Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי דו"ח על תמרור עצור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בשעות הערב כשחזרתי מהעבודה הגעתי לצומת בעיר שלי, צומת שאני עובר בה כל יום ובכל פעם עוצר בה לא בגלל שהחוק מחייב אלא בגלל שהיא באמת מסוכנת. נתחיל מזה שתמרור העצור מסובב ימינה ורק כשמגיעים אליו ומסובבים את הראש ימינה אפשר לראות את תמרור העצור (רואים שיש תמרור, פשוט לא רואים את העצור) בקיצור, אחרי שיצאתי מהצומת עוצר שוטר ושואל למה לא עצרתי. לטענתי אמרתי לו שעצרתי וכולי' אבל הוא בשלו כנראה היה נעול לסיים את הפנקס. אחרי שהוא לקח את הרישיון הוא מסתכל ואומר לי שאני בחור טוב על זה שאין כלל עבר (7 שנים על הכביש ואין לי כלום אפילו לא אזהרה) אני התעקשתי על שלי ואמרתי לו שעצרתי. בסופו של דבר הוא רשם את הדו"ח. עכשיו מה עושים? הבנתי שבבית משפט זה מילה שלי מול מילה שלו. אני יצלם גם את הצומת עם התמרור שמסובב ויגש עם זה למשפט. אני בטוח שאני יצא זכאי אבל על כל מקרה, אני ישמח לעצות וכו', תודה

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צריך מצלמה נגד שקרן כמהו, יש הרבה שרשורים על מצב כמו שלך. אני למדתי מהם והזמנתי אחת מקווה ויבוא היום שאני יכופף אחד.

פורסם

אחרי היום אני בטוח שברכב שלי אני יתקין אחת כזאת. זה פשוט מקומם בא לי לצעוק את זה בכל מהדורות החדשות שכל המדינה תדע שיש לנו שוטרים כאלו. אני רוצה לראות את המבט שלו כשנצא מבית המשפט. מה שהכי מצער אותי זה שאם לי הוא נתן דו"ח על עבירה שלא ביצעתי אז בטוח שאני לא הראשון וגם לא האחרון.

פורסם

מה זאת אומרת רואים שיש תמרור אך לא רואים את העצור? משהו מסתיר את התמרור?

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

ספר לי על זה. אתה יודע מה עוד מקומם?

שמיציבים שוטר במקום שעשו בו שינויים בתנועה או שיש איזה שלט שכבר מאוחר מדי אחרי שאתה רואה אותו נותנים דוחות לנהגים מהשורה במקום לעברייני תנועה, קרה לי גם לצערי כבר פעמיים באותה טכניקה נלוזה.

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

במצב כזה של מילה כנגד מילה למילה של השוטר יש משקל יתר במשפט.

אם תצליח לשים את ידך על סרטון אבטחה של מישהו באיזור שמראה שעצרת יש לך סיכוי.

אחרת תחסוך לעצמך את המשפט אתה יכול לקבל עונש מוגדל.

 

מנקודת המבט שלך אתה בטוח שתצא זכאי. אבל אם לא נותנים לשופט סיבה משמעותית לפקפק ביושרו של השוטר הם לא יפקפקו.

יותר מזה מכיוון שהמשפט אם יהיה, יהיה בעוד כמה חודשים לשוטר שמורה האופציה להגיד שאינו זוכר ודבריו בדו"ח מתקבלים כעדות. אין לך אופציה לעמת אותו מול דבריו בדו"ח ובבית המשפט.

 

ללא הוכחה מוצקת וחד משמעית ועד כמה שאני מכיר את הסטטיסטיקה בנושא אל תבקש להישפט

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא רק שאני בטוח שאני יצא זכאי אני גם שוקל להתלונן במח"ש או למצוא כל דרך אחרת כדי שהשוטר יענש על מה שהוא עשה. במשך כל השנים שיש לי רשיון עצרו אותי שוטרים וב99 אחוז מהמקרים כולם התנהגו כמו שצריך ובאדיבות. מעבר לזה, בשירות הסדיר הייתי שוטר (משמר הגבול) ועבדתי מדי פעם עם הכחולה ובאמת אין מילים על אותם שוטרים, שוטרים למופת שבאמת אוהבים את העבודה ועושים את זה מתוך מטרה מסוימת ולא רק בגלל הכסף שיש בתפקיד. אבל פשוט מרתיח אותי שיש שוטרים כאלה!

 

צירפתי תמונה ותגידו לי אתם אם רואים את תמרור העצור או לא.

20130617_205752.jpg

פורסם

שים לב ששתי הטענות הבסיסיות שלך סותרות אחת את השניה.

 

או שיש תמרור וראית אותו ולכן עצרת עצירה מוחלטת, כמו שטענת בפני השוטר.

או שהתמרור מסובב ולא ברור ואז זה מסביר למה לא עצרת ואז אתה מודה בנסיבות (אין מה לעשות, לא עצרת בעצור) אך לא מודה באשמה.

 

אתה צריך להחליט על איזו טענה אתה הולך ולדבוק אך ורק בה ולא להזכיר כלל את השניה.

 

אם תזכיר את שתיהן, הפסדת את התיק באותו רגע, בערך כמו להגיד "מה פתאום, בכלל לא הרבצתי לו וחוץ מזה, הוא בכלל התחיל" :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני יודע שיש שם תמרור אני עובר בצומת הזאת כל יום כבר שנתיים ועוצר שם קבוע אפילו ב4 לפנות בוקר. בלי קשר זו צומת יחסית מסוכנת. העניין הוא שגם הסברתי את זה לשוטר אבל הוא היה בשלו. הבאתי כמה אנשים לצומת ואף אחד מהם לא ראה את התמרור של העצור. אפילו לא שמו לב שיש את התמרור. רק אחרי שאמרתי להם הם התפלאו איך הם לא ראו את התמרור.

פורסם

חוץ מזה אין איזה סעיף בחוק שאומר ברגע שתמרור משובש או משהו כזה אז הוא לא תקף? אין משהו כזה?

אני מחר ישב עם עורך דין לתעבורה עם העניין ויעשה את כל השיעורי בית. אני עצרתי בלי קשר לתמרור, התמרור רק מחזק אותי

פורסם

טל,

קודם כל תצלם את התמרור שוב (לפני שיסובבו אותו חזרה) מתוך הרכב, מהמושב של הנהג ובכיוון שנסעת, אם לא רואים צורת "מתומן" אז יש סיכוי.

מאחר ואין לך הוכחה מצולמת בוידאו שעצרת, לדעתי עדיף ללכת לכיוון ה-"חוסר תמרור עצור בצומת/לא נראה לעיני הנהג" ואז כבר לא רלוונטי אם היתה עצירה מוחלטת או לא (למרות שאתה בכל מקרה עצרת).

עוד אפשרות: להוכיח כי במקום בו עמד השוטר, לא היה ניתן לראות עצירה של הרכב.

האם הסעיף הוא 6626 ?

ומה נרשם בדברי הנהג ?

פורסם

בוא נתחיל בזה שתעלה צילום ברור של הדוח,ע"מ שנראה מה השוטר רשם שהוא ראה,ומשם נמשיך.

האם קיבלת דוח של 250 שח +4נק חובה?

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

כן הסעיף הוא 6626 ובסוף אחרי שיכנוע שאני כן צודק הוא עוד אומר לי טוב אני מוותר לך ורושם רק 250 ש"ח ו4 נקודות.

אני מצרף תמונה מאיפה שהשוטר ישב ממש של הרכב. הוא ישב בתוך הרכב. אגב התמונה צולמה ברכב יותר גבוה משלו משמעותית. בתמונה קשה לראות בבירור את הצומת.

20130617_000109.jpg

פורסם

עצרת מבלי לעבור את קו העצירה עם האף?אם כן,יש סיכוי שהוא פשוט לא ראה שעצרת.

בכל מקרה במקרים כאלו תמיד עוצרים פעמיים.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"


×
×
  • תוכן חדש...