Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ג'טה חדשה , 2013 , אני איתה רק כחודשיים על הכביש , אולי גג 3 חודשים , ואכן גם אצלי יש את הבעיה הזאת , יש לי את אותו הרעש המתכתי במיוחד כאשר אני מאט לפני עליה על באמפר והאצה קלה אחרי הירידה ממנו , הרעש מופיעה יותר כאשר אני כבר יורד מהבאמפר .

עוד דבר ששמתי לב , יש לי רעש מסוג קצת אחר , זה כאשר אני מחנה את הרכב בחנייה כלשהי ואני נוסע ברוורס , כמובן שכאשר אני עושה זאת אני כמה פעמים לוחץ על דוושת הבלם בכדי לא להתקרב\לפגוע ברכבים אחרים , וכאשר בדיוק אני לוחץ על דוושת הבלם כאשר אני ברוורס אני שומע רעש מתכתי אבל יותר מדוייק ויותר חזק מאשר במקרה הראשון , הרעש הוא כאילו ממש נותנים מכה אחת ויחידה עם פטיש בברזל .

 

יש לי חבר שיש לו גולף דור 6 שנקנה גם חדש מהחנות בערך לפני שנה-שנתיים ושאלתי אותו האם הוא יודע משהו על הרעשים האלו ברכבים האלו או שגם לו יש את אותו הרעש , והוא אמר לי שזה בסדר , שאלו רעשים מתיבת ה-DSG ופשוט צריכים להתרגל לזה ואין בזה שום דבר נורא .

 

עכשיו , אני לא יודע עד כמה זה נכון מה שהוא אמר לי ובכלל עד כמה גם אצלו הצליל דומה לשלי (אולי הצליל שונה) , אני לא יודע מה לעשות .

 

מה אתם ממליצים לי , האם לפנות למוסך צ'מפיון ולזמן טור שיבדקו את זה ובמידה אם צריך יטפלו בזה ?? , או שזה בסדר ופשוט צריך באמת רק להתרגל לצלילים האלו ?

 

לא כל כך גם בא לי לבקר במוסך , כי הרבה פעמים מתקנים משהו אחד (אם בכלל מתקנים) ונהרס פתאום משהו אחר .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

×
×
  • תוכן חדש...