור החלקים המקוריים המחיר שלהם שחיטה ברכבים האלה ולכן רשמתי שאין ברירה אם אתה רוצה מקורי.

פורסם

חברים זה לא גבוהה למוסך מורשה, אך גם לא זול!

אני בעל סקודה אוקטביה 2008,החלפתי לפני חודשיים 4 צלחות ו4 רפידות.

4 רפידות של חברה בשם רמסה וצלחות של ברמבו, הצלחות הקידמיות מאווררות ואחוריות רגילות.

רפידות + צלחות אחורה וקדימה עולות 1900 ש"ח כולל מע"מ מקורי.

אני שילמתי 800 ש"ח על כל החלקים (תחליפי) ללא עבודה.

כל אחד עושה את החשבון שלו איפה הוא מטפל ובאיזה חלפים.

 

וכן לדעתי זה יקר מאוד לשלם על כל העניין 3K.

גודשת מאיטליה...:twisted:

פורסם

" כן לדעתי זה יקר מאוד לשלם על כל העניין 3K..." - גם לדעתי המחיר מוגזם. זה מוסך שלא היה רואה אותי יותר!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...