Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, ברצוני לרכוש שברולט קווליאר 2002 כאוטו ראשון שמעתי אליו גם דברים טובים וגם רעים

אבל כל בנאדם סתם מדבר שטויות מבלי ניסיון ובגלל זה אני פונה אליכם חברה שמבינים יותר.

 

1)האם הוא בטיחותי?

2)צריכת דלק.

3)אמין?

4)הרבה בעיות?

5)איזה שיפורים יש לאוטו הזה?

 

יש לי תקציב של 15 אלף - האוטו עולה 9 אלף בערך ועוד השקעה 6.

 

בעיקרון אני רוצה לקנות גאנטים 17, צמיגים יותר עבים מפני שהבנתי שאין שליטה בפניות כשפונים במהירות יחסית, וזהו בעיקרון.. מה אתם אומרים רבותיי תעזרו לי

פורסם
אהלן, ברצוני לרכוש שברולט קווליאר 2002 כאוטו ראשון שמעתי אליו גם דברים טובים וגם רעים

אבל כל בנאדם סתם מדבר שטויות מבלי ניסיון ובגלל זה אני פונה אליכם חברה שמבינים יותר.

 

1)האם הוא בטיחותי? מאוד

2)צריכת דלק. לא יותר ממזדה לנטיס וחברותיה

3)אמין? מאוד. תטפל בזמן ותסע כמו שצריך ותזכה לאריכות ימים

4)הרבה בעיות? אין בעיות מיוחדות . ב5 שנים שהיה אצלי החלפתי סטרטר, ומחשב התנעה. סהכ 2000 שח חריגים. השאר טיפולים

5)איזה שיפורים יש לאוטו הזה? אין שיפורים. יש לו הרבה כוח ונוחות.

 

יש לי תקציב של 15 אלף - האוטו עולה 9 אלף בערך ועוד השקעה 6. הרבה אוטו בכלום כסף

 

 

בקיצור , מומלץ בחום.הרכב אמריקאי נוח ומפנק.

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם
אהלן, ברצוני לרכוש שברולט קווליאר 2002 כאוטו ראשון שמעתי אליו גם דברים טובים וגם רעים

אבל כל בנאדם סתם מדבר שטויות מבלי ניסיון ובגלל זה אני פונה אליכם חברה שמבינים יותר.

 

1)האם הוא בטיחותי? לא. בניגוד למה שכתב hijo, ב-IIHS האמריקאי מצאו את הקאוואליר כגרועה ועם שיעור תמותה גבוה בתאונות ביחס לבנות קבוצתה. אני יכול להגיד לך שתאונה במהירות 15 קמ"ש שעשתה אשתי, חזית שלה בצד של רכב אחר, גרמה לעיוות של הרכב סביב קורה A.

2)צריכת דלק. הרבה בעיר, מעט בחוץ. להשוות למאזדה3 זו לא כ"כ חוכמה, כי היא מלכתחילה לא כזו חסכונית בעצמה.

3)אמין? בשנתונים הראשונים היו בעיות חשמל, בשנתונים המאוחרים לא שמעתי תלונות מחברים שמחזיקים כזאת. מכאנית בסדר בסך הכל.

4)הרבה בעיות? זה לא אותו הדבר כמו הסעיף הקודם?

5)איזה שיפורים יש לאוטו הזה? החלפת אוטו.

 

יש לי תקציב של 15 אלף - האוטו עולה 9 אלף בערך ועוד השקעה 6.

 

בעיקרון אני רוצה לקנות גאנטים 17, צמיגים יותר עבים מפני שהבנתי שאין שליטה בפניות כשפונים במהירות יחסית, וזהו בעיקרון.. מה אתם אומרים רבותיי תעזרו לי

 

הצמיגים של הקאוואליר עבים מספיק בשביל הגודל שלה, לא יודע מה אתה מגדיר כחוסר שליטה, אבל צמיגים זו בוודאי לא הבעיה שלה - היא פשוט לא מכוונת לאחיזת כביש גבוהה וההתנהגות שלה די רופסת. אם תשים ג'אנט 17 וצמיגים סיניים רק תזיק. פשוט תשקיע בצמיגים ממותג ידוע ובבולמים חדשים. עוד משהו - הבלמים די חלשים.

 

מה שכן, המזגן שלה פשוט מעולה.

 

 

באדום למעלה. כפי שאתה רואה, הכל יחסי. אם להיות מודעים לחסרונות של הרכב אפשר להנות ממנו, אבל רכב אמריקאי גדול ומפנק זה לא (השלדה היא בכלל שלדת אופל אסקונה, אם כבר).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אהלן, ברצוני לרכוש שברולט קווליאר 2002 כאוטו ראשון שמעתי אליו גם דברים טובים וגם רעים

אבל כל בנאדם סתם מדבר שטויות מבלי ניסיון ובגלל זה אני פונה אליכם חברה שמבינים יותר.

 

1)האם הוא בטיחותי?

2)צריכת דלק.

3)אמין?

4)הרבה בעיות?

5)איזה שיפורים יש לאוטו הזה?

 

יש לי תקציב של 15 אלף - האוטו עולה 9 אלף בערך ועוד השקעה 6.

 

בעיקרון אני רוצה לקנות גאנטים 17, צמיגים יותר עבים מפני שהבנתי שאין שליטה בפניות כשפונים במהירות יחסית, וזהו בעיקרון.. מה אתם אומרים רבותיי תעזרו לי

 

בתקציב הזה לא חושב שיש יותר מידי אופציות וקוואליר 2002 תיהיה בחירה לא רעה. מצד שני (ולמרות ה"פוזה" לפחות זו שהייתה פעם, אולי) אל תצפה ממנה להיות איזו חיית כביש, זה רכב שייקח אותך מנקודה א' לנקודה ב' וזהו.

 

באופן מוזר בימים האחרונים אני גם אצטרך להחליט על רכב בתקציב כזה בערך כרכב שני שישמש בעיקר את אשתי לנסיעות בתוך העיר אבל מצד שני שיהיה מרווח מספיק ושלא יתפרק אחרי שנתיים. גם אני הגעתי למסקנה שקוואליר 2002 תהיה כנראה הכי מתאימה לדרישות ולתקציב.

 

מהיכרות עם הרכב (של 2 חברים, כזה בדיוק 2002) סה"כ מדובר ברכב לא רע בכלל. דיי אמין כשמטפלים בו כמו שצריך, נוח באופן יחסי (אבל זו לא ספינה אמריקאית), צריכת דלק סבירה, באזור ה 1/7.5-8 בעיר ו 1/11-12 בחוץ. מנוע 2200 עם מספיק כוח. מזגן מקפיא כיאה לאמריקאית.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

 

1)האם הוא בטיחותי?

2)צריכת דלק.

3)אמין?

4)הרבה בעיות?

5)איזה שיפורים יש לאוטו הזה?

 

 

1) לא במיוחד

2)לא נוראית

3)די אמינה

4)אם תזניח אז כן

5)עזוב בחייך

 

לא ידעתי שזה מחירה היום, בהחלט בחירה טובה,

חלקי חילוף נפוצים, הרבה מוסכים מטפלים, מחירים לא גבוהים.

Gn'f'R

פורסם

רכב עם תמורה מעולה למחיר.

מזגן מעולה,כסאות מעולים, באמת כיף של נסיעה...

 

אם הוזנח אתה תאכל הרבה צרות.

 

לגבי שיפורים?

מי שבאמת רוצה ירכיב גם סופרצ'אג'ר :oops: מי שקצת פחות?

הרכב יראה יפה עם מגנזיום,אם תשמור עליו יהיה אמין יחסית,נורא פשוט לתחזוקה עצמית.

 

מדובר במנוע אקוטק? או מנוע 2.2 הרגיל?

 

הגיר מאוד אמין,המנוע עצמו גם מאוד אמין.

צריכת הדלק השיוט לא רעה בכלל, מחירי ביטוח זולים מאוד, טסט לא יקר גם כן.

 

המראה החיצוני מאוד יפה בעיניי,יש לי 2 קאוואלירים בבית.

 

אחת 2000 ואחת 2003,אם יש לך שאלות יותר ממוקדות בבקשה.

 

אגב,כמה ק"מ?

פורסם

כל הבנות הצרפתיות וגם הפוקוס יהיו עדיפות בכל פרמטר, ובחלקם באופן ניכר ע״פ הקואליר.

פרט לאמינות, שאותה, במודלים הללו אני לא מכיר.

הקואליר מעולם לא הבריקה וב2002 היא כבר הייתה בסוף חייה.

מבחינה בטיחותית, היא גרועה ובשנים הללו משפחתיות אירופאיות ויפניות גבר שווקו עם ציוד בטיחותי מכובד וציונים נאים במבחני הריסוק.

 

וג׳אנט 17 על קואליר?! איכס! (גם על פוקוס...)

פורסם
והאם כדאי יותר לקנות פיג'ו 406 או קסארה?או אולי פוקוס מהשנים הראשונות(2000-2003)

 

צרפתיות בשנתונים האלו , אם לא טופלו כמו שצריך יאכילו אותך הרבה חצץ ואין אפשרות לבדוק את זה

עם הקוואליר אתה לא תסתבך. אחרי 5 שנים עם אחת כזאת שטיפלנו בה כראוי אין לי בחירה טובה יותר. באמת.

ולגבי כוון ההגה לעומק וכו, אחי , אין את זה באוטו ואל תחפש יותר מדי קשקושים. זה רכב מהנה לנסיעה וזהו. לגבי ההדוואה לאוקטביה, גנראה שהאוקטביה יציבה יותר, היתה לי 2008 למשך שנתיים מהעבודה

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

אני צריך את כונון ההגה לעומק כי אני בחור גבוה מאוד,ואני בספק אם אני ימצא תנוחת ישיבה טובה במידה וההגה לא יכול לצאת..

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

הי

הרכב נחשב אמין (דוד שלי החזיק אחת כזאת 9 שנים).

היתרון הוא בנוחות ונהיגה מהנה.

החסרון - בדלק, וגם הבטיחות לא משהו - דודה שלי התנגשה איתו פעם אחת בקיר בחניון (לקראת חניה, בנסיעה של איזה 10קמ"ש), וחצי מכסה מנוע נמעך..

×
×
  • תוכן חדש...