Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

20150801_230045.jpg

הנה עוד אחד שנשאר בסצנת השיבורים של שנות ה90.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

20151003_002549.jpg

 

20151003_002607.jpg

 

מישהו לא הבין מה עושים עם אנטנת כריש :twisted:

 

 

* אין לי מושג למה התמונה הראשונה התהפכה...

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם (נערך)
הברזלים האלה יושבים על הפח? בטח כשהוא נוסע מהר ברוח יש לו סולו תופים מה"סאנרוף" הזה.

 

בשעה טובה היום התחדשתי בדמוי הסאנרוף הזה. איך שלא תסתכלו על זה, הקורולה שלי קיבלה צורה הרבה יותר "מגניבה", זה ממש, אבל ממש מתאים לה.

 

מרחוק זה נראה פצצה, מהפרונט של הרכב זה עוד יותר פצצה. אתה יודע שזה "חרטה" כשאתה מסתכל מאחורה ורואה את התושבות שלו אבל מרחוק זה ייראה כסאן רוף פתוח.

 

וכבר נסעתי איתו על 100+ ואין רעשים כי זה לא ברזל וזה גם מודבק.

 

יש כל מיני סוגים , אני לקחתי את הדגם האירופאי הקשיח ודמוי זכוכית.

(הייתה אריזה, לא לדאוג).

 

 

שיצחקו עד מחר...

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה מכיר את הזקנות המפחידות האלה שעושות דיאטות רצח, לובשות מכנסי עור צמודים או ג'ינסים קרועים וחולצות הלו קיטי של ילדות בנות 14 עם מליון תכשיטים מפלסטיק ועגילים ענקיים?

מרחוק וממבט חטוף היא נראית טוב אבל ככל שאתה מתקרב, הקיא מתחיל לעלות לך ואתה רוצה לברוח.

:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

האמת שאני עכשיו מתפקע מצחוק על עצמי במיוחד עם השרשור הזה, אבל באמת שזה יצא יפה ואני מבסוט.

 

אם אני אצליח לגרום לאנשים לחייך ולצחוק בגלל דמוי סנרוף על קורולה שנת 80 אני אשמח.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אני הולך לפתוח עסק של בתים מזוייפים. יש סתם קיר ברחוב? מדביקים עליו דלת מזוייפת ויש לך כאילו בית.

אני אתעשר מאנשים כמוך אושריקו.

https://www.youtube.com/watch?v=pxbsV8QWGic

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יש לי לנסר קלאסיק 2005 ואני רוצה לשים לה חצאיות קדמיות ואחוריות ועוד כל מיני קישוטים אם מישהוא יכול להפנות אותי או לעזור לי בזה תודה ...

פורסם

לא מומלץ לשים לה חצאיות ושטויות אלא אם בא לך להתחבר לדאעש.

 

מה שכן אפשרי זה חלונות כהים, ג'אנט מגנזיום, אולי מעט ניקלים,לדים, מערכת טובה וסע לשלום.

 

אני חושב שהמיצובישי לנסר קלאסיק נראית לא משהו בכלל ובניגוד לרכבים אחרים שאפשר לייפייף אותם, פה זה רק המוסיף גורע.

פורסם
לא מומלץ לשים לה חצאיות ושטויות אלא אם בא לך להתחבר לדאעש.

 

מה שכן אפשרי זה חלונות כהים, ג'אנט מגנזיום, אולי מעט ניקלים,לדים, מערכת טובה וסע לשלום.

 

אני חושב שהמיצובישי לנסר קלאסיק נראית לא משהו בכלל ובניגוד לרכבים אחרים שאפשר לייפייף אותם, פה זה רק המוסיף גורע.

0f98ee702dc388b7451241d39b66b228.jpg8eafecffc44c4d00bc828d328c6731cf.jpg

 

ניקלים ניהים שחורים וחלונות שחורים רעיון טוב מערכת טובה יש נראה לי חצאציות רק יוסיף

פורסם

השאלה האמיתית מה התקציב,בתקציב טוב אפשר להביא שדרוג למראה שיראה מקצועי וספורטיבי ולא זול,בתקציב חסכני, במקסימום תקבל בדיחה על גלגלים


×
×
  • תוכן חדש...