Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשוטטות שלי מדי פעם באתרי מכירה של אי ביי מצאתי את התוספים האלו שמיועדים בין היתר לתמסורות . השאלה היא האם יש בהם איזה תועלת ממשית בשימוש בגיר אוטומטי . במקרה שלי זה מיועד לקסארה.

אשמח אם מישהו שמכיר את הדבר הזה יעדכן.

מצרף לינקים לתוספים:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/CITROEN-DS3-DS4-SAXO-XSARA-ZX-Automatic-gearbox-fix-STOP-SLIP-GREAT-PRODUCT-/220932929708?pt=UK_Body_Shop_Supplies_Paint&hash=item3370a0f8ac#ht_531wt_1161

 

 

http://www.ebay.co.uk/itm/AUTOMATIC-GEARBOX-STOPS-SEALS-FROM-LEAKING-/250790026827?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3ACitroen%7CModel%3AXsara+Picasso&hash=item3a64401e4b#ht_3348wt_1382

 

http://www.ebay.co.uk/itm/AUTO-AUTOMATIC-GEARBOX-TRANSMISSION-STOP-LEAK-SOLUTION-/350650527092?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3ACitroen%7CModel%3AXsara+Picasso&hash=item51a4666d74#ht_2801wt_1399

 

 

תודה

 

צביקה

  • ספונסר פורום
פורסם

מה התקלה בגיר שאתה מנסה לפתור?

אם הגיר תקין, עדיף לא להשתמש בתוספים האלו ורק להקפיד על החלפת שמנים תקינה ותדיקה.

אם בגיר יש בעיה מסוימת, אז יתכן שתוסף יוכל להאריך את חיי התיבה לפרק זמן מסוים.

פורסם

בשבוע הבא תכננתי לבצע תיקון בגיר. יש ברכב את התופעה של "מכה" בראשון בתחילת נסיעה כשהרכב מגיע לחום נסיעה.

הבנתי שזה קשור לבריחת שמן גיר דרך שסתומים כששמן הגיר מתחמם .

למרות שאני ספקן ביכולת של תוספים לפתור את הבעיה , העליתי את הנושא לבדיקה.

האם יש איזה תוסף שכזה שיכול למנוע או לצמצם את התופעה , בכל זאת התיקון לא זול ונחמד יהיה לחסוך את ההוצאה

 

תודה

פורסם
בשבוע הבא תכננתי לבצע תיקון בגיר. יש ברכב את התופעה של "מכה" בראשון בתחילת נסיעה כשהרכב מגיע לחום נסיעה.

הבנתי שזה קשור לבריחת שמן גיר דרך שסתומים כששמן הגיר מתחמם .

למרות שאני ספקן ביכולת של תוספים לפתור את הבעיה , העליתי את הנושא לבדיקה.

האם יש איזה תוסף שכזה שיכול למנוע או לצמצם את התופעה , בכל זאת התיקון לא זול ונחמד יהיה לחסוך את ההוצאה

 

תודה

 

תופעה מוכרת.

לי עזר תוסף של bg - BG ATC Plus

את שאר התוספים אני אישית לא מכיר.

פורסם

תודה לירן

אחרי שראיתי את "הלידה" של הגיר שלך אתייחס לתשובה שלך כאל תשובת מומחה

 

האם התוסף שהשתמשת בו מצוי בארץ ?

 

תודה

 

צביקה

×
×
  • תוכן חדש...