Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנ'לא מבין משהו למה למי שיש רכב דיזל אגרת הרישוי שלו כל כך גבוהה בין 3000 ל 7000 למסחרית?

 

הרי הדיזל כבר עלה ל 4.6?

מה הוא חוסך פה?

מה אכפת למדינה שהוא עושה 1ל1 או 20ל1

 

למה האגרה כזאת גבוהה?

 

זה מתחיל ממש לעצבן.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
זה מתחיל ממש לעצבן.

 

מעצבן זה כבר מזמן,

עכשיו זה כבר נמאס.

הדברים הקטנים כמו העלאת המחיר של הדלק בכמה אגורות כל שניה כאילו בלי ששמים לב זה הדברים שהכי משכנעים אנשים שנמאס מהארץ וזזים מפה.

פורסם

מבלי להכנס לוויכוח של טוב\לא טוב

עובדות:

המחירים של הבנזין חזרו לרמה של לפני חצי שנה (הייתה ירידת מחירים ולאחר מכן עלייה הדרגתית) זכרון קצר?

לא יודע מה זו השטות הזו של 11 אגורות שירות!!! אין דבר כזה.

בשרות עצמי יש 15 אגורות הנחה.

המחירים בארץ יותר זולים מבאירופה ויותר יקרים מארה"ב.

גורג

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
מבלי להכנס לוויכוח של טוב\לא טוב

עובדות:

המחירים של הבנזין חזרו לרמה של לפני חצי שנה (הייתה ירידת מחירים ולאחר מכן עלייה הדרגתית) זכרון קצר?

לא יודע מה זו השטות הזו של 11 אגורות שירות!!! אין דבר כזה.

בשרות עצמי יש 15 אגורות הנחה.

המחירים בארץ יותר זולים מבאירופה ויותר יקרים מארה"ב.

גורג

בארופה אתה מרוויח משכורת ביורו, בארה"ב אתה מרוויח ב$$$ בארץ אתה לא מרוויח כי חצי ממה שאתה עובד "הולך" למדינה... מה לעשות... המיסוי או כפי שאתה קורא לזה "החליבה" באה לידי ביטוי בכל תחום...

יש לי לגבי זה תאוריה שלמה (על זה שהמדינה מעודדת לא לעבוד, ואם כבר לעבוד אז כדי להרוויח משהו אתה חייב לרמות/לבלף...) אבל זה לא לכאן...

 

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
"אנ'לא מבין משהו למה למי שיש רכב דיזל אגרת הרישוי שלו כל כך גבוהה בין 3000 ל 7000 למסחרית?"

כי הדיזלים לרוב נוסעים יותר מבנזין, והבלאי לכבישים גדול יותר מרכב דיזל. תקנו אותי אם אני טועה...

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
כי הדיזלים לרוב נוסעים יותר מבנזין, והבלאי לכבישים גדול יותר מרכב דיזל. תקנו אותי אם אני טועה...

 

פליקס

אוי, באמת...

דווקא ממך ציפיתי לקצת יותר הגיון...

 

המס אמור להיות על השימוש - קרי הדלק, רכב שיסע יותר = יקנה יותר דלק = יכניס יותר מס.

כיום חלק מהמס הוא על הנכס, לא הגיוני בעליל.

בקיצור - אתה טועה.

 

בכל מקרה - לdeawoo racer:

הגרת הדיזל גדולה ב2323 ש"ח מהאגרה המקבילה, לרכב מסחרי התוספת היא יותר קטנה (כ1200 ש"ח אם אני זוכר נכון).

אין לי מושג איך הגעת ל7000 ש"ח, אני משלם 5000 ש"ח והרכב שלי דרגת רישוי 6.

 

אבל אכן נכון - צריכים לבטל את האגרה המטופשת הזו. פשוט שוד לאור יום.

פורסם

רגע, אז מישו יכול לעדכן עכשיו מחירים של דלקים ?

(כן כן, מצחיק שעובד בתחנת דלק שואל את זה, אבל עכשיו חזרתי מחופשה של כמה ימים)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
רגע, אז מישו יכול לעדכן עכשיו מחירים של דלקים ?

(כן כן, מצחיק שעובד בתחנת דלק שואל את זה, אבל עכשיו חזרתי מחופשה של כמה ימים)

כלכך קשה להכנס ללינק המצורף בהודעה הראשית שבו רשום בפירוש:

מחיר ליטר בנזין 95 אוקטן יהיה 5.21 שקל ומחיר בנזין 96 אוקטן יהיה 5.23 שקל לליטר (בשני במקרים מדובר בעלייה של 15 אגורות).

מה שאומר שאם המחיר החדש הוא 5.21 והמחיר עולה ב15 אגורות אז המחיר הנוכחי (לפני ההעלאה) הינו...

 

טאדםםםםם..

 

5.06 :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ליטר עולה באירופה בערך יורו, לנו זה נשמע הרבה - אבל כששכר המינימום בהולנד לדוגמא הוא 1350 יורו בערך (יותר מ6700 ש"ח) פתאום יורו אחד לליטר (5 ש"ח לערך) לא נשמע הרבה.

 

בגדול צריך לחשב כמה ליטרים אתה יכול לקנות במשכורת אחת - בארץ - שכר המינימום הוא בערך 3300 ש"ח, מה שאומר שאפשר לקנות כמעט 650 ליטרים בחודש.

בהולנד שכר המינימים יאפשר קניה של 1350 ליטרים... יותר מפי 2...

לי לא היה אכפת לשלם 20 ש"ח לליטר סולר אם הייתי מרוויח 30,000 ש"ח נטו לחודש.

פורסם

נשאלת השאלה: מה אנו (ציבור הנהגים) יכולים לעשות נגד התופעות האלה של עליה הדרגתית במחירי

 

הדלק והאגרה האסטרונומית לריכבי הדיזל?

 

פיתרון אחד שחשבתי עליו הוא: הוזלה משמעותית בתעריפי הסולר למשאיות מלבד נסיעות לצורך עבודה אין שימוש ברכבים אלו.:idea:

 

הצעות נוספות... :rolleyes:

SENA לשעבר

פורסם

צריך לעבור למכוניות קטנות של מנוע 1.0-1.2-1.3 או להשתמש באופניים. אני מפחד לדעת לאן זה יגיע בכלל...

היום צריך לתדלק ב200 שקל כשפעם ב120 היה אפשר למלא מלא :( היו זמנים...

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
צריך לעבור למכוניות קטנות של מנוע 1.0-1.2-1.3 או להשתמש באופניים. אני מפחד לדעת לאן זה יגיע בכלל...

היום צריך לתדלק ב200 שקל כשפעם ב120 היה אפשר למלא מלא :( היו זמנים...

גם היית יכול לקנות מרצדס SL ב400 אלף שקל...:mm_shocke

פורסם
צריך לעבור למכוניות קטנות של מנוע 1.0-1.2-1.3 או להשתמש באופניים. אני מפחד לדעת לאן זה יגיע בכלל...

היום צריך לתדלק ב200 שקל כשפעם ב120 היה אפשר למלא מלא :( היו זמנים...

 

במקום לילל ולמלות עמודים נוספים בבכי חסר תועלת, צריך להתארגן ולעשות מעשה

אני צופה שבעוד מספר חודשים שוב יפתח תרד חדש שכותרתו תיהיה "עלייה נוספת במחירי הדלק"

 

יש רעיונות?

SENA לשעבר

פורסם

פתרונות צריך ליצור, לא לחפש הצעות.

 

יש לך כמה פתרונות...

1.לחסוך בהוצאות כך שזה פחות ישפיע עליך.

2.להרוויח יותר כסף.

3.אם 1 לא מתאים לך, ואת 2 אתה לא מצליח, אז לנסות למצוא איזשהו סידור ולגור במקום מתאים בחו"ל.

4.לגנוב רכב עם דלקן.

×
×
  • תוכן חדש...