Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

זה משהו בסגנון הזה, רק שהרכב היה בצבע כסוף.

 

ובקשר למכסה מנוע הוא לא היה צבוע. תודה על העזרה.

עריכה אחרונה על ידי ANUTKK
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מה לדעתכם ניתן להוסיף עוד מבחינת האסתטיקה לרכב שלי ?

 

צירפתי תמונה - מחר הרכב יעבור ניקוי יסודי.

 

מגיני רוח והשחרת חלונות אחוריים - אני לא מעוניין כרגע.

 

ספויילר - יכול להיות נחמד אך יקר מידיי כרגע.

 

חשבתי על 2 הדברים האלו מאיביי:

 

http://www.ebay.com/itm/Carbon-Fiber-Wheel-Tyre-Valve-Cap-for-Mazda-2-3-6-CX-5-CX-7-CX-9-Premacy-RX8-/321163104923?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item4ac6d0129b&vxp=mtr

 

http://www.ebay.com/itm/4X-Car-Door-Striker-Cover-Lock-Antirust-Protector-Case-For-Honda-Toyota-Mazda-/111114931252?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AMazda|Model%3A2&hash=item19def74c34&vxp=mtr

 

 

בנוסף ראיתי ניקלים למראות צד,לידיות ולמכסה דלק של האוטו - האם זה לא יעשה את הרכב יותר מידיי מצועצע ?

 

http://www.ebay.com/itm/Chrome-Side-Mirror-Cover-for-2003-2008-MAZDA-2-3-6-Side-Mirror-2-piece-/131243080188?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1e8eb279fc&vxp=mtr

 

http://www.ebay.com/itm/CHROME-COVER-FUEL-GAS-OIL-CAP-LID-TANK-DOORS-TRIM-MAZDA-2-2008-2014-SEDAN-/331391115847?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4d28732247&vxp=mtr

 

http://www.ebay.com/itm/For-2008-2010-Mazda-2-or-Demio-Chrome-Door-Handle-Cover-/251724682534?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a9bf5d526&vxp=mtr

 

מה אתם אומרים ?

1.jpg

פורסם

כונס אוויר במכסה המנוע

דמוי סאנרוף בגג, כן כן יש דמוי סאנרוף זה עולה 250 שקל וזה פוזה אחושרמוטה.

משחיר פנסים אחוריים שלא יראו אותך בולם

ניקלים בידיות בדלתות בחלונות בגגות איפה שאפשר תחפש ניקלים באיביי ותדביק יש המון למאזדות.

אחרי זה תעבור לפורום שיפורים להתחיל לשפר במנוע פילטר פתוח יונק חום דוד זורם חופשי עם כל אחת ועוד...

Miata ND2

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ראיתי את הרכב הזה היום בבוקר וישר חשבתי על השרשור הזה...

IMG_20150121_074307.jpg

כן, זו אפלאוז טייפ R, עם אגזוז של משאית, ספוילר ואנטנת כריש :hihi:

  • חודש מאוחר יותר...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זו מהדורה מוגבלת, יש רק אחד כזה בעולם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה פולקסווגן בורה-ספורט-ארטיום015-דרקון-כוכב אדום-קרטמן- 3 ליטר הכי יפה שראיתי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הברזלים האלה יושבים על הפח? בטח כשהוא נוסע מהר ברוח יש לו סולו תופים מה"סאנרוף" הזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

קניתי מאזדה 3 דגם ספיריט 2015

ורציתי לשאול אם לדעתכם כדאי להוסיף שיפורי נראות כאלו או אחרים.

אשמח לתגובות מעניינית.

תודה


×
×
  • תוכן חדש...