Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד לא קיבלתי אגרה לתיבת הדואר, ואני יודע שיש אופציה לשלם דרך אתר משרד התחבורה אבל יש לי שאלה, ביצעתי בדצמבר ניתוח לייזר, אני מעוניין לבטל את הסעיף שבו כתוב שעלי להרכיב משקפיים או עדשות מגע בנסיעה, מה קורה אם אני משלם עכשיו על הרישיון שבעצם מגיע עם הסעיף, ואז מבטל את הסעיף? אני יצטרך לשלם עוד פעם על הרישיון?

 

פורסם

1. בדוק באתר התשלומים של משרד הרישוי אם אתה זכאי לחדש את הרשיון (הכנס את מספר הרשיון, מספר ת.ז. ושנת הלידה). אם יש לך אפשרות לשלם - שלם, אם לא - עליך לפנות בהקדם למשרד הרישוי.

2. סביר שההליך להסרת הדרישה למשקפיים יארך יותר משבועיים, כך שאין לך ברירה אלא לשלם. אני מניח שהעלות הנוספת תהיה רק אגרת כפל רשיון ואולי אגרה של מרב"ד, אבל זו אינה ידיעה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
1. בדוק באתר התשלומים של משרד הרישוי אם אתה זכאי לחדש את הרשיון (הכנס את מספר הרשיון, מספר ת.ז. ושנת הלידה). אם יש לך אפשרות לשלם - שלם, אם לא - עליך לפנות בהקדם למשרד הרישוי.

2. סביר שההליך להסרת הדרישה למשקפיים יארך יותר משבועיים, כך שאין לך ברירה אלא לשלם. אני מניח שהעלות הנוספת תהיה רק אגרת כפל רשיון ואולי אגרה של מרב"ד, אבל זו אינה ידיעה.

מהי העלות נוספת במידה ותיהיה, לדעתך?

כמו שאמרתי, אני יודע שאפשר, ואני זכאי דרך האתר של משרד הרישוי, אבל אני בצבא עד סוף החודש (אימון חטיבתי וכו') ולא בוער לי לחדש בכלל, אז בשביל לחסוך אני שוקל לבטל את הסעיף קודם, ויש לי כבר טופס ירוק חתום ע"י אופטימטריסט

 

פורסם

ספקולציה, לא ידיעה - תדרש לאגרת כפל רשיון שעומדת על 26 ש"ח.

אין לי מושג מה התהליך לביטול הדרישה למשקפיים ברשיון.

לעומת זאת, אם תדרש למרב"ד מדובר בעלויות הרבה יותר גבוהות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני יתעלק על השרשור וישאל, מה עושים במצב שתוקף רישיון הנהיגה שלי פג בעוד חודשיים ועדיין לא קיבלתי מכתב לתשלום על חידוש רישיון?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם
שיחה למוקד 5678*, תפתור את הבעיה. עם כל הכבוד לחברים פה, מדובר במקרה פרטני והנציג/ה במוקד, יודעים את עבודתם הכי טוב מכולנו:).

 

הבחור שפתח את הנושא הזכיר לי שעוד חודשיים הרישיון פג תוקף והיה לי סוג של לחץ לדעת דווקא באמצע הלילה מה אפשר לעשות בנידון (וגם בגלל שאני עובד היום בלילה ).

דרך אגב מה הסיכוי שהמוקד הזה עובד 24/7?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

ממליץ להשתמש בשירותיו של הרישיומט מניסיון עובד מצוין אם יש לך כרטיס אשראי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ממליץ להשתמש בשירותיו של הרישיומט מניסיון עובד מצוין אם יש לך כרטיס אשראי.

 

ואיך אני בעצם יודע אם אני אמור לשלם על חידוש הרישיון, או שבעצם כל חידוש רישיון עולה כסף?

ברישיומט יוצא תדפיס שהוא מהווה רישיון זמני?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

המחשב מוציא את האגרה לפי מה שאתה אמור לשלם (כרטיס האשראי חייב שהיות על מס' הזהות שלך)

 

הרישיון המונפק הוא רשיון זמני - הקבוע יגיע בדואר לאחר תשלום האגרה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני מעוניין לבטל את הסעיף שבו כתוב שעלי להרכיב משקפיים או עדשות מגע בנסיעה, מה קורה אם אני משלם עכשיו על הרישיון שבעצם מגיע עם הסעיף, ואז מבטל את הסעיף? אני יצטרך לשלם עוד פעם על הרישיון?

 

מתן, תתעלם מהסעיף וחדש את הרשיון כפי שהוא.

אני מבין את הרצון להעלים את הראיות לתקופת קוצר הרואי, אבל זה לא שווה את הטרחה. חדש את הרשיון ושמור על הטופס מהאופטומטריסט - זה אמור לכסות אותך לגמרי.

 

אני כותב את זה ממקום של אחד שגם יש לו את הסעיף הזה ברשיון, נוהג הרבה מאוד עם עדשות מגע והמצב הקצוני ביותר שהגעתי אליו היה שבבדיקת רשיונות שאלו אותי "מה עם המשקפיים?" עניתי שאני מרכיב עדשות מגע ובכך נסגר הספור.

×
×
  • תוכן חדש...