Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי שמחה לשמוע המלצות לפאבים/ דאנס ברים לחגיגת יום הולדתי בשישי הקרוב.

אני מחפשת מקום לחבורה של לפחות 10 אנשים בגילאי 23-24, עדיפות לתל אביב והסביבה.

תודה מראש ושיהיה שבוע מקסים :lol:

פורסם

הולי סטאש בהרצל ממש נחמד זה חצי מועדון,חצי דאנס בר (וחצי דב חזיר...הייתי חייב). קצת יותר דאנס בר האמת.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יש מועדון חדש יחסית ולא רע תחת השם האוונה קלאב (אל תתנו לתמונות להטעות, בשישי זה ליין מסיבתי) בת"א, אפשר להזמין מקומות ישיבה מראש וכניסה תעלה 150 ש"ח לאדם כאשר באותם 150 ש"ח ניתן להזמין מהתפריט.

לחלופין אפשר לא להזמין מקומות ואז כניסה לגבר עולה 150 ש"ח ובחורות חינם כאשר הסיפור עם ה150 ש"ח והתפריט חוזר על עצמו.

לחיוב, המועדון יפה, מקומות הישבה סבירים, הקהל נחמד ורוסי, יש כוסיות ומוזיקה טובה (דאנס עכשווי, לא בדיוק בלדות רוק או סמפניות).

לשלילה, שירות המלצרים הוא כמו של מועדון ולא מסעדה וכנ"ל רמת הדציבלים.

 

נ.ב

כמעט שכחתי, תמונות מהפלא מזירת האירוע :)

IMG_20130209_015309.jpg

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מה הוא קהל היעד ? ערסים ? רוסים ? מעורב ?

סגנון מוזיקה מועדף ?

סתם לשבת באווירה נחמדה ?

 

קצת יותר פרטים..

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
מה הוא קהל היעד ? ערסים ? רוסים ? מעורב ?

סגנון מוזיקה מועדף ?

סתם לשבת באווירה נחמדה ?

 

קצת יותר פרטים..

 

 

אני בקטע של להזמין חברים קרובים לפאב שכונתי (לא מצאתי מילה טובה יותר) עם אווירה זורמת, לשבת על בירה, לשמוע מוזיקה טובה (בעיקר מיינסטרים), בירה, נשנושים וכאלה...בקליל כזה :wink:

פורסם

בלי לרקוד? אז דאנס בר זה לא המקום, בד"כ המוסיקה שם רועשת מדי לדיבורים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מדובר על חמישי או שישי?

 

יש מקומות שנורא סבבה בשישי וביום חמישי האווירה אחרת....

 

לאכול? או לשתות? זאת השאלה :wink:

פורסם
מדובר על חמישי או שישי?

 

יש מקומות שנורא סבבה בשישי וביום חמישי האווירה אחרת....

 

לאכול? או לשתות? זאת השאלה :wink:

 

אני חוגגת ביום שישי

יותר לשתות עם אופציה לרקוד (אשמח להמלצות על דאנס ברים טובים בתל אביב)

×
×
  • תוכן חדש...