Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה הכלאה הזויה,

אימפרזה מאחורה, הגג של DL ומקדימה B4 עם טמבון של אימפרזה.

מעניין מי ה"גאון" שעשה את זה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חבר נתקל בה באחד מלוחות המכירה.

מעניין מה כתוב ברשיון הרכב. לדעתי DL.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

זאת סובארו DL משנות מ-80, אני זוכר אותה לפני שמונה שנים - היתה שייכת למוסכניק מירושלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

התוצאה הסופית מכוערת מאד אבל חייבים להודות שעשו עבודה ברמה גבוהה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה באמת מוצלח בניגוד לכל הדברים שהיו לפני.

חבל שבסרט של A-TEAM שיצא לאחרונה לא היתה להם סאוונה כזאת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם אני חדש בפורום

קניתי סיריון 07 ורציתי לשפר את המראה שלך קצת מה אתה ממליצים לי לעשות לקנות חישוקים לדים וכאלה השאלה מה המחירים ואיפה כדי לעשות כי קשה לסמוך על כל אחד

 

תודה לעוזרים

פורסם

מה אתה רוצה לעשות לה? אין הרבה מה לעשות לרכב חמוד וקטן שכזה.

 

הייתי משחיר חלונות, אולי שם ג'אנטים, דמוי סאנרוף וקצת מנורות לדים.

 

מבפנים משקיע על ריפודים טובים, מערכת.

 

כל זה לא חשוב כמו להקפיד על טיפולים טובים ובזמן. תתחדש!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

צריך לעשות לך ערוץ יוטיוב כמו pimp my ride, אבל שלוקחים רכב ישראלי ממוצע משעמם ומוסיפים לו רק דברים זולים ומעפנים כמו מדבקות ניקלים ולדים צבעוניים.

הכל יהיה מלווה בהסברים רציניים כמו שאין טעם לקנות פנסים באלפי שקלים עם עדשות שמתאימות לקסנון כי לד כחול מאיביי עולה 10 שקל ונראה אותו הדבר בחושך, או שעדיף להשקיע את הכסף שחסכת לטיפול באוטו בחלונות שחורים, כי כל עוד זה נוסע אין מה לגעת.

זה יכול להיות ערוץ ממש רווחי אם כל שבוע יצא פרק חדש.

אפשר גם להוסיף מבחני רכב לערסים, שבודקים כמה האוטו עושה מ0 ל100, כמה בחורות מסובבות את הראש כששורקים להן מהאוטו וכמה חזקה המערכת המקורית כשמשמיעים בה אבי ביטר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
צריך לעשות לך ערוץ יוטיוב כמו pimp my ride, אבל שלוקחים רכב ישראלי ממוצע משעמם ומוסיפים לו רק דברים זולים ומעפנים כמו מדבקות ניקלים ולדים צבעוניים.

הכל יהיה מלווה בהסברים רציניים כמו שאין טעם לקנות פנסים באלפי שקלים עם עדשות שמתאימות לקסנון כי לד כחול מאיביי עולה 10 שקל ונראה אותו הדבר בחושך, או שעדיף להשקיע את הכסף שחסכת לטיפול באוטו בחלונות שחורים, כי כל עוד זה נוסע אין מה לגעת.

זה יכול להיות ערוץ ממש רווחי אם כל שבוע יצא פרק חדש.

אפשר גם להוסיף מבחני רכב לערסים, שבודקים כמה האוטו עושה מ0 ל100, כמה בחורות מסובבות את הראש כששורקים להן מהאוטו וכמה חזקה המערכת המקורית כשמשמיעים בה אבי ביטר.

 

 

אין ספק שאתה הכי מצחיק אותי בפורום הזה. אני לעיתים שואל את עצמי אם אתה אמיתי כמוני או לא ^^.

 

יוסי, אין להשוות את הרכב הזה לסיריון D:


×
×
  • תוכן חדש...