Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

רכשתי מכונית סיטרואן c4 חדשה "יד שניה 0 קמ". כלומר, הרכב עמד במגרש במשך שנה ואז נמכר לי.

ביררתי במוסך של סיטרואן כפר סבא אם כדאי לבוא לבדיקה כללית (אולי גומיות התייבשו או לא יודע מה) ואמרו לי שאם הרכב עמד שנה אז כדאי להחליף שמן מנוע.

 

מה דעתכם? האם זה הגיוני?

אני חושב שבכל מקרה כדאי לעשות בדיקה מכאנית כללית בשביל השקט הנפשי, אבל למה שרכב שלא נסע בכלל צריך החלפת שמן?

 

ובהזדמנות זו, מה עוד כדאי לברר או לבדוק כשאני במוסך?

 

תודה לכל העוזרים!

פורסם

האם החליפו לך צמיגים? קח בחשבון שהמכונית שלך עמדה שנה תחת השמש הקופחת - השפעה קריטית על צמיגים שעמדו, הייתי מבקש להחליף בטריים.

כמו כן הייתי מבקש להחליף מצבר וכן שמן מנוע - השמן מתחמצן עם הזמן ומאבד מתכונותיו. זאת בין היתר הסיבה בה טיפול עושים לפי נסועה או זמן.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

כפי שצויין - רצוי להחליף את השמן (כולל הפילטר), צמיגים ולהעיף מבט על מחזירי השמן של המכלולים השונים. לא אתפלא אם גם הם יזדקקו להחלפה.

פורסם

היי ליאור

 

שלח לי בבבקשה את מספר השלדה של הרכב ואנסה לברר לך פרטים שיוכלו לעזור לך בהחלטה אם לעשות את הטיפול או לא.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תחליף שמן פילטר שמן. שמן מנוע מחליפים כל 15000 קמ׳ או שנה לקודם מבינהם. במשך הזמן מבלי קשר לקמ׳ השמן מאבד מתכונותיו ולא שווה כלום. קח בחשבון שאם יש לרכב אחריות יצרן ולא תעשה טיפול יכולים לבטל לך את האחריות. דבר ראשון לפני שאתה מתחיל לנסוע תחליף!

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

תודה!

 

כבר קניתי אותו,

נסעתי עד כה כ-250 ק"מ (5 ימים), אני מניח שאגיע ל-1000 ק"מ תוך שבועיים שלושה.

כשבדקתי את הצמיגים במגרש הם נראו בסדר (בלי סדקים), קוד תאריך היצור שלהם היה 0412 (ינואר 2012).

 

לובינסקי (מי שמכר לי) נתנו לי גם שובר לטיפול ראשון - אז יש לי הזדמנות לנצל אותו.

 

יש מצב שיחליפו צמיגים/מצבר במסגרת האחריות?

 

איציק - שולח לך את מס' השילדה.

 

תודה!

פורסם

בוקר טוב,

 

לפי מה שאני רואה, יום הייצור של הרכב הוא 12889 - שזה אומר 22/2/2012.

לרוב עד שהרכ ממגיע לארץ ונמכר זה חודש-חודשיים במקרה הטוב (הרכב שלי למשל נולד בתחילת יולי ועלה לכביש באמצע אוגוסט).

זה אומר שהרכב אכן עמד שנה במקום - עם כי השמן עצמו לא עבד.

 

אני לא הייתי נלחץ מהעניין, אבל בשביל להיות רגועים ובשביל כמה מאות שקלים, שווה לדעתי להחליף את השמן מנוע.

 

למיטב זכרוני צריך שמן 5W30 (בדוק אם לא בוצע ריענון להנחיות).

 

בהצלחה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
נסעתי עד כה כ-250 ק"מ (5 ימים), אני מניח שאגיע ל-1000 ק"מ תוך שבועיים שלושה.!

 

אני הייתי מחכה את השבועיים-שלושה, ואז מחליף שמן + פילטר שמן.

משכנתא זה קל

פורסם

לדעתי לא תהיה שום בעיה ליסוע עם הרכב 1500ק"מ ורק אז להיכנס לטיפול הראשון.

חבל להחליף עכשיו שמן ועוד 1500ק"מ לזרוק אותו.

לא קריטי

פורסם

במכוניות של היום לא נדרש להחליף שמן לאחר הרצה - החלפה ראשונה נעשית רק לאחר שנה או 15K ק"מ.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לדעתי לא תהיה שום בעיה ליסוע עם הרכב 1500ק"מ ורק אז להיכנס לטיפול הראשון.

חבל להחליף עכשיו שמן ועוד 1500ק"מ לזרוק אותו.

לא קריטי

 

למה לזרוק אותו עוד 1500 ק"מ אם אני מחליף עכשיו?

 

שאלה נוספת - האם החלפת מצבר זה במסגרת האחריות?

פורסם

תברר לגבי המצבר-זה אמור להיות מפורט.

הצבע מהמם!

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
×
×
  • תוכן חדש...