Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי דו"ח על תמרור עצור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לדברי באגירה - אל תזכיר שאתה עובר הצומת הזו כל יום ו"מכיר אותה".

לעניינך - אם אתה רוצה לערער - התמרור הזה מסובב ולא ראית אותו.

alfa 156 2.5.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש בעיה עם ערעור במידה וכתוב בדו"ח דברים בנוסח " אני מכיר את הצומת הזו ואני תמיד עוצר כשאני מגיע לתמרור הזה" כי אז זה סותר את העובדה שסיבת אי העצירה היא שהתמרור מסובב.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
לא רק שאני בטוח שאני יצא זכאי אני גם שוקל להתלונן במח"ש או למצוא כל דרך אחרת כדי שהשוטר יענש על מה שהוא עשה. במשך כל השנים שיש לי רשיון עצרו אותי שוטרים וב99 אחוז מהמקרים כולם התנהגו כמו שצריך ובאדיבות. מעבר לזה, בשירות הסדיר הייתי שוטר (משמר הגבול) ועבדתי מדי פעם עם הכחולה ובאמת אין מילים על אותם שוטרים, שוטרים למופת שבאמת אוהבים את העבודה ועושים את זה מתוך מטרה מסוימת ולא רק בגלל הכסף שיש בתפקיד. אבל פשוט מרתיח אותי שיש שוטרים כאלה!

 

צירפתי תמונה ותגידו לי אתם אם רואים את תמרור העצור או לא.

 

כמו שאמרתי לך זה לא רלוונטי אם אתה חושב שתצא זכאי

אם אין לך הוכחות מצולמות וחד משמעיות תשכח מלצאת זכאי, זאת לא אופציה בכלל.

 

אם אין לך צילומי וידאו של הזמן המדובר לא יעזור לך לטעון שממקום השוטר לא רואים את הצומת, כמו שכתבתי כבר מה שהשוטר כתב בדו"ח מתקבל כעדות - אתה לא יכול לסתור את דבריו אלא אם כן יש לך הוכחה מצולמת.

 

יש סיכוי להמשיך עם התיק בכיוון טענה שהתמרור מסובב ולכן לא נראה.

הייתי מוסיף שבכל מקרה עצרת בצומת כי לא היה שדה ראייה.

אבל זה במקרה שלא כתוב בתגובת הנהג "אני מכיר את הצומת ואני תמיד עוצר כאן"

בניגוד לשוטר, את מה שכתוב בתגובת הנהג יכולים לעמת מולך ולא מקבלים את זה כעדות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

השוטר רשם בדו"ח בדברי הנהג שאולי לא ראיתי את התמרור ולא שמתי לב לתמרור העצור שיש בצומת שכן הוא היה מסובב וביקשתי שיבוא איתי לצומת ויראה בעצמו את התמרור במצב שהוא נמצא אבל הוא היה בשלו וחיכה לעוד רכבים. באמת אמרתי לו שיכול להיות שלא ראיתי את התמרור כי באמת לא רואים אותו, אבל מיד אחר כך המשכתי בשלי שכן עצרתי. בכל מקרה לא רשום בדוח שאני עובר בצומת הזו כל יום או משהו שמזכיר את זה אפילו. צילמתי את הדוח ורציתי להעלות אותו לכאן אבל העו"ד שלי (של החברה) אמר שלא כדאי שזה יהיה באינטרנט וכו'.. עכשיו מנסים להשיג את אותו שוטר ולגרום לו להודות בכך שכן עצרתי או לחלופין לומר שהוא לא ראה בוודאות אם עצרתי או לא בשביל שבמשפט הדו"ח יבוטל.

פורסם

שווה לבדוק דבר נוסף. איפה השוטר עמד ביחס לקו העצירה? האם הוא יכול לראות את קו העצירה מהמקום שבו הוא עמד? אם לא, אז זה פועל לטובתך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
שווה לבדוק דבר נוסף. איפה השוטר עמד ביחס לקו העצירה? האם הוא יכול לראות את קו העצירה מהמקום שבו הוא עמד? אם לא, אז זה פועל לטובתך.

 

בדיוק בגלל זה ביקשתי שיעלה צילום של הדוח.אבל הע"וד שלו קצת חי בסרט...

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

אני גם בדעה שלך אבל אחרי שהוא סיפר לי על כמה מקרים דומים שמיד אחר כך אנשים גם קיללו את אותו שוטר בפייסבוק הם קיבלו עונש יותר חמור. והעלתי בתגובה קודמת תמונה בדיוק מאיפה שהשוטר עמד בתוך הניידת. אני בעצמי לא הצלחתי לראות שום קו עצירה, ושום עמוד שאפילו נראה דומה לתמרור. בנוסף הוא היה בפרייבט פורד פוקוס שמשמעותית נמוכה מהטנדר שבה צולמה התמונה. אז הפח מקדימה בטח מפריע. אני מצרף שוב את התמונה

20130617_000109.jpg

פורסם

הצעה שלי? תתחיל להכין את הקייס.

קח חבר עם מצלמה איכותית (לא אייפון) וחצובה, תגיעו באותה שעה שבה קיבלת את הדו"ח לצומת. שהחבר יעמיד את הרכב שלו בנק' שבה עמד השוטר, ואתה תעמיד את הרכב שלך בדיוק על קו העצירה, ושהוא יצלם האם בכלל רואים את הרכב שלך, תעשו גם וידאו.

בנוסף צלמו את תמרור העצור המסובב.

את כל החומרים האלה תן לעו"ד שלך שיהיה לו קצת בשר לעבוד איתו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

היום בבוקר עברתי שוב בצומת וצילמתי שוב את התמרור המסובב ואת הצומת מכל זוית אפשרית כולל מהנקודה שבה השוטר עמד ושלחתי את התמונות לעו"ד שלי. מאוחר יותר קיבלתי ממנו טלפון שבו הוא אומר לי שאחרי בדיקה עם בוחן תנועה מהנקודה שהשוטר עמד לא רואים כלל את התמרור וגם את פס העצירה הלבן, כך שלשוטר לא הייתה שום יכולת לקבוע אם עצרתי בכלל עצירה מלאה וגם אם כן אז לפני או אחרי הקו/תמרור. נשלח מכתב לממ"ר לפני שאני הולך למשפט, העו"ד אומר שתוך כמה ימים תהיה תשובה. כמו שאמרתי אני בטוח במיליון אחוז שאני יצא זכאי והדו"ח הזה יבוטל אבל עדיין אני יעשה כל מה שבכוחי כדי "להיכנס" באותו שוטר, שילמד מהמקרה ולא יטפל לאזרחים. וגם למען יראו ויראו.

פורסם

סתם שאלה, כל העורך דין והבלאגן לא יותר כאב ראש וכסף מהדו"ח עצמו? זה באמת שווה את הטרחה? אחרי הכל אתה לא תובע פיצויים או משהו, נטו שיבטלו את הדו"ח...

פורסם

בוא תבדק עוד רעיון, כדי לנסות לחזק את טיעון ההיטפלות - הדגש על לנסות כי בבימ"ש צפויים לך חיים קשים (אבל בהצלהח!) " דגום מידי פעם אם המארב שם הוא קבוע, ואז צלם סרטון בו פאשר לראות את כלי רכב הבאים לצומת ועוצרים או לא, ומה עושה השוטר. זהו הימור על האמינות שלו, שלא בטוח שישכנע מישהו - אבל אולי. רק לפני שבוע תואר בפורום מקרה של שוטר שרצה לרשום דוח שווא על גניבת נתיב וויתר לאחר שנוכח כי יש מצלמה.

בעתיד כנראה תיווכח שבמקרים כאלו לא כדאי להלחם על הצדק אלא משלמים וסופגים, כי ההשקעה בזמן וממון רבה, אבל מנגד התחושה האישית של לחימה על צדק יכולה להיות שווה מחיר מסויים.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

נתחיל מזה שכל הסיפור עם העו"ד זה כי כבר יש לי את העו"ד של החברה וגם אם לא היה לי את הכח והאפשרויות להשקיע בזה זמן וכאב ראש הייתי עושה את זה כי כן זה שווה את כל הטרחה הזו. לקבל עונש על עבירה שלא ביצעת זה פשוט מחרפן יכול לטמטם בן אדם. לפחות אותי. מילא הייתי מקבל דו"ח על מהירות/רמזור/אלכוהול כל דבר אחר שכן עשיתי ואני גרמתי לו אז מקבל עליי ושותק אפילו לא מתווכח. אבל במקרה הזה אני חייב להילחם על הצדק (עם כמה שזה נשמע מתוך איזה סרט) וכן גם כמו שאמרתי בגלל אותו שוטר שבנוסף לכל זה לא היה שוטר למופת. סירב להזדהות כמה פעמים והתנהג בבריונות כאילו הוא המפכ"ל. וכן מפריע לי גם ה4 נקודות ברישיון. הכסף של הדו"ח יכול ללכת לתרופות של אותו שוטר. אני במקרה הזה הולך עד הסוף, גם אם אותו שוטר לא יסכים להודות במשפט שהוא טעה מכל סיבה שהיא ואז הכל יבוטל כאילו לא היה ויצא מצב שאני כן יצא אשם אני ימשיך וילך איתו עד הפוליגרף ויעשה כל מה שיקח. אני אולי נראה לכם כאחד שנסחף אבל תנסו לתאר את הההרגשה.


×
×
  • תוכן חדש...