Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברשותי שברולט קוואליר שנת 2000.

רציתי בבקשה לדעת מה הקיבולת שמן של הרכב (כולל פילטר שמן).

אני משתמש היום בשמן 10W40 נתקלתי בכמה בעלי קוואליר שנוהגים למלא 5W30, איזה שמן מומלץ יותר?

תודה והמשך יום טוב.

פורסם

3.8 ליטר.

 

אם כבר אתה משתמש ב10W40 והכל תקין תשאר אתו.

 

אני בשתי הקאוואלירים משתמש ב 5W30 ואין בעיות חריגות.

 

במנועי ה OHV ברגע שמתמשים ב10W40 ועוברים ל 5W30 משום מה זה גורם לבעיות במותחן של שרשרת התזמון.

 

מוזר אבל קורה,המותחן לא מקבל מספיק שמן ומתפרק.

 

תשתמש ב 10W40 איכותי ונגמר הסיפור.

 

אתה לא רוצה תחלק הזה שדיברתי אתך?

פורסם

תודה אח שלי ...

אני רוצה אני אדבר איתך אולי השבוע אני יקפוץ...

אני משתמש רק בחלקים מקוריים וגם את שמן רק מקורי של AC DELCO..

לכל המכוניות של ההורים של אשתי אני עושה טיפול 10000 לבד, רק באוטו שלי לא..

נראה לי שהגיע הזמן..סתם הייתי מתעצל בגלל המיקום של הפילטר שמן שיותר נח להחליף אותו על ליפט ושהגלגל הקדמי ימני בחוץ...

פורסם

תעלה גלגל אחד על המדרכה,תכנס מתחת לרכב,תקח אתך מפתח לפילטר ותפתח אותו.

 

אני יצא לי כמה פעמים לפתוח אותו מלמטה וזה לא אסון.

 

פילטר מקורי עולה 50 כולל מע"מ.

 

 

כמה ק"מ אתה?

פורסם

119000...

כן אני יעשה את לבד הפעם...יש לי הכל בבית בוקים, מפתחות כלים ג'קים אם זה אין בעיה...

הפילטר שמן אצלך לא ממוקם כמו אצלי אבל..

מאיפה את קונה חלקים מקוריים.?

פורסם

איך ככה שאין לכם חנויות חלפים בעיר?

 

אצלנו בב"ש יש 3 או 4, אחד ליד השני, כל חלק שתרצה בכל צורה ובכל חברה אפשר לקנות במקום, ואם חסר, יום-יומיים זה מגיע אליהם.

 

מקסים טוב לדעת מה שאמרת על השמן.

אצלי 95', משמע OHV, ושמים בו קבוע 10W40.

גם אצלי שם מה שאפשר ACDELCO, החלפים שלהם בסדר גמור. (רק פעם אחת נסדק בידוד של פלאג אחד, ולכן רק בהאצות חזקות היה מכות מהמנוע, וגם בעמידה המנוע היה רועד קצת).

פורסם

אגב,אחת הגדולות של המנוע של הקאוואליר הוא שבמידה ונקרעה שרשרת/התפרק מותחן המנוע מפסיק לעבוד ואין נזק לשסתומים ולמכלולים פנימיים.

פשוט נכבה המנוע.

 

במודלים החדשים יותר 2.2 אקו-טק אם נקרעת שרשרת - הלכו להם לרוב 16 שסתומים יקרים במיוחד :shock:.

 

לקראת ה200,000 אני אחליף עצמאית בתור טיפול מנע את השרשרת ואת המותחן כדי לא להיות מופתע.

פורסם
פלאגים מתי?

פילטר אוויר החלפת?

פילטר דלק?

 

פלאגים עשיתי ב80 אלף שקניתי את האוטו,מקוריים כמובן,אצלנו בקוואליר לפי ספר רכב מומלץ להחליף כל 80.

פילטר אוויר אני מחליף כל 10000.

פילטר דלק גם החלפתי שקניתי את האוטו ב80 אלף.

פורסם

פילטר דלק זה לא קריטי, 80KKM זה סבבה.

 

מקסים, לי הלך במשפחה מנוע OHV, אמרו שבגלל חוסר שימון (וזה נראה לי מחלה שלהם). (פשוט נתפס לאחי באמצע הרמזור).

 

בטיפול הבא אני יבקש שינקו לי את הקרטר ואת המשאבה ומה שאפשר, למה לפעמים הנורת שמן האדומה נדלקת לי, ויש שמן.

אם כבר הזכרתי את זה, בספר רכב רשום שאחרי עצירות חזקות הנורה תידלק.

עכשיו קרה לי כמה פעמים שהיא נדלקה ולא הייתה בלימה אגרסיבית כל כך (לא נעילת גלגלים), מה גם שהיא נדלקת רק בסרק.

 

(לגבי כל הרעיות של הOHV, נראלי לאמריקאים לא היה כוח לתכנן מנוע, פשוט חתכו לחצי מנוע 4.6L V8

×
×
  • תוכן חדש...